IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
marekblah
Člen
Avatar
marekblah:31.5.2013 22:58

Ahoj, potřeboval bych poradit proč vždy když spustím aplikaci v debugeru tak se zastaví u tohoto kódu

car = new Car(Content.Load<Texture2D>("Garphics\\car"));

přitom mám složku Graphic a tam ten obrázek car.png

 
Odpovědět
31.5.2013 22:58
Avatar
Odpovídá na marekblah
Michael Olšavský:31.5.2013 23:18

Mas tam Garphics ;-). Jinak musis mit inicializovany ten content. Tzn. doufam, ze to volas v metode Load(). :-)

 
Nahoru Odpovědět
31.5.2013 23:18
Avatar
marekblah
Člen
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
marekblah:1.6.2013 0:03

To já taky du se podívat :D

 
Nahoru Odpovědět
1.6.2013 0:03
Avatar
marekblah
Člen
Avatar
marekblah:1.6.2013 0:03

JJ mám to inicializovaný

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using Microsoft.Xna.Framework;
using Microsoft.Xna.Framework.Audio;
using Microsoft.Xna.Framework.Content;
using Microsoft.Xna.Framework.GamerServices;
using Microsoft.Xna.Framework.Graphics;
using Microsoft.Xna.Framework.Input;
using Microsoft.Xna.Framework.Media;

namespace WindowsGame5
{
    /// <summary>
    /// This is the main type for your game
    /// </summary>
    public class Game1 : Microsoft.Xna.Framework.Game
    {
        GraphicsDeviceManager graphics;
        SpriteBatch spriteBatch;

        public Game1()
        {
            graphics = new GraphicsDeviceManager(this);
            Content.RootDirectory = "Content";
        }

        /// <summary>
        /// Allows the game to perform any initialization it needs to before starting to run.
        /// This is where it can query for any required services and load any non-graphic
        /// related content.  Calling base.Initialize will enumerate through any components
        /// and initialize them as well.
        /// </summary>
        protected override void Initialize()
        {
            // TODO: Add your initialization logic here

            base.Initialize();
        }
        private Car car;

        /// <summary>
        /// LoadContent will be called once per game and is the place to load
        /// all of your content.
        /// </summary>
        protected override void LoadContent()
        {
            // Create a new SpriteBatch, which can be used to draw textures.
            spriteBatch = new SpriteBatch(GraphicsDevice);

            // TODO: use this.Content to load your game content here
            car = new Car (Content.Load<Texture2D>("Garphics\\car"));


        }

        /// <summary>
        /// UnloadContent will be called once per game and is the place to unload
        /// all content.
        /// </summary>
        protected override void UnloadContent()
        {
            // TODO: Unload any non ContentManager content here
        }

        /// <summary>
        /// Allows the game to run logic such as updating the world,
        /// checking for collisions, gathering input, and playing audio.
        /// </summary>
        /// <param name="gameTime">Provides a snapshot of timing values.</param>
        protected override void Update(GameTime gameTime)
        {
            // Allows the game to exit
            if (GamePad.GetState(PlayerIndex.One).Buttons.Back == ButtonState.Pressed)
                this.Exit();

            // TODO: Add your update logic here

            base.Update(gameTime);
        }

        /// <summary>
        /// This is called when the game should draw itself.
        /// </summary>
        /// <param name="gameTime">Provides a snapshot of timing values.</param>
        protected override void Draw(GameTime gameTime)
        {
            GraphicsDevice.Clear(Color.CornflowerBlue);

            // TODO: Add your drawing code here
            spriteBatch.Begin();
            car.Draw(spriteBatch);
                spriteBatch.End();

            base.Draw(gameTime);
        }
    }
}
 
Nahoru Odpovědět
1.6.2013 0:03
Avatar
Honza Bittner
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na marekblah
Honza Bittner:1.6.2013 1:23
  1. přečti spříspěvek od Michael Olšavský
  2. k čemu nám sem dáváš zdroják s komentářema ?
Nahoru Odpovědět
1.6.2013 1:23
FIT ČVUT alumnus :-) Sleduj mě na https://twitter.com/tenhobi a ptej se na cokoli na https://github.com/tenhobi/ama.
Avatar
vodacek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Honza Bittner
vodacek:1.6.2013 8:37

protože je to generuje samo a je to moc práce je umazávat taky se vždycky musim přemáhat tak týden!

 
Nahoru Odpovědět
1.6.2013 8:37
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.