Diskuze: Obecná diskuze o serveru Islandsoft - komentáře, nápady a připomínky

ITnetwork Obecná diskuze o serveru Islandsoft - komentáře, nápady a připomínky

Avatar
Misa22
Neregistrovaný
Avatar
Misa22:

Fakt dobra stranka :D

 
Odpovědět 28.10.2005 14:44
Avatar
vlcikamen
Neregistrovaný
Avatar
vlcikamen:

mas fer web chlape, moc chvalim

 
Nahoru Odpovědět 5.8.2006 11:17
Avatar
Papajaaa
Neregistrovaný
Avatar
Papajaaa:

Máš úplně nejlepší stránky, nikdy jsem nic lepšího neviděla (v)

 
Nahoru Odpovědět 16.4.2007 19:50
Avatar
sdraco
Tým ITnetwork
Avatar
sdraco:

Web dosáhl krásných 30 tisíc návštěv. Děkuji všem, co přišli a doufám, že jste si něco odnesli :)

Nahoru Odpovědět 9.1.2008 20:48
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
sdraco
Tým ITnetwork
Avatar
sdraco:

Web dosáhl 50.000 návštěv, děkuji všem příchozím návštěvníkům 8)

Nahoru Odpovědět 21.3.2009 15:44
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
sdraco
Tým ITnetwork
Avatar
sdraco:

Web dosáhl 100.000 návštěv, děkuji všem příchozím :)

Nahoru Odpovědět  +1 9.5.2010 16:27
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
lukas
Neregistrovaný
Avatar
lukas:

Ahoj,máš tu skvelé programy si fakt šikovný.Tvoju stránku nám ukázal učiteľ v škole a zapáčila sa mi.Fakt škoda že nemáš druhý diel Bermena.:(

 
Nahoru Odpovědět 17.5.2010 15:20
Avatar
jindral
Redaktor
Avatar
jindral:

čéče koukam žes to tu udělal zajímavý po tý době co tu SPAMer Lukas (já) nebyl :D Dobrý je že stránky zůstaly přehledný tak jak byly a že si to s Davidosem spojil. Jinak už mam hotovou tu blbůstku ve VBScriptu (psal sem to tu kdysi dávno :D ) takže můžu poslat. Potom dělam na kvízu. Samozřejmě všechno v *.bat a nebo *.cmd :D doufam že se na tom kroužku naučim dělat i v normálnim visual basicu :D

Nahoru Odpovědět 4.12.2010 20:14
129x pád = 219x úspěch
Avatar
sdraco
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na jindral
sdraco:

Jop, snažíme se. Také jsme speciálně kvůli tobě naprogramovali fórum, abys měl kde spamovat :D ;)

Nahoru Odpovědět 4.12.2010 20:29
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
jindral
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
jindral:

:D tak to je super.původně to tam bejt mělo, ale sem si řek že to radši necham a dam to někam kam se to hodí víc :D

Nahoru Odpovědět 4.12.2010 20:38
129x pád = 219x úspěch
Avatar
jindral
Redaktor
Avatar
jindral:

Dodatečně všechno nejlepší a šťastnej novej rok ;)

Nahoru Odpovědět 1.1.2011 14:23
129x pád = 219x úspěch
Avatar
Ashley
Neregistrovaný
Avatar
Ashley:

nemohli by ste vytvorit nejaku hru so staranim o zviratka? Neco jako ten výrek jenom ze by se dalo ho nakrmit a tak.

 
Nahoru Odpovědět 3.1.2011 1:03
Avatar
jindral
Redaktor
Avatar
jindral:

Nepřemejšlel jsi o PM mezi účtama tady na webu? Myslim že by to nebyl špatnej nápad ;)

Nahoru Odpovědět 20.2.2011 14:20
129x pád = 219x úspěch
Avatar
Vrtule
Neregistrovaný
Avatar
Vrtule:

Ahoj,

docela by se mi hodilo u přihlášení mít nějaký link/tlačítko, které by pomohlo těm, co občas zapomínají hesla (poslední dobou se mi to stává často). Tím tě taky prosím, jestli bys mi nemohl heslo resetnout a poslat na mail.

Dík.

 
Nahoru Odpovědět 27.2.2011 9:54
Avatar
sdraco
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Vrtule
sdraco:

sczdavos na to napsal skript pro adminy, měl bys mít nové heslo na webmailu.

