Nightmare3D

C# .NET Windows Forms Zdrojákoviště Nightmare3D

Nightmare3D - akční "kouzlička" v pseudo3D.

UPDATY: 25.11.2013 - uploadnut zdroják, přidány kolize nepřátel

Požadavky: OS: Windows s .NET Framework 3.5 HW min: procesor 1.5 GHz HW doporučený: procesor 3GHz

Příběh: Ocitáte se uprostřed snu a nemůžete se probudit. Snažíte se najít lektvar, který by vás probudil, cestou potkáváte různá stvoření.

Ovládání: 1,2,3,4,5,6,7,8 - zbraně WSAD + myš - pohyb mezerník - otevírání dveří levé myšítko - střelba F12 - vyp/zap fps

Zbraně: 1 - pěst, dosah 1 2 - hůl, dosah 1.5 3 - fireball, vystřelí projektil 4 - plameny - vysoké poškození, malý dosah 5 - mrazící šíp - zpomalí nepřítele o 20% 6 - blesk - 50% šance na omráčení nepřítele na 3 sekundy 7 - uzdravení - doplní HP za manu 8 - krvavá síla - doplní manu za část zdraví

Autoři: Satik, Luckin

Poznámky: Hra je stále v alpha verzi, chybí spousta animací, nepřátel, počet levelů je nízký, aktuální levely jsou poměrně obtížné. Na hře stále pracujeme, takže budeme průběžně updatovat :)

Hodnocení poroty

Zirko (9 bodů) - Wolfenstein v libovém kouzelnickém kabátku. Hratelnost je stejná jako u klasického Wolfa. Grafika je stejná jako u klasického Wolfa. Jednoduše řečeno mistrovský kousek. Celkem uklidňující soundtrack v pozadí, a nápaditý design místností- Hra se mi velmi líbila, avšak sem tam se naskytli menší chybky ve vykreslování,

Vodáček (10 bodů) - Postel se englicky nepíše fakt bet :-)
nápad: 9 je to vlastně doom, kde je ale kouzlení?
engine: 10 zcela vlastní
hratelnost: 10
ovládání: 10
vzhled: 10
zvuky: 10

sdraco (9 bodů) - Z programátorského hlediska je to poměrně pecka, vlastní pseudo3D engine bez použití frameworků nebo knihoven, 3D zvuk, animované zdi (neměl ani Wolfenstein 3D), animovaní nepřátelé, nechybí tajné chodby, vše se vykresluje velmi plynule a dobře fungují i kolize.

Při hraní je však poznat, že byla hra dokončená vteřiny před půlnocí. Nestihl se doprogramovat pohyb nepřátel, takže jen stojí. Když útočí na dálku, není vidět projektil. Grafika není špatná, ale je šitá horkou jehlou, předmětů je prostě málo a k tomu ten modrý strop a šedá podlaha. O ozvučení ani nemluvím, sice je Saťas šikovný, že dělal všechny zvuky sám, ale rozhodně mě nijak nestraší, tedy až na jeho smích :) Dokáži si na tom enginu představit krásné 3D RPG, kde se procházím někdy za úplňku po hřbitově, přší a kolem vylézají kostlivci. Vím, že na tom kluci pořád dělají, držím jim palce a jestli to dostane nějakou lepší podobu, moc rád si to zahraju.

Míša (7 bodů) - Hra bohužel není můj šálek kávy a tak ji asi nedokážu moc posoudit. Grafika je pěkná, jen ti nepřátelé se nějak kdyby se pohybovali. Brnknání na kytaru ve hře bylo fajn, ale moc se nehodí, ostatní zvuky však oceňuji :D


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2013.

 

Stáhnout

Staženo 332x (7.84 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#

 

  Aktivity (1)

Hru pro vás napsal Luboš Běhounek (Satik)
Avatar
Autor se nyní živí programováním v C++, ale jeho nejoblíbenějším jazykem je C#. Občas si otevře OllyDbg a pohrabe v assembleru...

Jak se ti líbí článek?
Celkem (10 hlasů) :
55555


 



 

 

Komentáře
Zobrazit starší komentáře (18)

Avatar
Luboš Běhounek (Satik):

Díky za kritiku,
vezmu to postupně: :)

Zirko: Jaké chybky ve vykreslování?

Vodáček: Překlepu jsem si všiml, když jsem tam ten úvodní obrázek přidával do hry asi v 23:45, takže jsem to už nechal být :)
Kouzlení jsou ty další "zbraně", akorát zatím nemají moc propracovaný grafický efekt, pracujeme na tom - např. fireball už střílí oranžovou kouli :D

sdraco: Je to jak píšeš, nestíhali jsme :) . V aktuálně nahrané verzi se už nepřátelé pohybují. Nepřátelé se při útoku animují, ale je pravda, že projektil by byl u těch útočících na dálku lepší, asi ho tam pro ranged nepřátele dáme, už ho máme naprogramovaný :)
Zvuky (i "hudba") tam jsou jen ty, co tam zůstaly od prvního testování zvuku... :D

Odpovědět 1.10.2013 12:38
:)
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Petr Nymsa:

Občas se mi rozhodily textury, jakoby rozmázly. Jindy jsem se zasekl o něco neviditelného. Bohužel, dělo se to zcela náhodně a na jiných místech

Odpovědět 1.10.2013 12:56
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
Luboš Běhounek (Satik):

Asi by se ti nechtělo spustit to znova - ty rozmázlé textury a poslat screen, že? :)
A o něco neviditelného se mi zaseknout nepovedlo, asi už si nevzpomeneš, kde to bylo?

Odpovědět 1.10.2013 13:10
:)
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Petr Nymsa:

Mrknu na to :). To zaseknutí se mi stalo někde, kde byly dřevěné zdi a u vchodu jakoby u rohu. Takže možná to nebylo neviditelné, ale spíše zaseknutí v rohu chodby.. ale ověřím to znova, matně si takhle vzpomínám

Odpovědět 1.10.2013 13:17
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
GasCan
Člen
Avatar
GasCan:

Hele mě to dokonce i bavilo :D
Je to celkem pěkně zpracované :) Akorát docela těžké.
Velká výhoda je editor map.
Dobrá práce :)

Editováno 4.1.2014 0:25
Odpovědět  +1 4.1.2014 0:24
Gas! Gas everywhere!
Avatar
vajkuba1234
Člen
Avatar
vajkuba1234:

Super počin. :)

PS: Soundtrack je fakt punk! :)

Odpovědět 19.3.2015 19:19
No hope, no future, JUST WAR! For world peace Israel must be DESTROYED!
Avatar
Odpovídá na vajkuba1234
Luboš Běhounek (Satik):

To byla jen testovací nahrávka a pak už nebyl čas to měnit :D

Odpovědět 19.3.2015 20:19
:)
Avatar
vajkuba1234
Člen
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
vajkuba1234:

Mi se to libi. :) Mozna, kdyby to bylo predelane do midi, tak by to dostalo jeste vice nostalgicke atmosfery :)

Odpovědět 19.3.2015 23:48
No hope, no future, JUST WAR! For world peace Israel must be DESTROYED!
Avatar
Odpovídá na vajkuba1234
Luboš Běhounek (Satik):

Delat se s tim do midi by se mi nechtelo, tohle byla jen takova improvizace na vyplneni dvou minut, abych nemusel krast muziku :D

Odpovědět 20.3.2015 9:05
:)
Avatar
vajkuba1234
Člen
Avatar
Odpovědět 20.3.2015 10:45
No hope, no future, JUST WAR! For world peace Israel must be DESTROYED!
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 28. Zobrazit vše