Diskuze: devlist

Volná diskuze devlist

Avatar
Neaktivní uživatel:

zajimavy programek:

http://uloz.to/…/devlist-bat

heslo devlist

jestli mate navrh napiste

Odpovědět  ±0 2.7.2013 19:15
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Michal Žůrek (misaz):

a co to má dělat kro zápisu do souboru?

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 19:23
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Neaktivní uživatel:

ma slouzit na zapisovani svych projektu
jestli je toho malo tak prosim navrhni dalsi funkce...

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 19:24
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Theodor Johnson:

Tady nemáš lidi aby za tebe vymýšleli funkce, když uděláš program na 19 řádků tak to ani nevydávej, je to k ničemu a v batchi to k ničemu i bude a je jedno kolik tam dáš funkcí

Nahoru Odpovědět  +2 2.7.2013 19:26
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Neaktivní uživatel:

myslim si ze toho je dost
zase to ze cim vic radku ma timlepsi program, aspon to nezabira pamet
a proc vadi batch to je jako rict ze v game makeru nejde udelat poradna hra,
kdyz s tim umis tim vic to muzes namakat na stejne urovni jako treba C#

Nahoru Odpovědět  -3 2.7.2013 19:30
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Lukáš Hornych
Redaktor
Avatar
Lukáš Hornych:

A nechceš třeba dodělat pořádně jeden projekt, než dělat několik ne moc užitečnejch?

 
Nahoru Odpovědět  +2 2.7.2013 19:36
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 19:36
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Theodor Johnson:

Batch ti neposkytuje víc než konzoli a příkazy co jdou napsat i do cmd, sice se v gm dá udělat dobrá hra, ale máš tam omezený možnosti a jednou na to dojedeš, v batchi na to dojedeš daleko, daleko dřív

Nahoru Odpovědět  ±0 2.7.2013 19:36
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Neaktivní uživatel:

ano, mas pravdu ze jak GM tak i Batch maji sve limity
ale vezmi si toto:
chci udelat 2D hru - GM
3D hru - XNA
jednoduchou ultilitku na zapisovani textu - Batch
poradnejsi program - C# atd...
myslim si ze kazdy programovaci jazyk ma sve kouzlo

Nahoru Odpovědět  ±0 2.7.2013 19:43
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Lukáš Hornych
Neaktivní uživatel:

ted momentalne navrhuji layout meho noveho webu...

Nahoru Odpovědět  -1 2.7.2013 19:44
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Theodor Johnson:

To je sice pěkný, ale to neznamená že ty podřadnější programy musíš hned publikovat. Jak by to tu potom vypadalo kdyby sem každý dával že dokázal vytvořik hello world v tom a tom jazyce?

Nahoru Odpovědět  ±0 2.7.2013 19:45
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Michal Žůrek (misaz):

no upřímě, mě se to taky nezamlouvá. Jestli chceš poradit funkci, tak udělej "budík", který tě upozorní na deadline o dva dny dříve. :D Toto už v batchi neuděláš. :(

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 19:50
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Neaktivní uživatel:

zvlastni, nevedel jsem ze muj programek je Hello world... :O

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 19:51
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Honza Bittner:

Úplně se pleteš, GM je vhodný tak pro naučení principu programování ...
Je hlavně na TVORBU her ..

Uč se raději C#, JAVU, C++ atp.

Editováno 2.7.2013 19:54
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 19:54
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Michal Žůrek (misaz):

ten program s jizdnimi rady bych chtel teda videt :D :D jinak top secret komand je:

/secret.command

:D C# jde dekompilovat! :D

Nahoru Odpovědět  +1 2.7.2013 20:00
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Michael Olšavský:

Zajímavý nápad, ale to by si musel udělat pořádný návrh aplikcae. Sám jsem něco takového zkoušel. Nakonec jsem to ale zavrhl a začal se učit Python. Je to vlastně to samé ;-) A kód je příšerný :O Odkud se to učíš? GOTO? Jsme v assembleru? A ty switche... Nebo třeba ten výpis času :O Na to stačí jedna metoda a ne pole s desítky příkazy...

