Diskuze: XamlGame - Panel

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) XamlGame - Panel American English version English version

Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Theodor Johnson:

Ahoj, momentálně si tak zkouším monogame a hned při vytváření elementu pro hru jsem zjistil že používá SwapChainBackgrou­ndPanel ale nevím jak ho upravit, jak například nastavit konstantní rozlišení nebo ho přidat jako Children do gridu. Nemáte s tím někdo zkušenosti?

Odpovědět 5.10.2013 11:54
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Petr Nymsa:

To jsi ale zvolil (pokud se nepletu) šablonu resp. projekt pro Windows 8, tam se konstantní rozlišení určitě nenastavuje :)

Pokud chceš klasickky desktop zvol OpenGL projekt

Nahoru Odpovědět 5.10.2013 12:15
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Theodor Johnson:

Nemám možnost zvolit OpenGl. Nedalo by se to rozlišní řešit třeba přes ViewBox?

Nahoru Odpovědět 5.10.2013 12:28
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Petr Nymsa:

Když projekt zkompiluješ, máš to klasicky Dekstop ? Já zase nemám možnost pracovat na Dekstop verzi s XAML.

Musíš mít MonoGame pro všechno, nebo alespoň mě to nabízí následující platformy
Windows Store (Win8)
Windows Phone
OpenGL (desktop)
Android
iOS
OYOUA

Nahoru Odpovědět 5.10.2013 12:30
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Juraj Mlich:

Ja taktiež nie. Skús reinštalovať MonoGame a potom pri zakladaní projektu založ projekt typu OpenGL.

Nahoru Odpovědět 5.10.2013 12:35
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Theodor Johnson:

Nn, mám to přímo ve Startu, nechce s mi vypisovat ty projekty, tak sem hodím screen

Nahoru Odpovědět 5.10.2013 12:36
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Juraj Mlich:

Posledné...MonoGame Windows OpenGL Project

Editováno 5.10.2013 12:37
Nahoru Odpovědět 5.10.2013 12:37
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Theodor Johnson:

Asi jsi mě špatně pochopil, sice tam OpenGl mám na výběr, ale nemůžu s ním pracovat, moje grafická karta ho nepodporuje, proto se snažím řešit projekty jinak, mám možnost použít DirectX (popř. Managed Dx, SharpDx)

Nahoru Odpovědět  +1 5.10.2013 12:38
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
David Čápka:

Ještě jsem neviděl 3D grafickou kartu, co by OpenGL neuměla.

Nahoru Odpovědět 5.10.2013 12:43
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Theodor Johnson:

Tak v tom případě nedoporučuji cokoli s grafikou SiS Mirage 3, nejnovější ovladače mám z roku 2010 pro win7, naštěstí se mi je povedlo zprovoznit instalací v režimu kompatibility

Nahoru Odpovědět 5.10.2013 12:46
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Petr Nymsa:

Tak s MonoGame na Desktop máš smůlu. Tohle je Windows Store app tedy pro druhé prostředí ve Windows 8 tam se o žádné statické rozlišení nepokoušej :)

Nahoru Odpovědět 5.10.2013 13:09
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Theodor Johnson:

Dobře, budu muset tedy něják vymyslet jak ten projekt předělat. Je alespoň ve storu nějáké minimální rozlišení?

Nahoru Odpovědět 5.10.2013 13:38
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Petr Nymsa:

Pro hry platí trochu jiná pravidla než pro klasické aplikace, ale musíš dodržvoat následující:

1. Hra musí podporovat rozličnou škálu rozlišení, od 1024x768 - FullHD
->nesmí se ti nijak hra rozhodit
2. Snap View / Portrait view není nutné. U Snap View ale musí hrat třeba zobrazi čistě logo, ne že zobrazí oříznutou rozehranou hru (hra by se měla pozastavit, nebo dát jiný pohled na hru apod.)
3. Hra by měla správně fungovat Life-Cycle. Tedy při Suspend režimu aby uložila rozehranou hru apod.

Poté je sepsán Design Guide, který ovšem pro hry je celkem nepodstatný. Hra by měla podporovat dotykové ovládání, pokud ne, je nutné aby o tom uživatel věděl.

Při podpoře dotykového ovládání si dje pozor, že kliknout myší na tlačítko je 10x jednoduší než palcem

Nahoru Odpovědět 5.10.2013 13:47
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Theodor Johnson:

Díky za pěkné objasnění, teď už mi zbývá doufat že store má dobrou perspektivu, abych nemusel předčasně ukončit vývoj

Nahoru Odpovědět 5.10.2013 14:00
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Petr Nymsa:

Údajně ti Store nabízí přes 40 milionů uživatelů. Tak jako na každém storu i zde je spousta špatných aplikací, takže pokud nabídneš něco pěkného, své zájemce tam najdeš určitě :)

Nahoru Odpovědět 5.10.2013 14:13
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 15 zpráv z 15.