Reflexe - přepis třídy

C# .NET Objektově orientované programování Zdrojákoviště Reflexe - přepis třídy

Reflectotron

Jedná se můj výtvor do soutěže Machr na OOP - reflexe. Archiv ke stažení obsahuje solution s projektem Reflectotron a stejnojmennou hlavní třídou.

Cílem je z instance jakéhokoliv objektu odhadnout zdrojový kód dané třídy. Instance se předává v konstruktoru a to buď jako object, nebo Type pro statické třídy (použití operátoru typeof).

Zdrojový kód bude také obsahovat hodnoty jak instančních, tak statických proměnných se všemi modifikátory přístupu. Program mimo jiné podporuje

  • Atributy - u všeho, včetně jejich vlastností a jednoduché "umělé inteligence" pro pouze parametrizované konstruktory
  • Generika
  • Volitelné parametry metod, klíčová slova ref a out
  • Indexery
  • Přetěžování operátorů
  • Správa jmenných prostorů, tj direktivy using a řešení konfliktů mezi názvy tříd
  • Vypsání nejen veřejných, ale i privátních a protected prvků
  • async metody
  • Vypsání enum

Výsledný zdrojový kód najdete ve vlastnosti ReflectedInfo třídy Reflectotron


Galerie

Program byl vytvořen v roce 2016.

 

Stáhnout

Staženo 9x (127.85 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#

 

  Aktivity (8)

Program pro vás napsal Petr Čech (czubehead)
Avatar
Autor se věnuje především desktopovým aplikacím v C#, okrajově Javě na Legu NXT.

Jak se ti líbí článek?
Ještě nikdo nehodnotil, buď první!


 



 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!