 
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:03
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Neaktivní uživatel:

? wtf :D
jaks to dekompiloval? :D
a ano projekt stornuju

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:03
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:04
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:04
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:05
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Michael Olšavský:

Článek od Luboš Běhounek (Satik) ;-) V prvním díle disassemblovani.
A upřímně, je to strašné :P :D Ale trochu mě to připomíná moje začátky :D Ale nikdy jsem nedělal takové kraviny přes GOTO. To je opravdu hrozné. Projdi si pořádně ty tutoriály ;-)

Editováno 2.7.2013 20:07
 
Nahoru Odpovědět  +1 2.7.2013 20:05
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Honza Bittner:

Chlapče .. však v tom programu nemáš skoro nic, navíc to nemáš ani ošetřené ... během 20ti sekund se mi podařilo najít neošetřenou vyjímku .. :P

http://prntscr.com/1d6ff2

zkus try catch

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:07
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Honza Bittner:

Snaha dobrá .. zkus se mrknout na tutoriály znova, GOTO by se vážně používat nemělo :)

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:09
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:10
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:11
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:11
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:13
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Kit:

Když se ti tak líbí práce v konzoli, zkus si Python. Ovládání je podobné, ale umí toho mnohem, mnohem víc. Rychlost spouštění je skvělá, nativně pracuje s databázemi a můžeš na tom později udělat i GUI.

Python se dá používat i místo shellu (cmd.exe). Tak se dej do toho.

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:14
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Kit:

a na co je teda goto?

Na ho*no.

Nahoru Odpovědět  +1 2.7.2013 20:16
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Odpovídá na Kit
Neaktivní uživatel:

nemohu najit sekci python

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:22
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Snorlax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Kit
Snorlax:

já jsem jednou goto použil v PHP a musim se přiznat že nejsem na to moc hrdý. tehdy mě nenapadlo použít

do
{

}while (...)
Editováno 2.7.2013 20:26
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:24
Kdo chce pochopit, pochopí. Kdo dělá že chce pochopit, může pouze dělat, že pochopil...
Avatar
HellCoder
Neregistrovaný
Avatar
HellCoder:

Zde : http://docs.python.org/2/tutorial/
Ale myslim ze ti bude vyhovovat ceska verze, takze http://macek.sandbox.cz/…rial-cz/tut/

 
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:28
Avatar
Odpovídá na Snorlax
Neaktivní uživatel:

PHP? to je snad webovy jazyk ne?

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:30
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:31
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Kit
Neaktivní uživatel:

je python free nebo existuje placena verze?

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:32
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Michael Olšavský:

Už se konečně na něco zaměř pořádně. Nemá cenu umět v 50 jazycích napsat Hello World ;-)

 
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:39
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Neaktivní uživatel:

soustredim se nejvic na GM,HTML,CSS,C#

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:43
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Michal Žůrek (misaz):

jo a do toho skoušíš PHP, Javu, VB, Batch, Pathon, Perl, .... :D

Nahoru Odpovědět  +2 2.7.2013 20:44
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Kit:

Python je free. O placené verzi nevím, možná s nějakým pokročilým IDE. Můžeš zkusit IDLE, je to takové odlehčené prostředí pro Python včetně našeptávače (intellisense).

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:50
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Kit:

Sekci Pythonu tady nenajdeš, protože ho David Čápka nemá rád :)

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:51
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Kit:

V Pythonu se dá generovat HTML i CSS, dokonce existuje pár hostingů, kde je Python místo PHP.

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:54
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Kit
David Čápka:

Nic proti němu nemám, přeci nemohu napsat seriály ke všem jazykům co existují.

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:54
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Benjibs
Člen
Avatar
Benjibs:

Ja naopak Python milujem :D a neuc sa Python 2, je to vlastne zbytocne.

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:55
1 + 1 = 2
Avatar
Benjibs
Člen
Avatar
Odpovídá na Benjibs
Benjibs:

Keby nieco, vyborna na ucenie sa Pythonu je knizka Python3 - vyukovy kurz od M.Summerfielda.

