Diskuze: xna kolize

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) xna kolize American English version English version

Avatar
James
Člen
Avatar
James:

chci se jenom zeptat jak by šel uďelat proměná typu bool aby vracela hodnotu "true" vždi pokud je nějaký rectangle(tady rectangle hráče) na jiném rectanglu(rectangle bloku) chťel bych to používat pro kolize mojí hry.. :D pls poraďte :)

Odpovědět 18.9.2013 16:53
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
James
Člen
Avatar
James:

chci se jenom zeptat jak by šel uďelat proměná typu bool aby vracela hodnotu "true" vždi pokud je nějaký rectangle(tady rectangle hráče) na jiném rectanglu na hoře rectanglu pouze na hoře(rectangle bloku) chťel bych to používat pro kolize mojí hry.. :D pls poraďte :)

Nahoru Odpovědět 18.9.2013 16:57
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Odpovídá na James
Jakub Lásko[Saarix]:

Šlo by to asi takto

private bool kolize = false;

if (hrac.Intersect(blok))
{
    kolize = true;
}

nebo skrze metodu, která ti ten bool vrátí

private bool kolize = false;

public bool CheckColision(Rectangle player, Rectangle object)
{
if (hrac.Intersect(blok)
{
    kolize = true;
}
else
    kolize = false;

return kolize;
}

Psal jsem to narychlo, tak snad tam není chyba :-)

Editováno 18.9.2013 21:42
Nahoru Odpovědět 18.9.2013 21:41
Časem je vše možné.
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Jakub Lásko[Saarix]
Jan Vargovský:

Zbytečně to ifuješ ...

public bool CheckColision(Rectangle hrac, Rectangle blok)
{
       return hrac.IntersectsWith(blok);
}

A nato v podstatě je zbytečné psát metodu ...

Editováno 18.9.2013 22:03
 
Nahoru Odpovědět 18.9.2013 22:02
Avatar
Odpovídá na Jan Vargovský
Jakub Lásko[Saarix]:

Ajo pravda... promiň to jsem si zrovna v tu chvíli nuvědomil.

Nahoru Odpovědět 19.9.2013 6:07
Časem je vše možné.
Avatar
James
Člen
Avatar
Odpovídá na Jan Vargovský
James:

bohužel mi to hází chybu to "IntersectsWith" :(

Nahoru Odpovědět 19.9.2013 18:07
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na James
Theodor Johnson:

Můžeš to upřesnit? Chyba je dost obecný pojem

Nahoru Odpovědět 19.9.2013 18:14
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
James
Člen
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
James:

Erorr jako když píšete kód a hází to chybu že jte ten kód napsali špatně nebo ho vůbec nezná...

Nahoru Odpovědět 19.9.2013 18:17
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Juraj Mlich:

Daj to bez With - Intersects (tak sa volá ta metoda)

Nahoru Odpovědět 19.9.2013 18:19
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Odpovídá na James
Jan Vargovský:

Nevím jak přesně se jmenuje ta metoda, napiš hrac.Inter ... a vyber správnou metodu :)

 
Nahoru Odpovědět 19.9.2013 18:19
Avatar
James
Člen
Avatar
Odpovídá na Jan Vargovský
James:

žádná metoda která vrací true po te co je jini rectangle(hrace) na rectanglu blocku :(

Nahoru Odpovědět 19.9.2013 18:22
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na James
Theodor Johnson:

"na" tím myslíš že nejsou v sobě?

Nahoru Odpovědět 19.9.2013 18:26
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na James
Petr Nymsa:

Doufám že nemáš Visual Studio v češtině, jelikož ten překlad je přímo otřesný

Nahoru Odpovědět 19.9.2013 18:27
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
James
Člen
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
James:

no ne v rectanglu ale na něm

Nahoru Odpovědět 19.9.2013 18:29
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
James
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
James:

Já nic nepřekládal...

Nahoru Odpovědět 19.9.2013 18:29
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na James
Theodor Johnson:

Tak kontroluj rectangle o pixel níže

Nahoru Odpovědět 19.9.2013 18:29
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Odpovídá na James
Jan Vargovský:

Přečetl jsem si tak 5x co jsi napsal a stejně jsem to nepochopil. http://msdn.microsoft.com/…ersects.aspx

Tu máš odkaz na dokumentaci.

 
Nahoru Odpovědět 19.9.2013 18:46
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 17 zpráv z 17.