Diskuze: Doors
Člen
Zobrazeno 7 zpráv z 7.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
download : http://leteckaposta.cz/269151315
Příšerné ovládání - zprovozni oba shifty (stačí přidat "nebo"),... Totéž k pohybu - ocenil bych i možnost šipek (zase stači jen "nebo" v podmínce (či jak to máš)). Trochu oprav grafiku paňáka - díra v zadku opravdu pobavila. Ale hlavně oprav ta záda. Chtělo by to ještě si pohrát s pohyby - chůze do stran je divná (šlape dopředu ale jde do stran ). Dále - Petr má vlastní paletu - trochu ničí obrázky - tak je oprav (v grafickém editoru v Petrovi - hlavně ne externě - jinak si to při importu zase zničíš). Celkově je to takové kostrbaté - pohraj si s tím - ať se to sladí,... Zpracování námětu se mi nelíbí - je to vlastně jen o štěstí - když už jsi se inspiroval - udělal bych to právě tak jak to v "Takešiho hradu" je - tedy aby tam pobíhaly potvory a ty by ti ubíraly životy - dvěřmi by šllo procházet normálně - ale bylo by to bludiště,...
Na druhou stranu - skvělé menu (na to, že je to v Petrovy). Popřemýšlel bych zda by se nevyplatilo přejít do XNA - či tak podobně - protože tohle ti dává zabrat dvojnásobně - strašně mc věcí musíš řešit sám - proto se mi líbí využití frameworku,...
Takešiho hrad znám Super nápad, provedení, hudba, grafika, opravdu se to povedlo Moc se mi líbí ten efekt zrychlení.
Máš velký potenciál, jak říká Matěj, mohl by ses podívat po dalších enginech pro vyspělejší grafiku i fyziku, např. XNA pro C#.
Je to pekné bohužiaľ chýba akákoľvek motivácia.... hra nevydrží na viac ako 10 min, potom nastupuje stereotyp a nuda. CHce to niečim spestriť, pridať levely, kde to bude ťažšie a ťažšie a nie iba ako tu o štastí ale napr. ako povedal metesax, pridať potvory, bonusy čo ja viem za výhru napr by sa mohli otvárať nové postavy, prostredia...
Zobrazeno 7 zpráv z 7.