Avatar
Okurkin
Člen
Avatar
Okurkin:

Zdravím, jsem zhruba středně pokročilý začátečník a chtěl bych se zeptat zdali se toto algo: http://www.itnetwork.cz/…y-v-bludisti
Dá napsat v proceduralnim programovani?? Bohuzel jeste neumim OOP a chtěl bych tento algoritmus použít pro hledání cesty u ghosta k pacmanovi...
Pokud by se tento algo dal, napsat mimo OOP, co bych k tomu potřeboval??
Sedím tu nad tím asi hodinu a přemýšlím jak to vlastně udělat... :D

 
Odpovědět 27.5.2015 15:29
Avatar
Odpovídá na Okurkin
Štefan Pružinský:

Myslím, že to je to čo hľadáš: http://www.itnetwork.cz/…y-v-bludisti. Prirodzene, dá sa to napísať aj procedurálne, ale objektovo je to napísať lepšie.:)

Nahoru Odpovědět 27.5.2015 15:47
Najefektívnejším spôsobom debuggingu je modlitba. :)
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Okurkin
Jan Vargovský:

Tohle nemá s OOP nic společného. To že si někde vytvoříš pomocnou strukturu/třídu, která se chová jako data holder nemá fakt s objektovým programováním nic společného. Prostě si nějak vytvoř mapu, nasázej tam ty ghosty + pacmana a aplikuj to. Jediné co k tomu potřebuješ je fronta (queue<T>).

 
Nahoru Odpovědět 27.5.2015 15:56
Avatar
Okurkin
Člen
Avatar
Okurkin:

Jako já už mám mapu a pacmana hotového .. Ghosta muzu pridelit na jakiukoliv souradnici, jen by me zajimalo, jakym zpusobem si mam ty souradnice po kterych by mel jit pridavat do toho queue??

 
Nahoru Odpovědět 27.5.2015 16:01
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Okurkin
Jan Vargovský:

Pseudokód ti zřejmě nepomůže (četl jsi vůbec ten článek?), tak tu pošli ten kód co máš, abych ti to ukázal konkrétně.

Editováno 27.5.2015 16:10
 
Nahoru Odpovědět 27.5.2015 16:07
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.