Sound Collector

C# .NET XNA game studio Sound Collector

Popis

  • Jedná se o oddychovou akční hru, která náhodně přehrává písně z playlistu Windows Media Playeru a generuje dynamicky nepřátelské objekty.
  • Hráč musí chránit svou "planetku" tím, že najede na nepřátelský objekt kurzorem myši, čímž získá body a posílí štít planetky
  • S intenzitou štítu roste i multiplikátor skóre
  • Další píseň přehrajete stisknutím mezerníku
  • Při hře je možné použít dva bonusy:
  1. Bonus lux - Bonus se zpřístupní tím, že se často mění pozice kurzoru. V levé části monitoru je stav, kdy lze bonus použít. Aktivuje se levým tlačítkem myši.
  2. Bonus shield - Bonus se zpřístupňuje automaticky po uplynutí časového intervalu. Aktivuje se stiskem a podržením pravého tlačítka myši.

O hře

  • Hra je napsaná pod XNA frameworkem v C# .NET a používá DPSF framework k implementaci částic, zdrojový kód je přiložen
  • Hra bohužel na některých přístrojích padá, kvůli čemu jsem vzdal vývoj (pravděpodobně způsobeno DPSF frameworkem, který je základem této hry)
  • Ke hře jsem přidal zdrojové kódy, ale nejsem si jistý jestli je to ta samá verze ze které byla generována instalace
  • Snad to bude většině fungovat :-)

Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2013.

 

Stáhnout

Staženo 129x (1.1 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#

 

  Aktivity (3)

Hru pro vás napsal pistha
Avatar
Autor se věnuje programování v jazyce c#

Jak se ti líbí článek?
Ještě nikdo nehodnotil, buď první!


 


Miniatura
Všechny články v sekci
C# - Tvorba her v XNA game studio
Miniatura
Následující článek
Jak nahrát Content v MonoGame

 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!