IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
KlimiCZ:1.8.2013 14:56

Ahoj,
Existuje nějaké řešení Xna ve windows 8 ?
Děkuji za odpověď.

Odpovědět
1.8.2013 14:56
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
David Jančík
Vlastník
Avatar
Nahoru Odpovědět
1.8.2013 14:59
Zapomeň, že je to nemožné a udělej to ;)
Avatar
vodacek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na David Jančík
vodacek:1.8.2013 15:02

já nejsem řešením!

 
Nahoru Odpovědět
1.8.2013 15:02
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na vodacek
KlimiCZ:1.8.2013 21:46

To je škoda :(

Nahoru Odpovědět
1.8.2013 21:46
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na David Jančík
KlimiCZ:1.8.2013 21:47

Děkuji :)
A je to úplně stejné ?

Nahoru Odpovědět
1.8.2013 21:47
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Petr Nymsa:1.8.2013 21:54

XNA potřebuješ ještě bohužel k běhu MonoGame kvůli Content Pipeline takže si musíš nainstalovat http://www.xbox.com/…wnloadClient a instalace XNA proběhne poté v pořádku :)

Nahoru Odpovědět
1.8.2013 21:54
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
KlimiCZ:2.8.2013 10:05

Prosím tě Zkouším si udělat RObotris ,ale nefunguje nevíš čím to je ?
Děkuji za radu.

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 10:05
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
KlimiCZ:2.8.2013 10:06

To mám to bylo první řešení :)

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 10:06
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Petr Nymsa:2.8.2013 10:24

Zaprvé nemám věštecké karty abych zjistil pouhý zobrazovaný error. To je to samé jako když řeknu na dálku nefunguje mi auto oprav to. Problémů můžou být stovky. Přečti si pořádně seriál a případně piš dotaz o problému přímo k seriálu. Takhle opravdu nejsem schopen ti poradit

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 10:24
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
KlimiCZ:2.8.2013 10:43

Ale já to mám stáhlé a nefunguje kódy jsem změnil
namespace atd. není v tom nějaký rozdíl (xna VS. Monogame) ? dík

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 10:43
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Petr Nymsa:2.8.2013 10:49

Stále jsi mi nepopsal moc problém. Jak jsi změnil kódy ? A ne problém by být neměl mezi MonoGame a XNA. Používají stejné knihovny (tedy v základu).

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 10:49
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
KlimiCZ:2.8.2013 10:52

Tady máš kód.
PROBLéM: Nejde mi nahrát content.

#region Using Statements
using System;
using System.Collections.Generic;
using Microsoft.Xna.Framework;
using Microsoft.Xna.Framework.Content;
using Microsoft.Xna.Framework.Graphics;
using Microsoft.Xna.Framework.Input;
using Microsoft.Xna.Framework.Storage;
using Microsoft.Xna.Framework.GamerServices;
#endregion

namespace ColoTris
{
    /// <summary>
    /// This is the main type for your game
    /// </summary>
    public class Hra : Game
    {
        /// <summary>
        /// Manažer grafiky
        /// </summary>
        GraphicsDeviceManager graphics;
        /// <summary>
        /// SpriteBatch
        /// </summary>
        public Lepsi lepsi;
        // velikost okna
        public int sirkaOkna = 1280, vyskaOkna = 720;
        /// <summary>
        /// Textury
        /// </summary>
        private Texture2D kostkyPozadi,  pozadi;
        /// <summary>
        /// Fonty
        /// </summary>
        public SpriteFont fontCourierNew, fontBlox, fontBloxMaly;
        /// <summary>
        /// Pozice mraků
        /// </summary>
        private Vector2 pozice;
        /// <summary>
        /// Změna barvy
        /// </summary>
        private int zmena;
        /// <summary>
        /// Rychlost změny barvy
        /// </summary>
        private int smer;

        /// <summary>
        /// Vytvoří novou instanci hry
        /// </summary>
        public Hra()
        {
            graphics = new GraphicsDeviceManager(this);
            Content.RootDirectory = "Content";
        }

