Avatar
Inoue Yūki
Redaktor
Avatar
Inoue Yūki:

Zdravím,

jen se chci zeptat, jak se obvykle dělají animace na spritech ve 2D hrách. Obrázkem asi ne? :D Myslím třeba dýchání postavy, běh, atd...

Odpovědět 7.2.2014 14:36
Avatar
Cabernet
Člen
Avatar
Odpovídá na Inoue Yūki
Cabernet:

Každá animácia sa skladá z viacerych obrázkov ktoré sa len rýchlo pustia...

Nahoru Odpovědět 12.2.2014 16:52
Think different
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Inoue Yūki
Zdeněk Pavlátka:

Lepší než několik obrázků je sprite sheet. Obrázky jsou spojené do jednoho a zobrazuješ jen aktuální část.

Nahoru Odpovědět 12.2.2014 16:58
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Inoue Yūki
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Cabernet
Inoue Yūki:

To je samozřejmost, ale jak by se to mělo animovat ve hře. V GIFu asi těžko. :P

nuz15: To jsem už u spousty 2D her viděl. Asi se to animuje přímo v kódu?

Nahoru Odpovědět 12.2.2014 17:28
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Inoue Yūki
Zdeněk Pavlátka:

Máš proměnnou s id aktuálního snímku a pomocí metody pro vykreslení obrázku nakreslíš jeho část.
Pozici výřezu získáš jako x = id*w, y = 0. w je šířka jednoho snímku, id je aktuální snímek. Snímky musejí být v jedné řádce. Funguje to tak i např. v Game Makeru 8.

Nahoru Odpovědět 12.2.2014 17:36
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 12.2.2014 18:11
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 7 zpráv z 7.