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 20:58
1 + 1 = 2
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Kit:

Ale přece jen ... dynamické typování, přidávání položek do objektů, veřejné atributy, ... :)

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 21:00
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
CutThroat
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
CutThroat:

Máš pravdu, v GameMakeru nejde udělat pořádná hra, tak jako v batchi nejde udělat pořádný program.

 
Nahoru Odpovědět  +1 2.7.2013 21:01
Avatar
Benjibs
Člen
Avatar
Benjibs:

Ale pozor, u Pythonu je tendencia zleniviet, kedze vsetko robi sam za programatora.. preto mi asi Java ide tak tazko :(

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 21:05
1 + 1 = 2
Avatar
Odpovídá na Benjibs
Michal Žůrek (misaz):

ne java de každému těžko.

Nahoru Odpovědět  -1 2.7.2013 21:07
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Benjibs
Kit:

Na Pythonu je akorát nebezpečné, když nedodržíš určitou kázeň a projekt se zvětší nad určitou míru únosnosti. To platí pro každý jazyk, ale u dynamicky typovaných je ta hodnota o dost nižší, než třeba u Javy.

Z toho vychází jednoduché pravidlo: Pokud výsledkem má být jednoduchá utilita, je Python velmi výhodný. Pokud se však do aplikace nabalí příliš mnoho vlastností a přeroste vývojáři přes hlavu, stane se noční můrou. Proto bývá u složitějších aplikací lepší už od začátku je dělat např. v Javě nebo C#.

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 21:07
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Kit
David Čápka:

Aktuálně programuji více v PHP než v C#.

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 21:08
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Benjibs
Kit:

Na Javu jsem přešel z PHP a přechod to byl pro mne docela snadný, protože ten zápis i zvyklosti jsou podobné. Dokonce jsem si ulevil od dolarů a šipek a začal jsem ve zvýšené míře používat přetěžování a překrývání. Ani interface jsem v PHP nepoužíval, protože tam nemělo takové uplatnění jako v Javě.

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 21:12
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Kit:

Jde o to, že pokud sis vypěstoval ty správné návyky, tak by ti už de facto mělo být jedno, ve kterém jazyku zrovna dnes píšeš.

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 21:14
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Benjibs
Člen
Avatar
Benjibs:

V jave musim robit vela veci, co som v Pythone nemusel + sa viac napisem. A to mi samozrejme nie je prijemne :(
Ale snad to pojde.

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 21:18
1 + 1 = 2
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Benjibs
Kit:

Ale pozor, u Pythonu je tendencia zleniviet, kedze vsetko robi sam za programatora

To samé platí při používání editoru Vim. V podstatě v něm píšu ve svém vlastním univerzálním jazyce a on mi to pod rukama převádí do syntaxe jazyka, ve kterém to má být napsáno. Takže třeba cyklus for píšu stejně v Javě jako v XSLT, ale výsledek vypadá různě.

Nahoru Odpovědět  +1 2.7.2013 21:20
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Benjibs
Kit:

Java je ukecaná, ale víc jak polovinu textu za mne napíše editor automaticky, takže mi to už nevadí. Automatické opravy jsou jen dobrý základ.

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 21:22
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Snorlax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Snorlax:

Jo je. Prej je ale stejný jako C (jen před proměnný se dává $ a program začíná <?php a končí ?>). A goto je tam taky. píše se tam takhle (malý příklad jako cyklus co jsem teď vymyslel :D )

<?php;
$i = 0;
cyklus:
if ($i < 10)
{
    echo "něco";
    $i ++;
    goto cyklus;
}
else
{
    goto end;
}
//ještě nejaký program

end:
echo "Konec";
?>
Nahoru Odpovědět  -2 2.7.2013 21:26
Kdo chce pochopit, pochopí. Kdo dělá že chce pochopit, může pouze dělat, že pochopil...
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Snorlax
Kit:

Tohle programátorské porno si nechej příště od cesty!

