13. díl - Unity (C#) Android: Healthbar 2

C# .NET Unity 3D Unity (C#) Android: Healthbar 2

Tento videotutoriál navazuje na předchozí díl o programování her pro Android v Unity, kde jsem se zabýval vytvořením ukazatele zdraví, který měl text a jednoduché zmenšování od středu.

V tomto videu je více vizuálních změn, než kódových.

Video

Úprava HealthScript

Ve skriptu bylo upraveno jen několik řádků. Protože jsme měnili hierarchii objektů, nějaké řádky by odkazovaly na neexistující objekty.

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class HealthScript : MonoBehaviour {

    int health = 100;
    float initSize;

    bool dead = false;

        // Use this for initialization
        void Start () {
        initSize = transform.localScale.x;
        health = 100;
        RefreshScore();
        }

    void Hit(int damage)
    {
        if (dead)
            return;


        health -= damage;
        RefreshScore();

        if (health <= 0)
            Die();
    }

    void Die()
    {
        dead = true;
    }

    void OnGUI()
    {
        if(dead)
        {
            if(GUILayout.Button("Restart"))
            {
                Application.LoadLevel(Application.loadedLevel);
            }
        }
    }

    void RefreshScore()
    {
        //transform.GetChild(0).guiText.text = "Health: " + health;

        Vector3 scale = transform.localScale;
        scale.x = initSize / 100 * health;
        transform.localScale = scale;
    }
}

Jak hra vypadá teď?

Problémy?

Pokud máte nějaké otázky, neváhejte se zeptat v komentářích, nebo mi napsat do zpráv.


 

  Aktivity (1)

Článek pro vás napsal vratislavino
Avatar
Autor se věnuje programování v C#, především pak ve vývojovém prostředí Unity3D. Má asi pětileté zkušenosti s programováním a momentálně pracuje na připravované hře Azulgar: Beyond The Frontiers.

Jak se ti líbí článek?
Celkem (1 hlasů) :
55555


 


Miniatura
Předchozí článek
Unity (C#) Android: Healthbar 1
Miniatura
Všechny články v sekci
Programování her v Unity3D v C# .NET
Miniatura
Následující článek
Unity (C#) Android: Animace draka

 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!