IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Mezi 13:00 až cca 16:00 proběhne odstávka sítě z důvodu aktualizace. Web bude po celou dobu nedostupný.

Satikova 2D izometrická strategie

Zatím blíže nespecifikovaná strategická hra, běžící ve 2D izometrickém enginu.

Informací zatím moc není, ještě jsem nad tím moc nepřemýšlel, když s tím pohnu nebo mě něco napadne, tak to sem přidám :)

Hra ke svému spuštění potřebuje XNA redist 3.1, stahovat můžete zde: http://www.microsoft.com/…details.aspx?…

Kdo na tom dělá:

Programování: Satik Grafika: Satik, Kouleman Zvuk: Satik Hudba: Satik Game design: Satik, Kouleman

V čem to dělá:

XNA 3.1 + MSVS 2008

Zajímavosti

Deník

  • 30.12.2012 - přepsání starého enginu ze skákačky na strategii - vykreslování mapy
  • 01.01.2013 - nějaké další optimalizace vykreslování mapy, mousepicking, drobné úpravy rozhraní pro vstup myši
  • 06.01.2013 - prepsano vykreslovani, aby bralo v potaz Z-order
  • 07.01.2013 - vykreslování (statických) objektů na mapě, setup, další optimalizace
  • 08.01.2013 - editor vlastností objektů
  • 09.01.2013 - malé gui, editace mapy, animace objektů na mapě, ukládání/načítání mapy
  • 12.01.2013 - poupraveno vykreslování terénu při pohybu mapou, mělo by to nyní běžet plynuleji a na pomalejších počítačích i rychleji
  • 16.01.2013 - základy třídy hráč
  • 17.01.2013 - menu, začátek implementace jednotek - už se vykreslují, lze je označovat a přesouvat je (zatím ignorují obsah mapy i ostatní jednotky)
  • 18.01.2013 - pathfinding jednotek, poupraveno selektování jednotek
  • 21.01.2013 - pokus o kolize jednotek
  • 22.01.2013 - kamarád z Finska mi začal pomáhat s grafikou, editor vlastností políček mapy
  • 27.01.2013 - editor vlastností jednotek, animace jednotek
  • 29.01.2013 - přepsání pathfindingu - nyní je hledání cesty cca 30x rychlejší
  • 30.01.2013 - kompletně přepsáno řešení kolizí jednotek, nyní se už skupinka jednotek nezasekne o sebe navzájem někde v půlce cesty, pokud jednotka jiné jednotce překáží, tak se snaží uhnout, není to ještě dokonalé a když se někam přesouvá skupina jednotek, tak nevytvoří nějakou formaci nebo chumel, ale frontu, ale už to má náznaky použitelnosti
  • 01.02.2013 - jednotkám a objektům přidány vlastnosti jako útok, rychlost útoku, rychlost, hitpointy atd., přidána komprese souborů s těmito daty, healthbary
  • 29.03.2013 - kolize jednotek mezi sebou odebrány, skupiny jednotek se při přesunu o sebe každou chvíli zasekávaly, možná to ještě někdy v budoucnu zase přidám :)

Nejbližší plány

  • Útoky
  • Výstavba budov a jednotek
  • Těžba surovin
  • Začít vymýšlet gamedesign - jednotky, budovy, techtree, ...

Ukázka


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2012.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 656x (4.28 MB)

 

Všechny články v sekci
MonoGame - Tvorba her v C# .NET
Článek pro vás napsal Luboš Běhounek Satik
Avatar
Uživatelské hodnocení:
6 hlasů
Autor se nyní živí programováním v C++, ale jeho nejoblíbenějším jazykem je C#. První hru napsal okolo roku 2000.
Aktivity