IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
James
Člen
Avatar
James:18.9.2013 16:53

chci se jenom zeptat jak by šel uďelat proměná typu bool aby vracela hodnotu "true" vždi pokud je nějaký rectangle(tady rectangle hráče) na jiném rectanglu(rectangle bloku) chťel bych to používat pro kolize mojí hry.. :D pls poraďte :)

Odpovědět
18.9.2013 16:53
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
James
Člen
Avatar
James:18.9.2013 16:57

chci se jenom zeptat jak by šel uďelat proměná typu bool aby vracela hodnotu "true" vždi pokud je nějaký rectangle(tady rectangle hráče) na jiném rectanglu na hoře rectanglu pouze na hoře(rectangle bloku) chťel bych to používat pro kolize mojí hry.. :D pls poraďte :)

Nahoru Odpovědět
18.9.2013 16:57
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Odpovídá na James
Jakub Lásko[Saarix]:18.9.2013 21:41

Šlo by to asi takto

private bool kolize = false;

if (hrac.Intersect(blok))
{
    kolize = true;
}

nebo skrze metodu, která ti ten bool vrátí

private bool kolize = false;

public bool CheckColision(Rectangle player, Rectangle object)
{
if (hrac.Intersect(blok)
{
    kolize = true;
}
else
    kolize = false;

return kolize;
}

Psal jsem to narychlo, tak snad tam není chyba :-)

Editováno 18.9.2013 21:42
Nahoru Odpovědět
18.9.2013 21:41
Časem je vše možné.
Avatar
Jan Vargovský
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Jakub Lásko[Saarix]
Jan Vargovský:18.9.2013 22:02

Zbytečně to ifuješ ...

public bool CheckColision(Rectangle hrac, Rectangle blok)
{
       return hrac.IntersectsWith(blok);
}

A nato v podstatě je zbytečné psát metodu ...

Editováno 18.9.2013 22:03
 
Nahoru Odpovědět
18.9.2013 22:02
Avatar
Odpovídá na Jan Vargovský
Jakub Lásko[Saarix]:19.9.2013 6:07

Ajo pravda... promiň to jsem si zrovna v tu chvíli nuvědomil.

Nahoru Odpovědět
19.9.2013 6:07
Časem je vše možné.
Avatar
James
Člen
Avatar
Odpovídá na Jan Vargovský
James:19.9.2013 18:07

bohužel mi to hází chybu to "IntersectsWith" :(

Nahoru Odpovědět
19.9.2013 18:07
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na James
Theodor Johnson:19.9.2013 18:14

Můžeš to upřesnit? Chyba je dost obecný pojem

Nahoru Odpovědět
19.9.2013 18:14
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
James
Člen
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
James:19.9.2013 18:17

Erorr jako když píšete kód a hází to chybu že jte ten kód napsali špatně nebo ho vůbec nezná...

Nahoru Odpovědět
19.9.2013 18:17
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Juraj Mlich:19.9.2013 18:19

Daj to bez With - Intersects (tak sa volá ta metoda)

 
Nahoru Odpovědět
19.9.2013 18:19
Avatar
Jan Vargovský
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na James
Jan Vargovský:19.9.2013 18:19

Nevím jak přesně se jmenuje ta metoda, napiš hrac.Inter ... a vyber správnou metodu :)

 
Nahoru Odpovědět
19.9.2013 18:19
Avatar
James
Člen
Avatar
Odpovídá na Jan Vargovský
James:19.9.2013 18:22

žádná metoda která vrací true po te co je jini rectangle(hrace) na rectanglu blocku :(

Nahoru Odpovědět
19.9.2013 18:22
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na James
Theodor Johnson:19.9.2013 18:26

"na" tím myslíš že nejsou v sobě?

Nahoru Odpovědět
19.9.2013 18:26
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na James
Petr Nymsa:19.9.2013 18:27

Doufám že nemáš Visual Studio v češtině, jelikož ten překlad je přímo otřesný

Nahoru Odpovědět
19.9.2013 18:27
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
James
Člen
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
James:19.9.2013 18:29

no ne v rectanglu ale na něm

Nahoru Odpovědět
19.9.2013 18:29
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
James
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
James:19.9.2013 18:29

Já nic nepřekládal...

Nahoru Odpovědět
19.9.2013 18:29
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Theodor Johnson
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na James
Theodor Johnson:19.9.2013 18:29

Tak kontroluj rectangle o pixel níže

Nahoru Odpovědět
19.9.2013 18:29
Mo8ilε 15 Ѐλđ
Avatar
Jan Vargovský
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na James
Jan Vargovský:19.9.2013 18:46

Přečetl jsem si tak 5x co jsi napsal a stejně jsem to nepochopil. http://msdn.microsoft.com/…ersects.aspx

Tu máš odkaz na dokumentaci.

 
Nahoru Odpovědět
19.9.2013 18:46
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 17 zpráv z 17.