Nahoru Odpovědět 27.2.2011 10:49
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
mircosoft
Redaktor
Avatar
mircosoft:

Možná by nebylo špatné otočit řazení příspěvků ve fóru tak, aby byly nejstarší nahoře a nejnovější dole. Je to tak na většině fór a hlavně by zmizely zmatky s tím, že odpovědi jdou odshora dolů a všechno ostatní odspoda nahoru, takže čtenář musí neustále rolovat sem a tam.

U článků by to bylo taky přirozenější: dočetl bych text a plynule bych přešel na komentáře v chronologickém pořadí. Kdybych chtěl vidět nejnovější příspěvky, stačilo by zmáčknout End a nemusel bych někde v půlce stránky hledat horní konec diskuse.

 
Nahoru Odpovědět 14.4.2011 10:49
Avatar
sdraco
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Mircosoft
sdraco:

Jo, to už máme nějakou dobu v TODOčku :)

Nahoru Odpovědět 15.4.2011 15:35
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
mircosoft
Redaktor
Avatar
mircosoft:

Napadlo mě kliknout si na odkaz "náhodný článek" z titulní stránky. Článek se mi otevřel, ale jaksi bez kontextu - je to xtý díl seriálu o tvorbě webu, reklama na něčí web nebo co vlastně?
Takže další návrh na vylepšení: u každého článku by byl mohl být odkaz ve stylu "o úroveň výš" nebo by se levé menu mohlo automaticky rozbalit tak, aby bylo vidět, kam právě prohlížený článek patří a kde se dají najít jemu podobné.

 
Nahoru Odpovědět 6.5.2011 17:51
Avatar
sdraco
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Mircosoft
sdraco:

Jo, to máš naprostou pravdu. Naskýtá se otázka, jestli tam vůbec takovéhle články dávat, které jsou díly nějakého seriálu, možná je lepší dávat tipy jen na sekce těch jazyků a už ne na jednotlivé tutoriály.

Nahoru Odpovědět 6.5.2011 20:04
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
pcrewik
Člen
Avatar
pcrewik:

Tak konečne som sa znova po niekolkých týždnoch dostal k pc s netom :) (kedže som bol na prázdninách), som naozaj milo prekvapený aj dizajnom a všetkým čím sa to tu zmenilo, naozaj klobúk dole.
Držím palce tomuto webu, a ta grafika si ma naozaj dostala 8-) .

 
Nahoru Odpovědět 28.7.2011 10:39
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na pcrewik
David Čápka:

Děkujeme, snažíme se jak můžeme, ale ještě máme velký kus cesty před sebou :)

Nahoru Odpovědět 28.7.2011 10:55
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
adam440
Redaktor
Avatar
adam440:

Super web a úžasná práce :D ale rád bych tu měl nějaký novinky ohledně programování (třeba že vyšla nová verze nějakého programovacího jazyka či tak). ;)

 
Nahoru Odpovědět 27.3.2012 17:12
Avatar
Snorlax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Snorlax:

něco odnesli. bereš odnesli jako stáhli? :-D

Nahoru Odpovědět 27.3.2012 18:38
Kdo chce pochopit, pochopí. Kdo dělá že chce pochopit, může pouze dělat, že pochopil...
Avatar
Odpovídá na Snorlax
David Jančík [sczdavos]:

Myšleno, že doufáme, že návštěvníci zde pochytili nějaké nové zkušenosti, něco se přiučili a něco užitečného si případně i stáhli :)

Nahoru Odpovědět 27.3.2012 18:47
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
tatko
Redaktor
Avatar
tatko:

Tak jsem se díval na ty roky u těch her které jsi přidal..ale byto nějak seřadit ať to člověk nemusí projíždět celé dokola.Je to rozházené...8-)

Nahoru Odpovědět 6.4.2012 8:33
Lepší jedna po ránu ...než celý den žádná...:))
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na tatko
David Čápka:

Určitě vymyslíme nějaké filtrování, nejen podle roků, ale i podle hodnocení, stažení atd. :) Jen nám musíš dát čas, zatím nemáme doplněné ani všechny roky, je to detektivní práce.