        /// <summary>
        /// Inicializace hry
        /// </summary>
        protected override void Initialize()
        {
            // velikost okna
            graphics.PreferredBackBufferWidth = sirkaOkna;
            graphics.PreferredBackBufferHeight = vyskaOkna;
            graphics.IsFullScreen = false;
            graphics.ApplyChanges();
            pozice = new Vector2(0, 0);
            zmena = 0;
            smer = 1;

            base.Initialize(); // pokračování inicializace
        }

        /// <summary>
        /// Načtení datového obsahu hry
        /// </summary>
        protected override void LoadContent()
        {
            // vytvoření SpriteBatche pro textury
            lepsi = new Lepsi(GraphicsDevice);
            // načtení spritů
            pozadi = Content.Load<Texture2D>("Content\\Sprity\\pozadi_level");
            kostkyPozadi = Content.Load<Texture2D>("Sprity\\pozadi_kostky.png");

            // načtení fontů
            fontCourierNew = Content.Load<SpriteFont>("Fonty\\font_courier_new");
            fontBlox = Content.Load<SpriteFont>("Fonty\\font_blox");
            fontBloxMaly = Content.Load<SpriteFont>("Fonty\\font_blox_maly");
        }

        /// <summary>
        /// Uvolnění zdrojů
        /// </summary>
        protected override void UnloadContent()
        {

        }

        /// <summary>
        /// Realtime logika a volání logiky komponent
        /// </summary>
        /// <param name="gameTime">Herní čas</param>
        protected override void Update(GameTime gameTime)
        {
            // Ukončení hry na XBoxu
            if (GamePad.GetState(PlayerIndex.One).Buttons.Back == ButtonState.Pressed)
                this.Exit();

            // posun mraků doleva
            pozice.X--;
            // návrat na startovní pozici po vyjetí z obrazovky



            // změna barvy mraků dle směru
            zmena += smer;
            if (zmena >= 96)
                smer = -1;
            if (zmena <= 0)
                smer = 1;

            // volání logiky komponent
            base.Update(gameTime);
        }

        /// <summary>
        /// Hlavní vykreslovací metoda. Vykresluje společnou grafiku a také volá vykreslení komponent
        /// </summary>
        /// <param name="gameTime">Provides a snapshot of timing values.</param>
        protected override void Draw(GameTime gameTime)
        {
            // vymazání plátna
            GraphicsDevice.Clear(Color.CornflowerBlue);
            // započetí vykreslování
            lepsi.Begin();
            // vykreslení spritů
            lepsi.Draw(kostkyPozadi, new Vector2(0, 0), Color.White);

            Color barva = new Color(128 + zmena, 255 - zmena, 128 + zmena);


            lepsi.Draw(pozadi, new Vector2(0, 0), Color.White);

            // test písma
            lepsi.TextSeStinem(fontBlox, "nadpis velky", new Vector2(100, 100), Color.Yellow);
            lepsi.TextSeStinem(fontBloxMaly, "nadpis maly", new Vector2(100, 180), Color.Yellow);
           lepsi.TextSeStinem(fontCourierNew, "Příliš žluťoučký kůň úpěl ďábelské ódy", new Vector2(100, 240), Color.Red);

            // ukončení vykreslování
            lepsi.End();

            // volání vykreslování komponent
            base.Draw(gameTime);
        }
    }
}
Editováno 2.8.2013 10:52
Nahoru Odpovědět
2.8.2013 10:52
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Petr Nymsa:2.8.2013 11:56

Dvě věci: Nepíše se přípona souboru. Za 2. MonoGame nemá ContentPipeline. Musíš si to nahrát v nějakém XNA projektu, zkompilovat a vytvořené .xnb soubory, které jsou umístěné ve složce s hrou nakopírovat do projektu s MonoGame do složky Content. Dále každému souboru musíš nastavit Build Action na Content.

