24. díl - Unity (C#) Android: Publikování na Google Play

C# .NET Unity 3D Unity (C#) Android: Publikování na Google Play

Tento videotutoriál nenavazuje přímo na další díly, proto je jeho číselné označení n+1.

Dnešní díl se bude na vyžádání několika diváků zabývat procesem publikování hry na Google Play.

Video

Žádný kód?

V tomto dílu opravdu žádný kód není, protože jsem tu udělal build prázdné hry. Jde opravdu jen o proces publikování, ne o její tvorbu.

Problémy?

Pokud máte nějaké otázky, neváhejte se zeptat v komentářích nebo mi napsat do zpráv.


 

  Aktivity (1)

Článek pro vás napsal vratislavino
Avatar
Autor se věnuje programování v C#, především pak ve vývojovém prostředí Unity3D. Má asi pětileté zkušenosti s programováním a momentálně pracuje na připravované hře Azulgar: Beyond The Frontiers.

Jak se ti líbí článek?
Celkem (2 hlasů) :
55555


 


Miniatura
Předchozí článek
Unity (C#) Android: Konec hry
Miniatura
Všechny články v sekci
Programování her v Unity3D v C# .NET

 

 

Komentáře

Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zatím nikdo nevložil komentář - buď první!