Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

The Story

Instalace: UPOZORNĚNÍ: HRA K INSTALACI VYŽADUJE MIN. 50 MB MÍSTA A INTERNETOVÉ PŘIPOJENÍ!

Po stažení hry z této stránky rozbalte ZIP a spusťte launcher. Dole v DROP DOWN menu klikněte na instalovat a akce. Poté již stačí hru spustit.

Manuál: V launcher můžete z DropDown menu stisknou manuál a akce pro přečtení manuálu.

DOWNLOAD:

Zde si stačí vybrat verzi kterou potřebujete.

Jednotlivé položky (direct link):

Verze hry pro nahrání na vaše webové stránky:

Několik rad do začátku: Šetřete, peněz není moc, pozor na Batmana. A hlavně pokud vám to opravdu nejde zkuste jim prostě utéct!

O hře:

Hra je klasickou 2D akční 32/16 BIT adventurou. U hry jsem bohužel některé prvky nestihl doplnit takže chybí podstatná část příběhu a několik zbraní. Později pomocí aktualizací přibyde 2D UGDS lightning (dynamický systém světel), dokončené příběhu, zbraně A SNAD I LEVEL EDITOR.

O mně

Jsem 15ti letý student Zš na Balabence. V budoucnu bych chtěl pokračovat na SSŠVT na Proseku. Doufám, že umístění v této soutěži by se mi mohla zvýšit šance pro přijetí na tuto školu.

V Unity programuji již téměř 3 roky. Předtím jsem se věnoval především tvorbě webových stránek. Jakékoli nápady, návrhy, tipy, triky atd. atd. velice rád uvítám. Pokud byste měli zájem o spolupráci pište na mail pospile@gmail.com. Pokud máte zájem se dozvědět něco více o Unity zamiřte na můj tutoriál jenž vás provede začátky s Unity3D zde: Unity3D-START

O UGDS:

UGDS == Ultimate Game Dev System UGDS je mnou naprogramovaný PLUG-IN který doplňuje věci které v Unity chybí. Popřípadě je upravuje aby lépe fungovali, vypadali.

Team:

  1. Pospile - Kod, Sprity, Hudba, Animace, Efekty, Design......
  2. Rokamiš - Testing

Co je již hotovo? Ovládání, systém dialogů, většina Spritů a textur, UGDS plug-in.

Vývoj hry

Hra je vyvíjena od května 2013 (S množstvím pauz). Nápad vznikl na WC (beze srandy jinde mě dobrý nápad nikdy nenapadne :D) zhruba před třemi měsíci. Postupně z toho začali vznikat papíry až jsem se dostal k V tuto chvíli jakž takž hra funguje. Pokud jste našli BUG prosím napiště mi do SZ.

Hodnocení poroty

Zirko (10 bodů) - Další fantastické dílo! První co vás nadchne je grafika v takovém retro kabátku. Nádhera! Promyšlená hra s herními prvky, mnoho typů nepřátel, příjemné ovládání. Příjemná doprovodná hudba, která ještě ke všemu není všude stejná. To považuju také za velké pllus. Chyby jsem žádné nenašel, až na jednu věc. Za chybu se to považovat nedá, ale strašně mi občas vadilo, že pomocí klávesy Escape vypnu celou hru. Za mě velmi povedené dílo.

Vodáček (8 bodů) - Pěkně vypadající, ale neobjevil jsem ani náznaku co se má ve hře dělat, co je úkolem.
nápad: 6 kdepak je příběh?
engine: 8 zdá se že unity
hratelnost: 3 můžu chodit, můžu zabíjet slimejše, na nic víc sem nepřišel
ovládání: 10
vzhled: 10
zvuky: 10

sdraco (9 bodů) - Hra na první pohled vypadá naprosto profesionálně. Se vším se dalo komunikovat, pochvaloval jsem si grafiku, příběh, paráda. Nevěřil jsem, že to je v Unity, ve kterém se dělají především 3D hry. Postupem času se však objevuje i méně profesionální grafika (asi dočasná, kterou se už nestihlo nahradit), vystrašila mě hlavně ta palma :) Co se týče soubojů a AI, tak je to parádní, kouzla, meč, vychutnával jsem si, jak se šípy zarážejí do nepřátel, každý nepřítel se chová jinak, na každého se hodí jiná zbraň. Nenašel jsem ve hře jediný bug, takže je naprogramovaná vcelku dobře, jen nevím, kolik toho dělá samotné Unity. Nepřátelé, ktreré jsem zabil, se v lokaci po příchodu zjeví znovu, to je docela demotivující. Hra je také dost krátká, hodily by se nějaké questy, které by ji prodloužily, aby nešla jen tak projít.

Míša (7 bodů) - Příjemná hra s jednoduchým ovládáním, pěknou hudbou a krásnou grafikou, kterou ale nějak kazí pár domalovaných stromů. To, že je hra krátká mi vůbec nevadí, ale něco tomu prostě chybí.


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2013.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 573x (449.02 kB)

 

Všechny články v sekci
Zdrojákoviště C# .NET - Objektově orientované programování
Článek pro vás napsal Vojtěch Pospíchal
Avatar
Uživatelské hodnocení:
2 hlasů
Autor se už přes velmi dlouho věnuje programování v jazyce C#, Java a Javascript.
Aktivity