Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Theodor Johnson:

Ahoj, řeším teď menší problém ve wpf, vytvořil jsem si Border a našel jak k němu přidat Glow effekt (pomocí Drop Shadow), ale problém je v tom že to má učinek i na kontrolky uvnitř borderu, a jelikož v tom mám png obrázky tak je to moc výkonově náročné. Nevíte někdo jak udělat tento efekt aniž by působil na kontrolky uvnitř?

Odpovědět 9.5.2014 20:47
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Theodor Johnson:

Tak jsem to vyřešil tak, že jsem dovnitř narval Rectangle a aplikoval ten effekt na něj, ale stejně je to hrozně náročný, takže budu muset vymyslet něco jiného...

Nahoru Odpovědět 9.5.2014 21:25
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
rwn
Člen
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
rwn:

A co třeba zkusit nastavit pozadí toho rámečku?

Background="White"

Já myslím, že ti to dělá stín těch kontrolek uvnitř, protože máš pozadí rámečku nastavenou na průhlednou, ale jen hádám jak to asi máš.. Nebo mě napadá si zahodit stín a udělat si druhý rámeček, kterému nastavíš BorderThickness na "pomyslný" rámeček co bude dělat stín, v podstatě si nasimulvat svůj stín. :)

Nahoru Odpovědět 9.5.2014 22:24
Co můžeš naprogramovat dnes, neodkládej na zítřek.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na rwn
Theodor Johnson:

Nemohl jsem nastavit pozadí na bílou, ani na žádnou jinou barvu, nakonec jsem to vyřeši, sice složitě, ale funkčně. Vytvořil jsem si čtvereček s glow efektem a rozložil efekt na osm dílů (Levý horní roh, horní hrana, pravý horní roh, ...) a ty jsem pak poskládal okolo Rectanglu. Není to nejlepší řešení, ale výkonově je nejmíň náročné.

Nahoru Odpovědět 9.5.2014 22:29
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
rwn
Člen
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
rwn:

Já si myslím, že se to dá řešit normálně dvěma rámečky (popřípadě Rectangly) přes sebe, s tím, že jeden bude opravdový rámeček a druhej bude jen stín za ním. Jinak obecně je ten stínovej efekt docela výkonově náročnej no.. osobně jsem ho nikdy ani nepoužil.

Nahoru Odpovědět 9.5.2014 22:48
Co můžeš naprogramovat dnes, neodkládej na zítřek.
Avatar
coells
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
coells:

Většina bitmap efektů není hardwarově akcelerovaná, je dobré konzultovat s dokumentací, jestli je efekt softwarový nebo hardwarový. Obecná rada je glow effect radši nepoužívat, pokud se nejedná o statickou část UI. Stejné to bylo s radiálním gradientem, ale ten už možná opravili.

 
Nahoru Odpovědět 9.5.2014 23:05
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na coells
Theodor Johnson:

Gradienty jsou opravený (i lineární), běžně je používám při animacích, a tomu glow efektu jsem se vyhnul, když už vím jaký to s ním je :)

Nahoru Odpovědět 10.5.2014 8:44
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 7 zpráv z 7.