Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Lukáš Prchal:25.2.2016 20:11

Ahoj,
před týdnem jsem si stáhl program na tvorbu her Gamemaker, vytvořil jsem si jednoduchou hru o několika místnostech, hraji za objekt s určitým množstvím životů, v místnosti se nacházejí jiné objekty, které se pohybují, též s určitým počtem životů. Tyto objekty ničím jakousi kulkou, která jim ubírá jeden život.
Jde to až k nule a objekt se zničí, to je ještě dobré.
Přišel jsem ale s ideou, že bych jistému druhu objektů připočetl po daném časovém úseku, kdy již je počet jeho životů menší než max. život, třebas 2 životy.
Zvolil jsem tedy ten objekt a do eventu Kolize s kulkou jsem vložil funkci Test Var, kde jsem dal - If život is smaller than ***10** * PAK-budík" s daným čas. odstupem(15s) a poté funkci Var s hodnotou 2, relative odfajfkováno.
Ale životy se žel nepřátelskému objektu po kolizi s kulkou přičítají, dokázal by někdo navést k správnému postupu? Díky

[/code]

 
Odpovědět
25.2.2016 20:11
Avatar
Odpovídá na Lukáš Prchal
Zdeněk Pavlátka:26.2.2016 7:36

Dej sem konkrétní kód nebo screenshot ikonek...

Nahoru Odpovědět
26.2.2016 7:36
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Tomáš Brůna
Tvůrce
Avatar
Tomáš Brůna:26.2.2016 8:39

Dělal jsem to takto

Create event

Pocet = 0;

Step event

Pocet += 1;

If (pocet == cas)
{
 lives += 2;
 Pocet = 0;
}

Čas si spočítáš takto:

FPS * pożadovaný čas v sekundách

Psal jsem to na mobilu, tak se omlouvám za případné chyby :)

Nahoru Odpovědět
26.2.2016 8:39
Vi veri universum vivus vici
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.