Avatar
Vojtěch Pospíchal:

Zdravím lidi. Toto vlákno je jako doplněk k dnes přihlášené hře The Hope do soutěže GeekWork. Prvně upozornění: Toto vlákno nebude obsahovat žádné spoilery co se týče aktuální série Hry o Trůny od HBO ani Píseň Ledu a Ohně od G.R.R Martina. V tomto vláknu bych rád popsal náš postup a zlehka vás seznámil s tím, co od hry čekat, aby fanoušci nemuseli vždy čekat na aktualizaci článku několik dní. Samozřejmě, i jak vlákno napovídá, rád bych tu občas napsal s jakými problémy se zrovna potýkáme, co už máme hotovo, občas bych sem nahodil nějaké ty screeny atp... Hlavní účel ale je, vyslechnout si názory a kritiku od vás, kteří nejste v kontaktu s vývojem hry.
**
Jako první by se tedy pravděpodobně hodilo říct, co ta naše hra vlastně je.
**
Tak tedy: Jedná se o 3D adventuru, zasazenou ve světě G.R.R Martina. Nezasahující nijak do linie které se věnují knihy i seriál se hra odehrává zhruba o 300 let později a věnuje se další hrozbě jenž na Westerosu hrozí.
U hry bych rád dodržel to, co dělá knihy i seriál tak populární: Tj. snad originální vyprávění příběhu, zvraty atd...
**
Závěr i průběh hry bude záviset na rozhodnutích která hráč v průběhu udělá.
Svět nebude neustále stejný, NPC ve hře budou mít denní cyklus, podle kterého se budou řídit. Samozřejmostí je změna počasí a denní doby.
**
Hra bude pokud vše vyjde, plně dabovaná. Obsahovat bude: České, Anglické a Německé titulky.
**
Hra bude obsahovat několik lokací do kterých se hráč postupně dostane. Některé lokace budou otevřené (Hráč se v nich bude moci volně pohybovat.)
**
Hráč se ve hře podívá na zasněžený sever a jeho dominantu Velkou zeď, dostaneme se do měst na pobřeží a bude muset přežít nehostinnou rudou poušť v Dorne.
**
Zdá se, že máme před sebou opravdu hodně práce, což je samozřejmě pravda, ale vzhledem k tomu, že máme naprogramovanou kompletní technologii, na které hra poběží, je to problém hlavně z hlediska grafiky, designu a dabingu.
**
Hra běží na Unity engine, s nadstavbou UGDS, na které již pracuje náš tým zhruba 15 měsíců. Systém byl k vidění třeba na posledním srazu ITnetwork, kde jsem ho předváděl.
**
Abych tady jenom nepsal plané řeči, chce to pravděpodobně i něco ukázat že? Dobře tedy. Několik lokací je již hotových, a tady máte první screeny https://www.dropbox.com/…Cf84HDiahcka#/ :

https://www.dropbox.com/sh/cicqpp475ec1iqx/AABEVUgEZWqN3Cf84HDiahcka

Pokud máte jakýkoli dotaz, nebojte se zeptat, rád vám na cokoli odpovím.
Za celý tým Reinolde, díky že jste dočetli až sem! Pospile

 
Odpovědět  +5 31.7.2014 22:34
Avatar
DHPICO
Redaktor
Avatar
DHPICO:

vypadá to skvěle :)

Nahoru Odpovědět 31.7.2014 23:04
Požehnáni budíš oráj
Avatar
Matúš Petrofčík
Šéfredaktor
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Matúš Petrofčík:

Tak čakal som nejakú onlinovku a sklamanie, ale podľa obrázkov, no ty vole :) len by ma zaujímalo, stvárnite aj nejaké miesta z HBO seriálu? Dík a držím palce ;)

Nahoru Odpovědět 31.7.2014 23:27
obsah kocky = r^2 ... a preto vlak drnká
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Michael Škrášek:

Ta hra vypadá tak brutálně, že jediný co můžu říct (pokud to stihnete), že máte výhru jistou. :D

Nahoru Odpovědět  +1 31.7.2014 23:29
Proč to dělat složitě, když to jde jednoduše.
Avatar
Odpovídá na Matúš Petrofčík
Vojtěch Pospíchal:

Je dost možný, že se povede do hry zakomponovat CO-OP. Technicky už zvládnutej je, jen jsou problémy co se týče serverů (náklady) a co se týče vymyšlení jeho využití. Celej koncept je branej spíž jako interaktivní film než nějaká RPG hra, takže pro druhého hráče jaksi není využití. Co se týče lokací, tak ano, samozřejmě se hráč dostane na známá místa, jen nemusí být přesně stejná jako v seriálu. Přeci jen, 300 let v univerzu GoT je nějaká chvilka :) (Pro zajímavost, v HBO sérii se za 300 let vystřídalo 9 vládnoucích dynastií.) Děkujeme za důvěru a doufám, že si hru užiješ jakmile vyjde :)