Nahoru Odpovědět 6.4.2012 8:59
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
tatko
Redaktor
Avatar
tatko:

jasnačka šak já na to netlačím ...to byla jen věcná připomínka...:D

Nahoru Odpovědět 6.4.2012 16:59
Lepší jedna po ránu ...než celý den žádná...:))
Avatar
Mircosoft
Redaktor
Avatar
Mircosoft:

Reklamy jsou fuč, hurááá! Sláva Jednorožcům! :D

 
Nahoru Odpovědět  +1 12.4.2012 17:12
Avatar
jindral
Redaktor
Avatar
jindral:

Paráda ten sponzoring :)

Nahoru Odpovědět 12.4.2012 17:57
129x pád = 219x úspěch
Avatar
Maxx
Neregistrovaný
Avatar
Maxx:

Tie tutorialy na WME sú fakt pecka. Ďakujem celemu týmu Islandsoft a prajem veľa úspechov :)

 
Nahoru Odpovědět 15.4.2012 13:18
Avatar
gamesis
Redaktor
Avatar
gamesis:

Měl bych dotaz... Jak mohu přidat vlastní ukázkovou hru se zdrojovým kódem do sekce Game Maker?

 
Nahoru Odpovědět 15.6.2012 16:04
Avatar
Odpovídá na gamesis
David Jančík [sczdavos]:

Ahoj,
publikuješ ji jako hru, bez kategorie, do sekce GameMaker do příslušeného odvětví a zaškrtneš, že obsahuje zdrojový kód :)
My provádíme korekci, takže když někdo něco špatně vyplní nebo zařadí tak to opravíme ;)

Nahoru Odpovědět 15.6.2012 16:19
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Kit:

Hledal jsem příspěvek od sdraco, který obsahuje "C# má velmi pěknou embedded databázi". Příspěvek jsem sice přes vyhledávání našel, ale všechny 4 odkazy vedou všude možně, jen ne na stránku obsahující zmíněný příspěvek.

Měly by vést na "C# - ukládání", ale vedou na index, islandsoft.sk, dogfood apod.

Nahoru Odpovědět 15.6.2012 16:29
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Odpovídá na Kit
David Jančík [sczdavos]:

Vyhledavani je jen provizorni. Ted jak budeme cely portal prepisovat dopiseme vlastni fci na vyhledavani. Uz to mame v todo nejakou dobu :[

Nahoru Odpovědět 15.6.2012 16:34
Čím více času dostaneš, tím méně ho máš.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Kit
David Čápka:

Vyhledávání zatím obstarává Google Custom Search, zatím s tím nebyl problém. Máme v plánu napsat vlastní fulltext.

Zkusil jsem to vyhledat a vypadá to, že si Google naparsoval jen ten feed na indexu. Během léta napíšeme vlastní.

Nahoru Odpovědět 15.6.2012 16:37
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Kit:

Ve vyhledávání problém není, to funguje bezvadně, ale zaindexovaná URL jsou špatně.

Hlavní zásadou je, aby se URL článku nikdy neměnilo.

Nahoru Odpovědět 15.6.2012 16:41
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Kit
David Čápka:

URL nikdy neměníme, pokud to není nezbytně nutné.

Nahoru Odpovědět 15.6.2012 17:09
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Kit:

Problém je v tom, že ten příspěvek byl na indexové stránce a Google ho na ní zaindexoval. Jenže teď už na té stránce není, ale je jen u článku a tam URL nevede.

Nahoru Odpovědět 15.6.2012 17:15
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
HAPPY DAY
Člen
Avatar
HAPPY DAY:

několik nápadů na vylepšení

  1. do tvorby her přidej kategorii XNA. myslím že spoustu lidí by nadchlo si vytvořit hru v něčem jiném než v game makeru a určitě má člověk mnohem větší radost, když mu to vykreslí nějaký obrázek, než když udělá nějakou blbost v game makeru, protože zápasit s errory ve visual studio občas dohání k šílenství.
  2. udělej nějakou kategorii ve fóru, kde se dá chatovat v real time. použij na to jazyk AJAX
  3. zkus se podívat na web programujte.com. tady ten web je samozřejmě skvělý hlavně pěknou grafikou, ale zkus se podívat na vychytávky (třeba události profilu na webu, aby se nemuseli všichni dívat na svůj mail na odpovědi)

dále třeba tam některé věci probíhají v real time, např. když na fóru někdo přidá odpověď, tak to uživateli hned dole oznámí, že je k dispozici nový příspěvek
4. zkus vymýšlet další a další vylepšení (nejen grafické, ale hlavně doplňkové)