Nahoru Odpovědět  +1 2.7.2013 21:29
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Benjibs
Člen
Avatar
Benjibs:

Mimochodom, Kit, mas nejake skusenosti s Jythonom? To je vlastne python, ktory sa prekompiluje do java bytecodu. Tak sa k javovskym vyhodam prida pythonia rychlost vyvoja. Povodne som sa chcel pozriet na to, ale napadlo mi, ze je v tom nejaky figel, tak som isiel k Jave.

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 21:30
1 + 1 = 2
Avatar
Snorlax
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Kit
Snorlax:

K tomuto zdroji je doporučena jako základní výbava a nabitá pistole k hlavě :D . a možná by jste tento koment vyhlásit jako hnus roku :D

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 21:32
Kdo chce pochopit, pochopí. Kdo dělá že chce pochopit, může pouze dělat, že pochopil...
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Benjibs
Kit:

O Jythonu jsem zatím jen četl, ale podle všeho spíš jen posbíral nevýhody z obou jazyků :)

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 21:32
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Benjibs
Člen
Avatar
Odpovídá na Kit
Benjibs:

Ked opisujes ten Vim, uz som otvaral terminal a pisal sudo .. ale tych vimov je tam viac.. Ci je to v podstate jedno?

Nahoru Odpovědět 2.7.2013 21:47
1 + 1 = 2
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Benjibs
Kit:

Některé verze jsou odlehčené, jiné jsou nabušenější.

Vim v základní výbavě ti toho moc nenabídne a začátečníka snadno odradí, ale dají se v něm psát všelijaká makra, která se pak dají i přenášet mezi počítači. Pokud si uděláš stejná makra pro různé jazyky, je to pak velmi pohodlné.

Jen tak pro ukázku dvě z mnoha automatických oprav, které jsem si tam dal pro Javu:

psvm = public static void main(String[] args) {}
,pr  = System.out.println();

Dnes jsem četl něco o SciTE, který by měl umět něco podobného. Když jsem ho spustil, vypadalo to jako notepad, ale pod kapotou duní kopyta.

Editováno 2.7.2013 22:04
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 22:02
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Don
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na Kit
Don:

Obdobný mladý editor je i Sublime Text. Jeho makra v jsonu jsou perfektní.

 
Nahoru Odpovědět 2.7.2013 23:14
Avatar
Neaktivní uživatel:

zvlastni, z programu vznikne diskuze Java,C,C#,Pyt­hon,PHP a dokonce i editory :D

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 15:58
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Theodor Johnson:

to bude tím že jsi si vybral zrovna batch

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 16:27
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Neaktivní uživatel:

co mas porad s tim Batchem?
na malinkate windows ultillitky to staci ne?
nebo mi muzes doporucit lepsi jazyk ktery je snadny a snad rychlejsi nez treba na ten devlist?

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 16:38
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Theodor Johnson:

Spíš jsem nepochopil proč s ním vůbec začínat, psal jsi že chceš dělat C# ne? Potom nevím proč dělat něco co nevyužiješ. Sice na ten devlist stačí, ale o moc víc toho nebude.

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 16:46
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Theodor Johnson:

Ale když si v tom chceš dělat tak ti to vymlouvat nebudu, každý se může rozhodnout v čem bude dělat.

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 16:47
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Odpovídá na Theodor Johnson
Neaktivní uživatel:

Batch jsem se ucil pul hodiny a myslim si ze neni spatny umet i nejaky
mene dobry jazyk kdyz je snadny lehky a muzes ho i obcas pouzit ;)
jinak ted me C# sklamal ze se da dekompilovat :(
chci mit chraneny kod ktery nikdo neroslouskne :(

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 16:50
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Kit:

Však ten tvůj program vlastně je takový jednoduchý editor, který umí pouze append.

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 16:56
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Kit:

Nejlépe chráněný kód bude asi ten, který nikomu nedáš a zamkneš ho do trezoru.

Dekompilovat se dá skoro všechno. Smiř se s tím, že všechny programy jsou dnes de facto open source, i když mají jinou licenci. Kdo chce, ten si z toho ty zdrojáky udělá a je zbytečné mu v tom bránit nějakou obfuskací.

