Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:

Ahoj rád bych vám představil moji první hru, která se již může nazývat hrou. Jedná se o předělávku klasiky - Pacman. Ve hře naleznete editor map a již předem připravené 3 mapy. Veškerá grafika je můj výtvor (taky podle toho vypadá :`).

Hra ke stažení zde: http://www.ulozto.cz/…G/pacman-zip
Heslo: devxna

Editováno 29.10.2012 21:47
Odpovědět  +1 29.10.2012 21:46
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
David Jančík [sczdavos]:

Musíš ten soubor dát jako veřejný, jinak nejde stáhnout nikomu jinému než právě jeho autorovi.

Nahoru Odpovědět 29.10.2012 21:48
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 29.10.2012 21:50
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
David Jančík [sczdavos]:

Pěkný! Konečně Hra s velkým H. Dokonce jsem zaregistroval, že ty příšerky tam jen tak hloupě nechodí, ale že fakt jdou po mě. Je tak, nebo se mi to jen zdá?
Možná bych dal, že jen měníš směr, aby ten pacman šel automaticky. Taky mu nemůžeš sebrat jeho slavné waka waka. Tím myslím klepací pusu :P
Jinak velmi povedené :)

Nahoru Odpovědět 29.10.2012 21:54
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Зайчик:

nejde mi to spustit :(

C:\Users\Winitrix\AppData\Local\Temp\WER45EC.tmp.WERInternalMetadata.xml
C:\Users\Winitrix\AppData\Local\Temp\WER5DE0.tmp.appcompat.txt
C:\Users\Winitrix\AppData\Local\Temp\WER5E00.tmp.mdmp
Nahoru Odpovědět 29.10.2012 21:54
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Jančík [sczdavos]
Petr Nymsa:

Cílem bylo vyzkoušet algoritmus vlny - takže ano příšery jdou neustále nejkratší cestou za tebou :)

Nahoru Odpovědět  +1 29.10.2012 21:56
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Зайчик
David Jančík [sczdavos]:

No sice to nechápu. Ale typuji, že jsi to nerozbalil a tvůj Archivační manažér ty další soubory neumí nahrát do dočasného adresáře, ač se to tak tváří.

Nahoru Odpovědět 29.10.2012 21:56
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Зайчик:

už instaluju xna :`

Nahoru Odpovědět  +1 29.10.2012 21:56
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Зайчик
Petr Nymsa:

Je to naprogramované v XNA , je tedy potřeba .NET framewrok a xna redistributable 4

Nahoru Odpovědět 29.10.2012 21:57
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Зайчик
David Jančík [sczdavos]:

Jestli ti chybí XNA FW, tak to by napsalo třeba nějakou chybovou hlášku ne? Já sem vůbec nepochopil ty cesty :D

Nahoru Odpovědět 29.10.2012 21:58
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Зайчик
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Зайчик:

jojo už mě sežrali :D máš to pěkně ale moc mě neposlouchá WSAD když to mačkám po jedné klávese ale když jí držím tak v pohodě :)

Nahoru Odpovědět 29.10.2012 21:59
Коммунизм для нашего будущего!
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:

Ovládání je mírně špatně udělané. Klávesy se musí držet neustále. V původním pacmanovi se klávesy držet nemuseli. Asi to ještě předělám :)

Nahoru Odpovědět 29.10.2012 22:00
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:

Nevím co se stalo, ale ulozto mi odmítá najednou zobrazit ten soubor ke stažení. Zde je tedy nový link, heslo stejné http://www.ulozto.cz/…8/pacman-zip

Nahoru Odpovědět 29.10.2012 22:11
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
David Jančík [sczdavos]:

Než-li tady ty veřejné skládky, neměl bys lepší použít Dropbox? http://www.itnetwork.cz/…leni-souboru

Nahoru Odpovědět  +1 29.10.2012 22:18
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 29.10.2012 22:21
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Kit:

Ještě můžeš zkusit
http://gist.github.com/
Výhodou je, že nic nemusíme stahovat, obarví se syntaxe podle typu souboru, dá se to stáhnout jako jeden balík a můžeš to upravovat.

Nahoru Odpovědět 29.10.2012 22:28
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
David Čápka:

Pěkná hra, škoda, že pohyb není plynulý. Dělal jsem něco podobného, v paměti mám také jen pole jako ty, ale pohyb pro hráče vypadá plynulý, bylo to docela jednoduché: http://www.itnetwork.cz/hra-pacman

Chválím ten motion-planning :)

Nahoru Odpovědět 30.10.2012 10:24
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 17 zpráv z 17.