Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Juraj Mlich:3.5.2013 13:03

Dobrý deň, mám problém. Chcem vykresliť obrázok. Používam takýto príkaz:

main.spriteBatch.Draw(panakTexture, panakRectangle, null, Color.White, rotation, Vector2.Zero, 1, effect, 0);

Ako to vykreslím aby sa obrázok otáčal nie oklo bodu vľavo hore ale okolo toho čo je vpravo dole.

 
Odpovědět
3.5.2013 13:03
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Luboš Běhounek Satik:3.5.2013 13:15

Nevim, jestli se da v XNA nejak urcit, podle ktereho bodu otacet, ale univerzalni postup je posunout ho.
Budes k tomu potrebovat goniometricke funkce, obecne treba nejak takhle (kde bude + a - a u ktere souradnice bude cos a sin zalezi na orientaci souradnic v XNA, nejsem si ted jisty):

x += sirkaObrazku*sin(u­hel);
y -= vyskaObrazku*cos(u­hel);

Nahoru Odpovědět
3.5.2013 13:15
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Juraj Mlich:3.5.2013 13:17

ďakujem, vyskúšam

 
Nahoru Odpovědět
3.5.2013 13:17
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Petr Nymsa:3.5.2013 13:21

Mám dojem ž hned další parametr za rotací v metodě Draw je Origin - střed otáčení. Můžeš to udělat jednoduše

(,....,....,new Vector2(rectangle.Width,rectangle.Height),...)
Nahoru Odpovědět
3.5.2013 13:21
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Neaktivní uživatel:3.5.2013 13:29

Správný dojem, někde tam bude :) Já jsem to zjistil bohužel až po své první hře :P :D

Nahoru Odpovědět
3.5.2013 13:29
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Juraj Mlich:3.5.2013 13:38

lenže ono to celé nieako zle posunie :(

 
Nahoru Odpovědět
3.5.2013 13:38
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
:3.5.2013 13:43

to je tim, ze on ten obrazek vykresli tak aby na zadane pozici byl stred otaceni a ne levy horni roh

 
Nahoru Odpovědět
3.5.2013 13:43
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Petr Nymsa:3.5.2013 14:55

To jsem také řešil, musíš poté, pokud chceš vlastně mít dojem že je na správném místě, posunout o origin zpět. Tj když máš origin přesně uprostřed rectanglu, musíš playera posunout o půlku rectanglu zpět

Nahoru Odpovědět
3.5.2013 14:55
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Petr Nymsa:3.5.2013 14:55

Jestli myslíš to auto, na které jjsi měl udělaných asi 15 textur, aby jsi mohl otáčet a jezdilo to po kusu textury. Pokud ano, tak to jako hru neberu :P .. má první hra byla klasický arkanoid :D

Nahoru Odpovědět
3.5.2013 14:55
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Neaktivní uživatel:3.5.2013 15:57

Hele co ty bereš a nebereš jako hru je mi srdečně u někde :D Tahle hra je originální a měla super grafiku, a to že auta měly 16 textur po 30° nijak nevadilo :D!

Nahoru Odpovědět
3.5.2013 15:57
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 10.