IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
DooM
Tvůrce
Avatar
DooM:7.2.2015 13:29

Ahoj,
mám VPS u Wedosu a na něm mail server, kde mám několik emailových schránek.
Odesílání VPS -> Seznam funguje skvěle, ale opačně ne.
Pokud odešlu email např. z mého emailu na VPS, tak tam nedorazí.
U Gmailu to funguje bez problému.
V zákaznickém centru na Wedosu jsem se ptal a řekli mi, že chyba bude nejspíš na straně Seznamu.
Nevíte někdo, co s tím?
Díky.

Odpovědět
7.2.2015 13:29
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
Richard
Člen
Avatar
Richard:7.2.2015 13:48

Ahoj, co říkají mail logy?
Máš to dobře nakonfigurované? dns, rev dns?

Nahoru Odpovědět
7.2.2015 13:48
$action = $_GET['Life']; | Když dáš mínus, napiš proč!
Avatar
DooM
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Richard
DooM:7.2.2015 14:03

http://pastebin.com/ZPdFiM4Q

Nejdřív jsem odeslal email ze seznamu, ten se teda v logu vůbec neukázal a potom z Gmailu, ten se tam ukázal.

DNS záznamy:
http://ctrlv.cz/SIby

Reverzní záznam:
http://ctrlv.cz/jPVM

Nahoru Odpovědět
7.2.2015 14:03
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
DooM
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Richard
DooM:7.2.2015 18:09

Teď se mi vrátil email s:

Vaše zpráva pro <pojisteni@mojeaxa.cz> ze dne 06.02.2015 nemohla být doručena.
Zpráva je přiložena.

Přílohy:

Arrival-Date: Sat, 07 Feb 2015 17:45:03 +0100 (CET)
Reporting-MTA: dns; email.seznam.cz

Final-Recipient: rfc822; [email protected]
Status: 4.0.0
Diagnostic-Code: x-szn; szn; DNS timeout expired.
Action: failed
Original-Recipient: rfc822; [email protected]
Received: from xxx-x.xxx.cz (xxx-x.xxxx..cz [XX.XX.XX.XX])
        by email.seznam.cz (szn-ebox-4.4.253) with HTTP;
        Fri, 06 Feb 2015 17:01:57 +0100 (CET)
From: =?utf-8?q?Dominik_Ho=C5=A1ic?= <[email protected]>
To: AXA <[email protected]>
Subject: test
Date: Fri, 06 Feb 2015 17:01:57 +0100 (CET)
Message-Id: <cxo.17zOC.7ObXv1wWTje.1[email protected]>
Mime-Version: 1.0 (szn-mime-2.0.2)
X-Mailer: szn-ebox-4.4.253
Content-Type: text/plain
Content-Transfer-Encoding: 7bit
Nahoru Odpovědět
7.2.2015 18:09
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Avatar
DooM
Tvůrce
Avatar
DooM:8.2.2015 20:38

Vyřešil jsem to tak, že jsem nastavil 2x MX záznam. Jeden s prioritou 10 a druhý s 20. Světe div se, všechno teď funguje tak, jak má.

Akceptované řešení
+5 Zkušeností
Řešení problému
Nahoru Odpovědět
8.2.2015 20:38
Klient: Nefunguje mi internet co s tím uděláte? Operátor: a co vidíte na monitoru? Klient: No signal...
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.