Avatar
James
Člen
Avatar
James:

Mám list a v něm spousty rectangles(4), a vždy koliduje s posledním pridaným rectanglem

for (int r = 0; r < blockcollleft.Count; r++)
                {
                    if (blockcollleft[z].Intersects(player.getRect()))
                    {
                        player.collidL(true);
                    }
                    else player.collidL(false);
                }
Odpovědět 9.12.2014 19:27
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Lukáš Křehula
Redaktor
Avatar
Odpovídá na James
Lukáš Křehula:

Hmm, jediné, co mě napadá je při splnění podmínky kolize zastavit cyklus

break;
Editováno 9.12.2014 20:48
 
Nahoru Odpovědět 9.12.2014 20:48
Avatar
James
Člen
Avatar
Odpovídá na Lukáš Křehula
James:

presne obracený koliduje mi první

Nahoru Odpovědět 10.12.2014 17:12
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
Lukáš Křehula
Redaktor
Avatar
Odpovídá na James
Lukáš Křehula:

Tím pádem z tohoto kódu to nepoznáme, musíš něco přidat.

Editováno 10.12.2014 17:45
Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět 10.12.2014 17:45
Avatar
James
Člen
Avatar
Odpovídá na Lukáš Křehula
James:

Když tam nedoplním else blok tak to koliduje se vším ale uz do leva nemůžu jít

Nahoru Odpovědět 10.12.2014 18:07
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Avatar
James
Člen
Avatar
Odpovídá na Lukáš Křehula
James:

už jsem to vyřešil díky za pomoc

Nahoru Odpovědět 10.12.2014 18:25
Slovo nikdy znamená že cesta k cíly je pouze o něco těžší než se zdálo.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.