Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Damian Beck
Člen
Avatar
Damian Beck:14.7.2016 14:08

Ahoj, zrovna pracuji na jedné RPG hře, ale nastavil sem u hráče depth = -y; a vytvořil text, který doprovází hráče, ale text je za hráčem a já ho potřebuji dát před hráče... Nevíte jak na to? (změnit depth textu nepomáhá).

 
Odpovědět
14.7.2016 14:08
Avatar
TomBen
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Damian Beck
TomBen:14.7.2016 18:19

Možností je víc.
Depth samozřejmě pomáhá, když se použije správně. Nižší depth se kreslí víc nahoru. Jakýkoli depth nižší než mínus room_height se dostane výš než hráč.
Pak můžeš text vykreslovat ve stejném eventu, kde kreslíš hráče, v kódu hned po něm. To dává smysl hlavně pro věci jako jméno postavičky.
No a samozřejmě můžeš kreslit do GUI vrstvy, která je vždycky na běžným Draw.

Nahoru Odpovědět
14.7.2016 18:19
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
David Šercl
Člen
Avatar
David Šercl:18.7.2016 15:06

Pokud se jedná o stejný objekt, tak ten text vlož až za příkaz vykreslení vlastní postavy, příště sem hoď kousek toho kódu, kterého se to týká.

příklad v jednoduchém draw_eventu:
draw_self();
draw_text(blabla)

 
Nahoru Odpovědět
18.7.2016 15:06
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.