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 17:00
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Theodor Johnson:

nechápu čím tě zklamal C# že jde disassemblovat, když to jde s každým exe souborem

Nahoru Odpovědět  +1 3.7.2013 17:00
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Luboš Běhounek (Satik):

Kazdy kod (na beznych PC, poznamka pro rejpaly) jde dekompilovat, jen jde o to, jak moc je to obtizne.

Batch jen zobrazis, na .NET/Javu potrebujes nejaky software, ktery to dekompiluje zpatky na (temer) puvodni kod (pripadne na IL) a nativni exe soubory muzes dekompilovat do assembleru.

Batch ti precte v podstate kazdy, .NET/javu mene lidi a asm uz malokdo.

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 17:05
:)
Avatar
Nahoru Odpovědět 3.7.2013 17:08
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Kit:

Ne. Musel bys ten program psát ve strojovém kódu a musel bys přitom používat pouze instrukce, které disasemblery neznají. Nejlépe takové, které nezná ani procesor.

Nahoru Odpovědět  +1 3.7.2013 17:19
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Odpovídá na Kit
Neaktivní uživatel:

a co psat vlastni programovaci jazyk v binarce? :D

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 17:20
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Vojta Pšenák
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Vojta Pšenák:

Až ho napíšeš, budeš u mně bůh

 
Nahoru Odpovědět 3.7.2013 17:24
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Kit:

To můžeš. Zkus se inspirovat třeba jazykem Waduzitdo. Operační systém, editor i běhové prostředí dohromady tuším na 250 bytech.

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 17:24
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Odpovídá na Vojta Pšenák
Neaktivní uživatel:

no tak to buh nebudu :D
protoze to ani neumim :D

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 17:25
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Vojta Pšenák
Kit:

Každý programátor si někdy napsal alespoň jeden programovací jazyk. Kdo to popírá, dělá to dodnes.

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 17:27
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 3.7.2013 18:27
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Kit
David Čápka:

Tak interpreter se dá přeci napsat ve všem, teoreticky je jazyk i Karel.

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 18:31
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Kit:

Asi jsi přehlédl smajlíka. Interpreter se dá napsat v čemkoli.

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 18:34
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Kit
David Čápka:

Aha, ironický smajlík :) (tenhle není :D) A ten druhý taky ne.

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 18:37
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Odpovídá na Kit
Michal Žůrek (misaz):

No představa interpretu v game makeru nebo něčem podobném...

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 18:56
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Kit:

Interpretry mohou být velmi jednoduché i v Game Makeru. Je fakt jedno, v čem ho napíšeš. Jen je rozdíl v efektivitě zápisu a efektivitě běhu.

Nahoru Odpovědět  +1 3.7.2013 19:05
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Benjibs
Člen
Avatar
Odpovídá na Kit
Benjibs:

Ešte jednoduchšie je ich napísať v Batch-i.

Nahoru Odpovědět 3.7.2013 19:29
1 + 1 = 2
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Benjibs
Kit:

Nemyslím si, že to v Batchi bude jednodušší. Naopak mi připadá, že programování je v něm poněkud obtížnější než v jiných jazycích. Právě kvůli jeho jednoduchosti nebo spíš primitivnosti. Spousta jednoduchých algoritmů se v něm musí dělat poměrně komplikovaně.

Zřejmě sis dosud nevyzkoušel jiné skriptovací jazyky. Všechny jsou lepší než Batch.

Nahoru Odpovědět  +1 3.7.2013 20:47
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Benjibs
Člen
Avatar
Nahoru Odpovědět 4.7.2013 7:28
1 + 1 = 2
Avatar
Theodor Johnson
Redaktor
Avatar
Theodor Johnson:

Nechcete si to probrat spíš ve volné diskuzi? Sem se to trochu nehodí. :)

Nahoru Odpovědět 4.7.2013 10:16
Přecházím na "Cross-Platform Development"
Avatar
Neaktivní uživatel:

halo probira se devlist ne jazyky :D
priste az budu chtit flame napisu "jaky programovaci jazyk je nejlepsi?" :D

Nahoru Odpovědět 4.7.2013 16:44
Neaktivní uživatelský účet
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 93 zpráv z 93.