Diskuze: XNA mapa
Neregistrovaný
Zobrazeno 15 zpráv z 15.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Záleží na tom, zda mají být objekty nějak aktivní. Ty, co jsou stále na místě, mohou být klidně součástí mapy. Ale ty, co jdou rozbít nebo co se pohybují, asi nemohou bý v mapě.
Moc jsem v XNA nedělal, ale bere to formát .xbf (pokud se nepletu), ten ti určitě CADy normálně vyexportují.
Když jsem si naposledy s XNA hrál, vyexportoval jsem xbf myslím normálně v Maxu. Zobrazit ve scéně se mi ho však nějak nepodařilo. Kdyžtak napiš, jak ti to jde.
Já jen doporučuji takovéto větší hry dělat již ve více lidech,...
A jakým způsobem jsi tedy vyexportoval ten model z Maxu?
Game1:
ModelObject hero;
LoadContent:
hero = new ModelObject(new Vector3(0f, 0f, 2.5f), Vector3.Zero, 0.0005f);
hero.LoadModel("virus", Content, GraphicsDevice);
Draw:
hero.RenderModel(camera);
Ale mám ještě třídu ModelObject přes kterou se to rendruje atd. Tu jsem si stáhl a napojil, jelikož v tom ještě tak brutálně neumím
To ano, ale pokud jsi ten model dělal ty, tak jak jsi řešil např. texturování nebo velikost v CADu.
Zobrazeno 15 zpráv z 15.