Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Petr Nymsa:28.5.2013 13:04

Ahoj, pro WinRT (Metro APP ve Windows 8) jsem našel externí knihovnu pro práci s Bitmapy. Jde mi pouze o získání bravy pixelů v obrázku ale ve WinRT to je trošku složitější než jsem čekal.

K problému. Externí knihovna funguje jak má, ale když si pustím debug mód a chci krokovat kód v místehc kde používám externí knihovnu vyskočí na mě hláška

JménoKnihovny.cs not found

Po X zmáčknutí F11 (krokování) se otevře Dialogové okno pro průzkum souborů a chce to po mě nahrát ty .cs soubory.

Jedná se o tuto knihovnu http://writeablebitmapex.codeplex.com/ . Do VS jsem přidal referenci, tedy .dll. Co dělám špatně ?
**
Proč používám externí knihovnu ?**
Důvodem je čas. Nemám čas hledat jednoduché řešení, kdy získat jednotlivé pixely. Ani se mi nepodařilo získat správně pole byte, ke bych měl jednotlivé hodnoty. Tedy vždy 4 hodnoty - R,G,B,A. Proto hledám na netu jak ty pixely získat a tahle knihovna je velmi pěkná, funguje ale štve mě ten Debug mód :@

Díky za rychlé odpovědi ! :)

Odpovědět
28.5.2013 13:04
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Michal Žůrek - misaz:28.5.2013 13:11

Externí knihovny se dobře implmentují pouze v okamžiku, kdy jsi jejich autor :D

Zeptej se autora (ů).

 
Nahoru Odpovědět
28.5.2013 13:11
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Petr Nymsa:28.5.2013 13:12

Ještě dodám jedno. Nemusím přidávat using. Ovšem když oddělám .dll přestnae vše fungovat. Tohle je hodně divný 8| . Nevíte někdo jak nejlíp a získat pixely z obrázku ? Díky

Nahoru Odpovědět
28.5.2013 13:12
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Petr Nymsa:28.5.2013 13:21

Další info (sorry za spam :D ale já to potřebuju nějak vyřešit, jakkoliv). Ta knihovna vlastně přidává metody do existující třídy, která je součástí WinRT.

Ono prostě vše funguje, ale rád bych aby fungoval Debug a mohl krokovat. Sice si to můžu vypisovat do Outputu a i tak nějak dělat Debug.

Spíš by mě zajímalo kde by mohl být problém. Na mé straně nebo na straně tvůrců knihovny ?

Nahoru Odpovědět
28.5.2013 13:21
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Juraj Mlich:28.5.2013 13:21

V Release nefunguje krokovanie?

 
Nahoru Odpovědět
28.5.2013 13:21
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Luboš Běhounek Satik:28.5.2013 13:30

V release krokování funguje, ale pokud chceš krokovat uvnitř té knihovny, tak k tomu potřebuješ i .cs soubor, podle kterého se bude debugger orientovat.

Jinak nevím, jak ve WinRT, ale u bitmapy máš přímý přístup k pixelům přes funkci
LockBits() , koukni třeba sem:
http://stackoverflow.com/…s-in-c-sharp

Nahoru Odpovědět
28.5.2013 13:30
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Petr Nymsa:28.5.2013 14:56

To právě zde není :/ Nebo nevím jak to přesně najít. Našel jsem http://msdn.microsoft.com/…j709939.aspx ale moc se v tom nevyznám. Jinak ta knihovna je celkem dobrá ale zdá se mi i pomalejší. Nebo alespoň metoda GetPixel() z této knihovny je pomalejší než GetPixel() klasicky na Bitmapě

Nahoru Odpovědět
28.5.2013 14:56
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Martin Dráb
Tvůrce
Avatar
Martin Dráb:28.5.2013 21:36

Debug mód neznamená, že budeš schopen krokovat zdroják knihovny. Pokud zdrojáky nemáš, tak je jedno, zda se snažíš krokovat v Debug či v Release, máš prostě smůlu. Maximálně bys měl být schopen krokovat po jednotlivých instrukcích MSIL.

Bohužel nevím, zda existuje nějaký dekompiler pro C#. Pokud by ta knihovna byla v Javě, tak by šlo zdrojáky "vygenerovat" například pomocí JD (http://java.decompiler.free.fr/).

Nahoru Odpovědět
28.5.2013 21:36
2 + 2 = 5 for extremely large values of 2
Avatar
Nahoru Odpovědět
28.5.2013 21:44
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Petr Nymsa:29.5.2013 10:28

Diky, tohle pomohlo :). Kašlu na knihovnu a napíšu si to sám

Nahoru Odpovědět
29.5.2013 10:28
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
David Hartinger:29.5.2013 10:36

Ještě je Reflector :)

Nahoru Odpovědět
29.5.2013 10:36
New kid back on the block with a R.I.P
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 11 zpráv z 11.