IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Theodor Johnson:5.10.2013 11:54

Ahoj, momentálně si tak zkouším monogame a hned při vytváření elementu pro hru jsem zjistil že používá SwapChainBackgrou­ndPanel ale nevím jak ho upravit, jak například nastavit konstantní rozlišení nebo ho přidat jako Children do gridu. Nemáte s tím někdo zkušenosti?

Odpovědět
5.10.2013 11:54
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Petr Nymsa:5.10.2013 12:15

To jsi ale zvolil (pokud se nepletu) šablonu resp. projekt pro Windows 8, tam se konstantní rozlišení určitě nenastavuje :)

Pokud chceš klasickky desktop zvol OpenGL projekt

Nahoru Odpovědět
5.10.2013 12:15
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Theodor Johnson:5.10.2013 12:28

Nemám možnost zvolit OpenGl. Nedalo by se to rozlišní řešit třeba přes ViewBox?

Nahoru Odpovědět
5.10.2013 12:28
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Petr Nymsa:5.10.2013 12:30

Když projekt zkompiluješ, máš to klasicky Dekstop ? Já zase nemám možnost pracovat na Dekstop verzi s XAML.

Musíš mít MonoGame pro všechno, nebo alespoň mě to nabízí následující platformy
Windows Store (Win8)
Windows Phone
OpenGL (desktop)
Android
iOS
OYOUA

Nahoru Odpovědět
5.10.2013 12:30
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Juraj Mlich:5.10.2013 12:35

Ja taktiež nie. Skús reinštalovať MonoGame a potom pri zakladaní projektu založ projekt typu OpenGL.

 
Nahoru Odpovědět
5.10.2013 12:35
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Theodor Johnson:5.10.2013 12:36

Nn, mám to přímo ve Startu, nechce s mi vypisovat ty projekty, tak sem hodím screen

Nahoru Odpovědět
5.10.2013 12:36
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Juraj Mlich:5.10.2013 12:37

Posledné...MonoGame Windows OpenGL Project

Editováno 5.10.2013 12:37
 
Nahoru Odpovědět
5.10.2013 12:37
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Theodor Johnson:5.10.2013 12:38

Asi jsi mě špatně pochopil, sice tam OpenGl mám na výběr, ale nemůžu s ním pracovat, moje grafická karta ho nepodporuje, proto se snažím řešit projekty jinak, mám možnost použít DirectX (popř. Managed Dx, SharpDx)

Nahoru Odpovědět
5.10.2013 12:38
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Hartinger:5.10.2013 12:43

Ještě jsem neviděl 3D grafickou kartu, co by OpenGL neuměla.

Nahoru Odpovědět
5.10.2013 12:43
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Theodor Johnson:5.10.2013 12:46

Tak v tom případě nedoporučuji cokoli s grafikou SiS Mirage 3, nejnovější ovladače mám z roku 2010 pro win7, naštěstí se mi je povedlo zprovoznit instalací v režimu kompatibility

Nahoru Odpovědět
5.10.2013 12:46
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Petr Nymsa:5.10.2013 13:09

Tak s MonoGame na Desktop máš smůlu. Tohle je Windows Store app tedy pro druhé prostředí ve Windows 8 tam se o žádné statické rozlišení nepokoušej :)

Nahoru Odpovědět
5.10.2013 13:09
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Theodor Johnson:5.10.2013 13:38

Dobře, budu muset tedy něják vymyslet jak ten projekt předělat. Je alespoň ve storu nějáké minimální rozlišení?

Nahoru Odpovědět
5.10.2013 13:38
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Petr Nymsa:5.10.2013 13:47

Pro hry platí trochu jiná pravidla než pro klasické aplikace, ale musíš dodržvoat následující:

1. Hra musí podporovat rozličnou škálu rozlišení, od 1024x768 - FullHD
->nesmí se ti nijak hra rozhodit
2. Snap View / Portrait view není nutné. U Snap View ale musí hrat třeba zobrazi čistě logo, ne že zobrazí oříznutou rozehranou hru (hra by se měla pozastavit, nebo dát jiný pohled na hru apod.)
3. Hra by měla správně fungovat Life-Cycle. Tedy při Suspend režimu aby uložila rozehranou hru apod.

Poté je sepsán Design Guide, který ovšem pro hry je celkem nepodstatný. Hra by měla podporovat dotykové ovládání, pokud ne, je nutné aby o tom uživatel věděl.

Při podpoře dotykového ovládání si dje pozor, že kliknout myší na tlačítko je 10x jednoduší než palcem

Nahoru Odpovědět
5.10.2013 13:47
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Theodor Johnson:5.10.2013 14:00

Díky za pěkné objasnění, teď už mi zbývá doufat že store má dobrou perspektivu, abych nemusel předčasně ukončit vývoj

Nahoru Odpovědět
5.10.2013 14:00
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Petr Nymsa:5.10.2013 14:13

Údajně ti Store nabízí přes 40 milionů uživatelů. Tak jako na každém storu i zde je spousta špatných aplikací, takže pokud nabídneš něco pěkného, své zájemce tam najdeš určitě :)

Nahoru Odpovědět
5.10.2013 14:13
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 15 zpráv z 15.