Diskuze: XNA mapa

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) XNA mapa American English version English version

Avatar
Army
Neregistrovaný
Avatar
Army:

Čau je lepší si v editoru udělat celou mapu najednou nebo vytvořit objekty jednotlivě a pozicovat? mluvím o 3D hře.

 
Odpovědět 26.6.2012 12:18
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Army
David Čápka:

Záleží na tom, zda mají být objekty nějak aktivní. Ty, co jsou stále na místě, mohou být klidně součástí mapy. Ale ty, co jdou rozbít nebo co se pohybují, asi nemohou bý v mapě.

Nahoru Odpovědět 26.6.2012 12:50
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Army
Neregistrovaný
Avatar
Army:

Dobrá díky a na aktivní objekty mohu použít 3D program nebo je třeba nějáký speciální? 3D programem myslím Blender nebo 3D Max.

 
Nahoru Odpovědět 26.6.2012 13:08
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Army
David Čápka:

Moc jsem v XNA nedělal, ale bere to formát .xbf (pokud se nepletu), ten ti určitě CADy normálně vyexportují.

Nahoru Odpovědět 26.6.2012 13:31
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Army
matesax:

Ano - též lze uložit objekty do textu a v XNA je postavit,...

 
Nahoru Odpovědět 26.6.2012 13:44
Avatar
Army
Neregistrovaný
Avatar
Army :

XNA bere .xbf a .x ale zatím jsem se v xna setkal jen s animací otáčení.

 
Nahoru Odpovědět 26.6.2012 14:58
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Army
David Čápka:

Když jsem si naposledy s XNA hrál, vyexportoval jsem xbf myslím normálně v Maxu. Zobrazit ve scéně se mi ho však nějak nepodařilo. Kdyžtak napiš, jak ti to jde.

Nahoru Odpovědět 26.6.2012 15:12
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Army
Neregistrovaný
Avatar
Army:

Já už mám hlavní postavu na scéně ale zatím umí jen chodit. Do budoucna... mu chci dát nějáké speciální schopnosti nebo střelbu. A teď budu dělat mapu zatím tam mám jen obdélníky s vectoru.

 
Nahoru Odpovědět 26.6.2012 16:59
Avatar
matesax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Army
matesax:

Já jen doporučuji takovéto větší hry dělat již ve více lidech,...

 
Nahoru Odpovědět 26.6.2012 17:26
Avatar
Army
Neregistrovaný
Avatar
Army:

Tím si chtěl naznačit co? :D

 
Nahoru Odpovědět 26.6.2012 18:15
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Army
David Čápka:

A jakým způsobem jsi tedy vyexportoval ten model z Maxu?

Nahoru Odpovědět 26.6.2012 18:20
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Army
Neregistrovaný
Avatar
Army:

Game1:

ModelObject hero;

LoadContent:

hero = new ModelObject(new Vector3(0f, 0f, 2.5f), Vector3.Zero, 0.0005f);

          hero.LoadModel("virus", Content, GraphicsDevice);

Draw:

hero.RenderModel(camera);

Ale mám ještě třídu ModelObject přes kterou se to rendruje atd. Tu jsem si stáhl a napojil, jelikož v tom ještě tak brutálně neumím ;)

 
Nahoru Odpovědět 26.6.2012 19:12
Avatar
Army
Neregistrovaný
Avatar
Army:

A ještě třídu na cameru.

 
Nahoru Odpovědět 26.6.2012 19:13
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Army
David Čápka:

To ano, ale pokud jsi ten model dělal ty, tak jak jsi řešil např. texturování nebo velikost v CADu.

Nahoru Odpovědět 26.6.2012 19:18
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Army
Neregistrovaný
Avatar
Army:

Nedělal :) ve 3D editorech se teprve začínám učit ta hra byla jen zkušební.

 
Nahoru Odpovědět 26.6.2012 19:33
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 15 zpráv z 15.