Diskuze: V čem dělat hry?
Člen
Zobrazeno 9 zpráv z 9.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
můžeš programovat například v unity 3d programujes tam pres javascript, mono, nebo c# http://unity3d.com/
Nebo můžeš rovnou zkusit DirectX. Ten Microsoft podporuje stále. A asi ještě nějakou dobu bude.
Jak zde psal například Unity. Můžeš využít MonoGame, vychází z XNA. Dále SharpDX (nemám zkušenosti). Můžeš také využít například enginu Unreal Development Kit. Způsobů jak dělat je mraky. Využít například C#, javu, C++ ... nedokážu ti říct přesně v čem, záleží na hře a na zkušenostech
Ehm tady bych to trochu upřesnil. Zaprvé programuje se V! mono. Zadruhé programovat se dá v C#, Boo, UnityScript(nikoli javascript - někteří programátoři jsou na to háklivý.) a několika dalších jazycích. Dále bych chtěl upozornit že Unity je ve své Free verzi poměrně hodně omezen.
Díky za tipy, přemýšlel jsem o DirectX, jen jsem nevěděl jestli je to zrovna ta nejlepší volba. Někde jsem četl, že je to zbytečně náročné na systém, že to samé akorát míň náročné je OpenGL - nějaké názory? Nechci vypadat jako někdo, kdo není schopný si nic najít, ale chci využít názorů někoho, kdo v tom dělal, nebo má aspoň nějaké zkušenosti a né číst někde na pochybném fóru jak se tam dohadují 2 děti co je lepší
DirectX je s OpenGL srovnatelný, co se týče výkonu.
DirectX je hodně složitý zvlášť ze začátku. Pokud jsi začátečník doporučuji ti Unity. Je přehledné dělá se v něm dobře a rychle. Spoustu věcí ti dost usnadní takže se nemusíš zabývat triviálnostmi.
Zobrazeno 9 zpráv z 9.