Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Juraj Mlich:

Dobrý deň, mám problém. Chcem vykresliť obrázok. Používam takýto príkaz:

main.spriteBatch.Draw(panakTexture, panakRectangle, null, Color.White, rotation, Vector2.Zero, 1, effect, 0);

Ako to vykreslím aby sa obrázok otáčal nie oklo bodu vľavo hore ale okolo toho čo je vpravo dole.

Odpovědět 3.5.2013 13:03
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Luboš Běhounek (Satik):

Nevim, jestli se da v XNA nejak urcit, podle ktereho bodu otacet, ale univerzalni postup je posunout ho.
Budes k tomu potrebovat goniometricke funkce, obecne treba nejak takhle (kde bude + a - a u ktere souradnice bude cos a sin zalezi na orientaci souradnic v XNA, nejsem si ted jisty):

x += sirkaObrazku*sin(u­hel);
y -= vyskaObrazku*cos(u­hel);

Nahoru Odpovědět 3.5.2013 13:15
:)
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 3.5.2013 13:17
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Petr Nymsa:

Mám dojem ž hned další parametr za rotací v metodě Draw je Origin - střed otáčení. Můžeš to udělat jednoduše

(,....,....,new Vector2(rectangle.Width,rectangle.Height),...)
Nahoru Odpovědět  +1 3.5.2013 13:21
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Jiří Gracík:

Správný dojem, někde tam bude :) Já jsem to zjistil bohužel až po své první hře :P :D

Nahoru Odpovědět 3.5.2013 13:29
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Juraj Mlich:

lenže ono to celé nieako zle posunie :(

Nahoru Odpovědět 3.5.2013 13:38
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
exyi
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
exyi:

to je tim, ze on ten obrazek vykresli tak aby na zadane pozici byl stred otaceni a ne levy horni roh

 
Nahoru Odpovědět 3.5.2013 13:43
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Petr Nymsa:

To jsem také řešil, musíš poté, pokud chceš vlastně mít dojem že je na správném místě, posunout o origin zpět. Tj když máš origin přesně uprostřed rectanglu, musíš playera posunout o půlku rectanglu zpět

Nahoru Odpovědět  +1 3.5.2013 14:55
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jiří Gracík
Petr Nymsa:

Jestli myslíš to auto, na které jjsi měl udělaných asi 15 textur, aby jsi mohl otáčet a jezdilo to po kusu textury. Pokud ano, tak to jako hru neberu :P .. má první hra byla klasický arkanoid :D

Nahoru Odpovědět 3.5.2013 14:55
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Jiří Gracík:

Hele co ty bereš a nebereš jako hru je mi srdečně u někde :D Tahle hra je originální a měla super grafiku, a to že auta měly 16 textur po 30° nijak nevadilo :D!

Nahoru Odpovědět  +1 3.5.2013 15:57
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.