Diskuze: XNA - Způsoby řešení kolizí

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) XNA - Způsoby řešení kolizí American English version English version

Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:

Mám dotaz ohledně toho jak řešíte kolize mezi objekty. Nemyslím tím jenom pouhé kolize rectangle1.In­tersects(rectan­gle)2. Chci se zeptat jestli existují ještě jiné způsoby přímo v XNA. A dále už trochu konkrétněji. Nemůžu nějak pořádně vymyslet skákačku. Samotný skok a gravitace je brnkačka, ale mám problém s kolizí různých objektů -> platforem. Takže můj finální dotaz tedy, jakým způsobem nejlépe toto řešit.
PS: Klidně mi nepište přímo kód, jenom nějaký způsob :)

Odpovědět 30.10.2012 20:42
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
David Čápka:

Řešil bych úplně vše přes obdélníky, v praxi se to tak často dělá, protože zubaté sprity se do sebe zasekávají.

Nahoru Odpovědět 30.10.2012 20:53
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.