Nahoru Odpovědět 23.6.2012 15:48
Kdo pozdě chodí, sám sobě škodí (AUTOR: já)
Avatar
Drahomír Hanák
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na HAPPY DAY
Drahomír Hanák:

Jen poznámka: AJAX není jazyk, ale technologie (Asynchronous JavaScript and XML) Jinak si myslím, že autoři dělají, co mohou na nových vylepšeních Islandsoftu ;) Navíc autorem jsi i ty. Pokud chceš psát o něčem novém (třeba o XNA), nikdo ti nebrání :)

 
Nahoru Odpovědět 23.6.2012 15:55
Avatar
HAPPY DAY
Člen
Avatar
Odpovídá na Drahomír Hanák
HAPPY DAY:

řekl jsem si, že po návratu si dám chvíli oddech, ale něco určitě napíšu :D

Nahoru Odpovědět 23.6.2012 16:01
Kdo pozdě chodí, sám sobě škodí (AUTOR: já)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na HAPPY DAY
David Čápka:

XNA je v plánu, také zastávám názor, že je lepší než GameMaker. Jinak se pracuje na mnoha věcech a mnoho věcí zde také v poslední době přibylo.
Jak říká Drahoš, jestli máš chuť, budeme jen rádi, když o XNA něco napíšeš nebo přidáš třeba videoúvod.

Nahoru Odpovědět 23.6.2012 16:13
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
HAPPY DAY
Člen
Avatar
Nahoru Odpovědět 23.6.2012 17:49
Kdo pozdě chodí, sám sobě škodí (AUTOR: já)
Avatar
Raiper34
Redaktor
Avatar
Raiper34:

V noci keď padne tvorivá chvíľa mám veľa nápadov..... bohužiaľ večšinu zabudnem.

Ale tak napr. hodil by sa nejaký okazovateľ koľko ľudí je online a kto prensne. Tiež ten chat by bol dobrý keď nie SZ. Hore je napísané po novom socialna sieť a nejaký aspoň verejný chat by sa k tomu hodil :) ďlašie nápady napíšem možno po dnešnej noci, možno po zajtrajšej :-D

Nahoru Odpovědět 23.6.2012 22:32
Posledná vydaná hra: http://www.islandsoft.cz/index.php?art=hra-akcna-space-resistance
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Raiper34
David Čápka:

K čemu by ti byl údaj, kolik lidí je online? Co bys s tou hodnotou dělal? To úplně nechápu.
Soukromé zprávy ani chat tu nikdy nebudou, protože by poškozovaly princip fóra. Lidé by si řešili problémy jen mezi sebou. Takhle jsou řešení vidět a pomáhají i dalším programátorům.

Nahoru Odpovědět  +1 24.6.2012 9:23
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Raiper34
Kit:

Pokud bys viděl, že jsem online a něco bys mi napsal, asi bys byl překvapen, že bych odpověděl třeba druhý den. A protože bys napsal jen mně, ztratil bys tím hromadu času. Proto je chat zbytečný.

Navíc by z takové komunikace ostatní nic neměli. Já bych z toho také nic neměl, protože bych odpověděl jen jednomu uživateli a to je neefektivní. Nedozvěděl bych se, co si o tom myslí ostatní.

Kromě toho HTTP nezná pojem "online", protože je to principiálně bezstavový protokol. Pokud potřebuješ něco takového, zajdi si na IRC.

Velká nevýhoda chatů je, že se zpravidla nikde nearchivují a ani se v nich nedá vyhledávat přes Google. Hromada uživatelů se pak ptá na stále stejné otázky.

Nahoru Odpovědět 24.6.2012 9:39
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
s2powered
Člen
Avatar
s2powered:

libi se mi tu, :0) i promise i will do my best not to get banana :D

Nahoru Odpovědět  +1 9.7.2012 21:02
Mate nekdy dojem ze vam jde hlava kolem dokola ? To nic, staci si precist clanek na stack overflow o tom jestli je le...
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 47 zpráv z 47.