XNA funguje dobře i na Windows 8. Pokud úplně začínáš, používej "mrtvé" XNA ;)

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 11:56
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Juraj Mlich:2.8.2013 11:57
pozadi = Content.Load<Texture2D>("Content\\Sprity\\pozadi_level");

skús namiesto toho dať

pozadi = Content.Load<Texture2D>("Sprity\\pozadi_level");
 
Nahoru Odpovědět
2.8.2013 11:57
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
KlimiCZ:2.8.2013 12:02

Dávno jsem předtím dělal v XNa ,ale mně to ve windows 8 nefunguje a nijak to nejde zkoušel jsem všechno ,ale nefungujeto

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 12:02
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Juraj Mlich:2.8.2013 12:07

Čo presne ti nefunguje?? Nejde ti to nainštalovať? Nefunguje ti zkompilovanie hry??

Editováno 2.8.2013 12:07
 
Nahoru Odpovědět
2.8.2013 12:07
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Neaktivní uživatel:2.8.2013 12:27

Ty mas zase Windows 8? ]:>

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 12:27
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
KlimiCZ:2.8.2013 12:39

JO A měl aji Ubuntu, fedoru, windows 7, windows vista, a skousel jsem mmandriva [Prosím nedávej te mi i-- (je to jen pro vysvětlení]

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 12:39
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
KlimiCZ:2.8.2013 12:40

Jestli myslíš Ve Xna tak to je game studio 4 .

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 12:40
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Juraj Mlich:2.8.2013 12:43

Stiahni a nainštaluj si toto http://www.xbox.com/…wnloadClient a potom nainštaluj XNA Game Studio 4 a pôjde ti to :)

 
Nahoru Odpovědět
2.8.2013 12:43
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
KlimiCZ:2.8.2013 12:51

To mám ,ale už sem to zprovoznil.
Důvod : při instalaci vs2010 se nenainstaloval servervice pack 1
Už to funguje ,ale asi budu pokračovat ve monogame.

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 12:51
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Juraj Mlich:2.8.2013 12:54

Ja na kompilovanie používam program XNAFormatter (http://sourceforge.net/…/xnbbuilder/ ), nemusím zakaždým otvárať XNA projekt :)

 
Nahoru Odpovědět
2.8.2013 12:54
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Neaktivní uživatel:2.8.2013 12:58

no ty toho máš za sebou dost... nechceš se někde usadit? (třeba v dualbootu?)

Editováno 2.8.2013 12:58
Nahoru Odpovědět
2.8.2013 12:58
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
KlimiCZ:2.8.2013 12:58

Asi na tom windows 8 :D
A jak jdem java :? D

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 12:58
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Neaktivní uživatel:2.8.2013 13:00

OOP - to je hrůza - na jeden příkaz nová třída, dopisovat kus kódu no brr..., ale chci dělat okna, tak mi nic jinýho nezbívá :)

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 13:00
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Jan Vargovský
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Jan Vargovský:2.8.2013 13:07

Udělej si aplikaci, která nebude mít 1 metodu, ale bude jich mít stovky. Pak pochopíš naco jsou třídy :)

 
Nahoru Odpovědět
2.8.2013 13:07
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
KlimiCZ:2.8.2013 13:09

Někdo ti dává pořád i-- :D chdáčku

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 13:09
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Neaktivní uživatel:2.8.2013 13:16

Dem si psát do zpráv, nebo nás vykážou

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 13:16
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
David Hartinger:2.8.2013 13:29

Jestli se budeš v diskuzích takto chovat, tak tu už dlouho diskutovat nebudeš.

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 13:29
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Petr Nymsa:2.8.2013 13:34

Na jeden příkaz nová třída ? Ehm, to také není OOP, chvíli to trvá než se pochopí výhody :)

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 13:34
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Jan Vargovský
Kit:2.8.2013 13:46

OOP není o tom, jak rozdělit stovky metod do tříd, ale o dekompozici velkého obtížného problému na více malých a jednoduchých, které se řeší mnohem snáz a které spolu mohou komunikovat.

Nahoru Odpovědět
2.8.2013 13:46
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 31 zpráv z 31.