Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Michael Olšavský:28.3.2013 21:15

Mám v plánu dělat 3D hru. Původně ji mám rozpracovanou v izometrickém 2D, ale nakonec jsem se rozhodl na popud grafika udělat ji ve 3D. Nejsem si však jistý, jestli mám vyvíjet s pomocí Unity 3D(které zatím moc neovládám) nebo s mým osvědčeným XNA, ve kterém jsem dělal všechny ostatní hry doposud. Co myslíte? Mám si napsat vlastní engine nebo se naučit používat unity?

 
Odpovědět
28.3.2013 21:15
Avatar
David
Tvůrce
Avatar
David:28.3.2013 21:17

nauč se unity

Nahoru Odpovědět
28.3.2013 21:17
Nic néni nemožné!
Avatar
Ben Žour
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Ben Žour:28.3.2013 21:28

Podle mě je lepší napsat si s dobrým pocitem vlastní engine než používat ten co ti poskytuje Unity, přece jen je to mnohem lepší a zajímavější zkušenost. Na druhou stranu není špatné naučit se používat unitácké prostředí.

Editováno 28.3.2013 21:29
 
Nahoru Odpovědět
28.3.2013 21:28
Avatar
Odpovídá na Ben Žour
Michael Olšavský:28.3.2013 21:32

Mě celkem dost láká to unity díky té jednoduchosti. Většina věcí už je hotová atd. Asi by to urychlilo vývoj a navíc by tam mohlo být plno věcí navíc, jako třeba fyzika atd. Ale zase jak píšeš, je dobré napsat si vlastní engine... Asi mi to dá víc. Zase říká se, že XNA je mrtvé...

 
Nahoru Odpovědět
28.3.2013 21:32
Avatar
David
Tvůrce
Avatar
David:28.3.2013 21:34

přesně XNA je mrtvé takže nevím jestli je dobré v něm ještě dělat a navíc Unity má plno výhod a jednoduchost

Nahoru Odpovědět
28.3.2013 21:34
Nic néni nemožné!
Avatar
Odpovídá na David
Michael Olšavský:28.3.2013 21:41

Jen si říkám, že by možná bylo lepší napsat si to od základů a alespoň pochopit všechno to okolo. Možná bych z toho měl větší radost :-D Vždycky mě bavilo hrabat se v základech.

 
Nahoru Odpovědět
28.3.2013 21:41
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Luboš Běhounek Satik:28.3.2013 21:51

Nebo můžeš zkusit Mogre, fyzika se tam dá také lehce napojit a zvukové knihovny taky.

Že je XNA mrtvé znamená jen to, že se už nebude dál vyvíjet, ale to, co existuje teď se dá používat docela hezky a základy jsou všude stejné, takže ty zkušenosti pak přeneseš jinam :)

Nahoru Odpovědět
28.3.2013 21:51
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Cabernet
Člen
Avatar
Cabernet:28.3.2013 21:54

Ja som za unity, veľa veci ti uľahčí...písanie vlastného enginu je síce doba vec ale dosť ťa to spomalí...

Nahoru Odpovědět
28.3.2013 21:54
Think different
Avatar
Odpovídá na Cabernet
Michael Olšavský:28.3.2013 21:57

Vím, že mě to dost zpomalí a nebude to tak kvalitní, ale bude to poté celé moje práce. Asi zkusím to Unity a přitom budu průběžně psát ten svůj engine. Část už mám rozpracovanou. Poté podle toho, co se mi bude víc zamlouvat.

(Luboš Běhounek Satik)
O tom Morge sem ještě neslyšel. Podívám se na to.

 
Nahoru Odpovědět
28.3.2013 21:57
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Luboš Běhounek Satik:28.3.2013 22:09

Dělali jsme v Mogre MMO hru Rubikon, nějaké ukázky (+spousta keců) jsou třeba tu: http://www.youtube.com/watch?…

Engine uměl i zvuky a fyziku, třeba jsme tam na kopci vytvořili hromadu obřích pomerančů a kutálely se parádně dolů :)

Nahoru Odpovědět
28.3.2013 22:09
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek Satik
Michael Olšavský:29.3.2013 10:06

Teď jsem viděl, co si dal za příspěvek do toho společného projektu a přesvědčilo mě to. Zkusím to Mogre. Unity se mi nějak nelíbí. Vypadá to skoro jako blender jen s větší možností skriptování.

Editováno 29.3.2013 10:07
 
Nahoru Odpovědět
29.3.2013 10:06
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 11 zpráv z 11.