Avatar
paanoik
Člen
Avatar
paanoik:

S těmito frameworky začínám, resp. jsem spíš backend programátor, takže jsem nikdy s podobnými věcmi nepřišel do styku .. ale po letech, kdy jsem pouze přicmrndával do vývoje, jsem se rozhodl napsat si hru kompletně od a do z .. no, jakože v rámci možností.

Nedělal jsem nikdy s tím frontendem, takže mi uchází, jak řešit některé věci .. řekněme, že půjdeme do 2D hry, kde budou desítky podobných (resp. stejných) objektů. Jakým způsobem je řešit?

Jediné, co mě tak napadá jsou po snímku rozanimované postavy v png, které budu co snímek umisťovat dle potřeby. Jenže, co když budu chtít třeba červeného a modrého panáčka? Jde takhle runtime (při inicializaci) tu barvu změnit nebo bude potřeba je udělat dopředu? Resp. jak tohle řešit ideálně?

Další věc je .. mám rád, když je na bojišti smetí = rád bych nechával nábojnice, krátery a podobně, jenže v průběhu boje se ty objekty hromadí a vlastně jich mohou být desetitisíce. Napadá mě jednoduše vzít podklad (mapu) a to smetí umisťovat průběžně na ni, plus do seznamu kolizních objektů (pokud půjde o větší), nicméně opět, jak toho dosáhnout efektivně? Rád bych udělal mapu posuvnou, tedy řekněme např. 5000x5000px, a jediné, co jsem našel, je rozebrání obou obrázků na pixely a jejich ruční přepisování v poli. Což je blbost už od pohledu.

 
Odpovědět 18.4.2013 16:25
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.