Avatar
Tomáš Brůna
Redaktor
Avatar
Tomáš Brůna:

Ahoj,
poslední dobou si zkouším tvořit různé hry ale vždy se zaseknu na pohybu, protože vždy docílím pouze buďto plynulého ale velmi pomalého pohybu a nebo zasekaného ale rychlého pohybu. Nevíte někdo jak docílit plynulého pohybu při libovolné rychlost ?
Zatím jsem zkoušel vytvořit objekt, kterému potom měním pozici x a y (x += speed; ) ale tohle nefunguje (což je jasné). Zatím jsem bohužel ale nepřišel lepší způsob.
Budu rád za každou radu :)

Odpovědět 13. června 23:10
Lepší být šprt než blbec :)
Avatar
Tomáš "CrashTest" Bitter:

Sekání je způsobeno rychlostí vykreslování. Pokud máš překreslování grafiky každých 200 ms (5 FPS), tak pohyb bude sekavý. Proto musíš nastavit timer (předpokládám, že ho používáš pro refresh) na přibližně 20 ms (50 FPS).

A také je důležité u formu nastavit DoubleBuffering na true.

Nahoru Odpovědět 13. června 23:53
Need for Steve
Avatar
Tomáš Brůna
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Tomáš "CrashTest" Bitter
Tomáš Brůna:

Ahoj,
díky za rychlou reakci :).
Timer mám nastavený na 1 ms a DoubleBuffering mám na true taky, ale sekání pořád neustává.

Editováno 14. června 15:41
Nahoru Odpovědět 14. června 15:39
Lepší být šprt než blbec :)
Avatar
Lukáš Křehula
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Tomáš Brůna
Lukáš Křehula:

Tak to seš celkem blázen s tím 1ms, vykresluje to procesor a ne grafická karta.
Dej tam 15 - 25, ale taky musíš vypočítat posun X,Y podle toho refreshu

 
Nahoru Odpovědět 14. června 16:35
Avatar
Odpovídá na Tomáš Brůna
Luboš Běhounek (Satik):

Pokud jsi neměnil rozlišení timeru, tak zůstalo na cca 16ms.

Jinak pokud chceš větší plynulost, tak musíš kreslit přes grafickou kartu.

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
Nahoru Odpovědět 14. června 16:54
:)
Avatar
Tomáš Brůna
Redaktor
Avatar
Tomáš Brůna:

Oběma moc díky, zkusím si s tím nějak pohrát a pak napíšu :)

Nahoru Odpovědět 14. června 17:25
Lepší být šprt než blbec :)
Avatar
Tomáš Brůna
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Tomáš Brůna:

paráda, už se to neseká :) Díky moc

Nahoru Odpovědět 14. června 18:21
Lepší být šprt než blbec :)
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 7 zpráv z 7.