Avatar
Kos
Člen
Avatar
Kos:

Vyrábím hru a narazil jsem na problém. Potřebuji, aby se hrot šípu natočíl k cíli, ale nevím jakým způsobem to mám vypočítat úhel.

Matrix m = new Matrix()
m.RotateAt(PotřebujiZjistit, Střed);
e.Graphics.Trasform = m;
 
Odpovědět 27.3.2015 14:05
Avatar
rwn
Člen
Avatar
Odpovídá na Kos
rwn:

Tak na to by měla stačit normální výpočet sinusu třeba..

Editováno 27.3.2015 19:48
Nahoru Odpovědět 27.3.2015 19:46
Co můžeš naprogramovat dnes, neodkládej na zítřek.
Avatar
rwn
Člen
Avatar
Odpovídá na Kos
rwn:

Třeba takhle:

uhel = Math.Atan(protilehla / prilehla);

..nebo nějakou jinou goniometrickou funkcí.. podle toho co znáš za proměnné..

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
Nahoru Odpovědět 27.3.2015 20:05
Co můžeš naprogramovat dnes, neodkládej na zítřek.
Avatar
Kos
Člen
Avatar
Kos:

Brzy to vyzkouším, ale vypadá to že to bude fungovat. Dík

 
Nahoru Odpovědět 27.3.2015 20:52
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.