Diskuze: Generování terénu podle Seedu

Volná diskuze Generování terénu podle Seedu

Avatar
Fredep
Redaktor
Avatar
Fredep:

Ahoj,
sháním někde algoritmus podobný tomu, který používá Minecraft pro vytvoření terénu ze Seedu. Prostě něco, že při stejném Seedu a na stejných souřadnicích (X a Y) bude vždy ta stejná věc. Napadlo mě něco v PHP, ale nefunguje to podle mých představ:

<?php
function Rand_numb($X, $Y, $Seed, $Min, $Max) {
                srand( ($X*1000 + $Y*(10+$X*5) ) * $Seed );
                return rand($Min, $Max);
        }
?>

Tato funkce po zadání souřadnic, číselného seedu a zozmezí vrátí nějakou číselnou hodnotu (jakoby náhodné číslo), které je vždy stejné a podle toho můžu určit, zda na daných souřadnicích bude např hora. Jenže tento kód mi moc nefunguje. Nenapadá někoho něco jiného prosím???
Díky za ochotu a doufám, že mě alespoň někdo pochopí :D

Odpovědět 4.10.2013 19:11
Týmová práce je důležitá proto, aby bylo možno obvinit z neúspěchu někoho jiného.
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 4.10.2013 19:12
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
Fredep
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
Fredep:

Díky moc. Vypadá to slibně :)

Nahoru Odpovědět 4.10.2013 19:29
Týmová práce je důležitá proto, aby bylo možno obvinit z neúspěchu někoho jiného.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.