Diskuze: Visual Studio - Externí dll problém s Debug

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) Visual Studio - Externí dll problém s Debug American English version English version

Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:

Ahoj, pro WinRT (Metro APP ve Windows 8) jsem našel externí knihovnu pro práci s Bitmapy. Jde mi pouze o získání bravy pixelů v obrázku ale ve WinRT to je trošku složitější než jsem čekal.

K problému. Externí knihovna funguje jak má, ale když si pustím debug mód a chci krokovat kód v místehc kde používám externí knihovnu vyskočí na mě hláška

JménoKnihovny.cs not found

Po X zmáčknutí F11 (krokování) se otevře Dialogové okno pro průzkum souborů a chce to po mě nahrát ty .cs soubory.

Jedná se o tuto knihovnu http://writeablebitmapex.codeplex.com/ . Do VS jsem přidal referenci, tedy .dll. Co dělám špatně ?
**
Proč používám externí knihovnu ?**
Důvodem je čas. Nemám čas hledat jednoduché řešení, kdy získat jednotlivé pixely. Ani se mi nepodařilo získat správně pole byte, ke bych měl jednotlivé hodnoty. Tedy vždy 4 hodnoty - R,G,B,A. Proto hledám na netu jak ty pixely získat a tahle knihovna je velmi pěkná, funguje ale štve mě ten Debug mód :@

Díky za rychlé odpovědi ! :)

Odpovědět 28.5.2013 13:04
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Michal Žůrek (misaz):

Externí knihovny se dobře implmentují pouze v okamžiku, kdy jsi jejich autor :D

Zeptej se autora (ů).

Nahoru Odpovědět 28.5.2013 13:11
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:

Ještě dodám jedno. Nemusím přidávat using. Ovšem když oddělám .dll přestnae vše fungovat. Tohle je hodně divný 8| . Nevíte někdo jak nejlíp a získat pixely z obrázku ? Díky

Nahoru Odpovědět 28.5.2013 13:12
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:

Další info (sorry za spam :D ale já to potřebuju nějak vyřešit, jakkoliv). Ta knihovna vlastně přidává metody do existující třídy, která je součástí WinRT.

Ono prostě vše funguje, ale rád bych aby fungoval Debug a mohl krokovat. Sice si to můžu vypisovat do Outputu a i tak nějak dělat Debug.

Spíš by mě zajímalo kde by mohl být problém. Na mé straně nebo na straně tvůrců knihovny ?

Nahoru Odpovědět 28.5.2013 13:21
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Juraj Mlich:

V Release nefunguje krokovanie?

Nahoru Odpovědět 28.5.2013 13:21
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Luboš Běhounek (Satik):

V release krokování funguje, ale pokud chceš krokovat uvnitř té knihovny, tak k tomu potřebuješ i .cs soubor, podle kterého se bude debugger orientovat.

Jinak nevím, jak ve WinRT, ale u bitmapy máš přímý přístup k pixelům přes funkci
LockBits() , koukni třeba sem:
http://stackoverflow.com/…s-in-c-sharp

Nahoru Odpovědět 28.5.2013 13:30
:)
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Petr Nymsa:

To právě zde není :/ Nebo nevím jak to přesně najít. Našel jsem http://msdn.microsoft.com/…j709939.aspx ale moc se v tom nevyznám. Jinak ta knihovna je celkem dobrá ale zdá se mi i pomalejší. Nebo alespoň metoda GetPixel() z této knihovny je pomalejší než GetPixel() klasicky na Bitmapě

Nahoru Odpovědět 28.5.2013 14:56
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Martin Dráb
Redaktor
Avatar
Martin Dráb:

Debug mód neznamená, že budeš schopen krokovat zdroják knihovny. Pokud zdrojáky nemáš, tak je jedno, zda se snažíš krokovat v Debug či v Release, máš prostě smůlu. Maximálně bys měl být schopen krokovat po jednotlivých instrukcích MSIL.

Bohužel nevím, zda existuje nějaký dekompiler pro C#. Pokud by ta knihovna byla v Javě, tak by šlo zdrojáky "vygenerovat" například pomocí JD (http://java.decompiler.free.fr/).

Nahoru Odpovědět 28.5.2013 21:36
2 + 2 = 5 for extremely large values of 2
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Petr Nymsa:

Diky, tohle pomohlo :). Kašlu na knihovnu a napíšu si to sám

Nahoru Odpovědět 29.5.2013 10:28
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 29.5.2013 10:36
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 11 zpráv z 11.