 
Nahoru Odpovědět  +1 31.7.2014 23:54
Avatar
Ondry_42
Člen
Avatar
Ondry_42:

Wau, tak to vypadá opravdu výborně :) Dobrá práce

Nahoru Odpovědět 1.8.2014 0:01
Každý má svojí metodu Life( ), ale jenom někteří jí dokážou překrýt a napsat si jí sami.
Avatar
Matúš Petrofčík
Šéfredaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět  +1 1.8.2014 2:12
obsah kocky = r^2 ... a preto vlak drnká
Avatar
Odpovídá na Matúš Petrofčík
Vojtěch Pospíchal:

A že jste všichni tak nadšení, myslím, že můžeme ukázat ještě jeden screen. Ten měl být exkluzivní pro článek, ale čert to vem :)

 
Nahoru Odpovědět 1.8.2014 10:26
Avatar
Jurajs
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Jurajs:

Ahoj, a kdy to výjde?? Je to velice pěkné...Držím palce!!! :)

 
Nahoru Odpovědět 1.8.2014 13:35
Avatar
Odpovídá na Jurajs
Vojtěch Pospíchal:

Díky :) Hru chceme vydávat po kapitolách, první by měla být k dispozici dle pravidel GeekWorku - tj. 30.9 2014, zbytek bude záviset na tom, jaký bude úspěch.

 
Nahoru Odpovědět  +2 1.8.2014 14:05
Avatar
Vojtěch Pospíchal:

Tak se tedy konečně po měsíci od odhalení hlásím s reportem. V podstatě nic nejde podle plánu, i když to jsme celou dobu očekávali. Všechny slíbené featury už jsou v BUILDU alespoň jednou použité, takže se můžeme vrhnout na to, aby si hráč hru mohl užít a aby neměl jen pocit testovacího králíka uvnitř nedodělané technologie. Na dabing už je pár lidí sehnaných, ale ještě se na něm nezačalo pořádně dělat (kdo by to čekal když ještě ani nemáme příběh pro první kapitolu dopsaný). Na základě ohlasů jsme začali přepisovat příběh, aby nikdo nemohl nadávat, že nemáme na GoT licenci. Takže teď bude každému jasné o co jde, na co v příběhu narážíme, ale pokud bude mít kecy že dělat GoT nesmíme, můžeme argumentovat, že GoT neznamená Game Of Thrones ale třeba Game over Time. Všichni v týmu také konečně přešli na nejnovější verzi Unity (4.6) což je poměrně úspěch, vezmeme-li v potaz, že doteď jsme museli jet na verzi 4.2. Což pro hráče znamená třeba podporu nového Unity GUI. UGDS se samozřejmě také posunulo a to především v oblasti debugování a testování. Ještě nikdy na UGDS nevznikala hratelná hra, která by obsahovala všechny featury a tudíž jsme narazili na spoustu bugů, nedodělků, chyb a omezení. Po zhruba měsíci toho aktivního vývoje již bylo mnoho chyb opraveno, i když s každou opravenou se objeví dvě nové. Samozřejmě aby jsme z toho nezblbli tak minulý týden jsme měli sraz, na kterém jsme si dali za internal challenge o ještě něco vylepšit grafiku. Podmínkou bylo, aby toho bylo dosaženo jen shadery nebo camera effecty. Mi jsme mezi sebou rozhodli o vítězi, ale nyní nás zajímá i váš názor! Který ze stylů se vám líbí nejvíc? Samozřejmě je velká pravděpodobnost, že ani jeden z těch "extravagantněj­ších" se do finálového buildu nedostane, ale to neznamená, že by tam nemohla být inspirace. Co se týče té extravagance, na závěr jsme několik k sobě kompatibilních efektů spojili a o tom co nám vzniklo se můžete přesvědčit na zde: https://www.youtube.com/watch?… Takže abychom to shrnuli, za uplynulý měsíc jsme především opravovali a ladili. Takže doufám, že nyní už konečně budeme moct plně obrátit pozornost na přidávání obsahu a dolaďování.
EDIT:// Nenahráli se obrázky - tj. koukněte sem: https://www.dropbox.com/…bQaQ5f7zmVQa?dl=0

Editováno 29.8.2014 20:54
 
Nahoru Odpovědět 29.8.2014 20:50
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 14 zpráv z 14.