Avatar
Mischief Managed:

Ahoj, mám nápad na hru..
Hra by byla na motivu Harryho Pottera a tak trochu Call of duty :D
No, prostě příběhově by pokračovala druhá kouzelnická válka a tak by se pomocí hůlek válčilo. Byly by dvě strany - Smrtijedi a Řád.

Hra by vypadala tak, že během dne by byly určité bitvy, kam by se hráč mohl přihlásit se svou postavou. Zemře-li v bitvě, s postavou už hrát nemůže a v další bitvě si musí udělat novou. Pokud ale přežije, získá nové kouzlo atd...

Hra by byla FPS. Dvě základní kouzla, omračující(zmenšuje život a po poklesu postava zemře, čili spíš smrticí kouzlo) a obranné. To obranné vykryje kouzlo.

Za vyhranou bitvu by byla další kouzla. A to třeba další útočná a nebo něco jako oheň, který může zaterasit cestu(zase další speciální - voda..) atp.

Bitvy by byly na různých mapách od vesnice, přes lesy až třeba po zřícenu Bradavic.

Jsem začínající programátor a to je taky důvod, proč chci vytvořit nějaký takový projekt, abych se s tím "učil". Preferuji C# a pro hru bychom vybrali nějaký engine.

Snad sem trefil zařazení topicu a nebude to tu nikomu vadit.

:)
 
Odpovědět 22.7.2013 23:50
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Mischief Managed
vodacek:

takže už ne ultima jo, co se člověk nedoví...

 
Nahoru Odpovědět  +1 23.7.2013 5:14
Avatar
David Hynek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Mischief Managed
David Hynek:

Předpokládám, že autorská práva od Rowlingové zajistíš ty.

Nahoru Odpovědět  +3 23.7.2013 6:57
Čím víc vím, tím víc věcí nevím.
Avatar
Drakeman
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Mischief Managed
Drakeman:

Jestli jseš začínající programátor, tak nechtěl by ses spíš začít učit na něčem jednodušším? :-) Co třeba arkanoid? :-) Jinak docela dost pochybuju, že do toho s tebou někdo pujde, ono totiž udělat nějakou hru typu "tak trochu Call of duty" není vůbec žádná legrace :-)

Editováno 23.7.2013 7:10
Nahoru Odpovědět  +4 23.7.2013 7:07
Když se chce, tak jde všechno,
Avatar
Odpovídá na Mischief Managed
Vojtěch Mašek (Woyta):

Nechci tě zklamat, ale tímto stylem jsou udělané poslední dvě oficiální hry a jsou hrozný. V GamePage měly hodnocení kolem 3% a já s tím naprosto souhlasím. A jak říká Appleman, začni radši s něčím jednodušším.

Editováno 23.7.2013 11:02
Nahoru Odpovědět 23.7.2013 11:01
Výraz "to nejde" není v mém slovníku
Avatar
Mischief Managed:

Zase sem to nemyslel mít nějak vymakaný :D V těch enginech je hodně věcí už udělaný, takže sem myslel jako přepisovat a tak podobně :D.. ale asi si to stejně představuji moc jednoduše, no..

Vodáčku, Ultima nemá už žádnou šanci(mimo žvb)

Asi přeci jenom začnu s těma 2D a zkusim na ten princip udělat něco v tom.

Editováno 23.7.2013 13:51
 
Nahoru Odpovědět 23.7.2013 13:49
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Mischief Managed
vodacek:

no to sem tedy zvědav, nicméně stylem napište mi hru asi ničeho holt nedosáhneš

 
Nahoru Odpovědět 25.7.2013 20:06
Avatar
Odpovídá na vodacek
Mischief Managed:

Hledal sem spíš lidi se stejným zájmem a kterým se nápad líbí..

 
Nahoru Odpovědět 25.7.2013 21:32
Avatar
Odpovídá na Mischief Managed
Neaktivní uživatel:

programovani se ucim nejakou tu dobu ale vis co to vyzaduje?

platforma,detaily (ano jsou treba), aut. prava, jazyky, 3D grafika, Game Design je to stejne velka naivni myslenka jako kdybys ses snazil udelat GTA a to co ty popisujes to je na celou firmu ktera ma dejme tomu 200 lidi? (cislo si nejsem jisty)

napad pekny, oblibenost ano, detaily mozna, realizace nulova

Nahoru Odpovědět 25.7.2013 21:51
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Kit:

Nemá smysl, aby na hře nebo nějakém jiném programu pracovalo víc než asi 20 vývojářů.

Editováno 25.7.2013 21:57
Nahoru Odpovědět  -2 25.7.2013 21:56
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Odpovídá na Kit
Luboš Běhounek (Satik):

Proč?
U komerčních her je běžné několik set lidí na jeden herní projekt.

Nahoru Odpovědět 25.7.2013 22:14
:)
Avatar
Mischief Managed:

no, já si to skutečně představoval úplně obyčejně.. Cube 2 Engine, místo pistole hůlku a jinej efekt po "výstřelu". Jiné zbraně - jiná kouzla. Pak třeba ty speciální kouzla jako příkaz /Aquament, změní barvu crossu(aby bylo poznat, že je kouzlo "aktivni" a po kliknutí se na místě objeví voda.. nevim.. mě to přijde svým způsobem (ne pro mě) jednoduchý, ale vy máte větší zkušenosti, takže asi máte pravdu.. no to je fuk.. třeba někdy to dokážu.. :D

 
Nahoru Odpovědět 25.7.2013 22:30
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Kit:

Nad 20 vývojářů už výrazně klesá efektivita. Ostatní se určitě věnují jiným verzím nebo jiným hrám. Firmu nelze postavit na jediné hře.

Nahoru Odpovědět 25.7.2013 23:01
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Odpovídá na Kit
Luboš Běhounek (Satik):

Myslim, ze treba v takovem Blizzardu pracuje lidi nekolik set-nekolik tisic, treba v Diablu3 mi titulky se jmeny tvurcu skrolovaly opravdu dlouho.

http://www.youtube.com/watch?…

Nahoru Odpovědět 25.7.2013 23:11
:)
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Kit:

Nezapomeň, že taková hra se skládá z mnoha nezávislých komponent. Tak nezávislých, že na nich dělají zcela oddělené týmy. Všichni však chtějí být na titulcích.

Nahoru Odpovědět 25.7.2013 23:16
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Luboš Běhounek (Satik)
Jan Vargovský:

To sice ano, ale kolik z nich jsou jen supporteři, kteří vyřizují tickety. Admini, designeři, art designeři atd. scripteru/pro­gramatoru co vyvíjejí samotnou hru tam určitě není tolik.

Editováno 25.7.2013 23:23
 
Nahoru Odpovědět  +1 25.7.2013 23:22
Avatar
Odpovídá na Kit
Luboš Běhounek (Satik):

I když dělají třeba v oddělených týmech, tak ale dělají na jedné hře :)

Jan Vargovský sice je tam tuna supporteru apod., ale i těch vývojářů, co vyvíjejí hru, editační nástroje apod. jsou tam mraky :)

Nahoru Odpovědět 26.7.2013 0:24
:)
Avatar
Neaktivní uživatel:

jak to vidim vypada to na cely MMORPG :D

jinak mluvim o hrach jako: WOW/LOL/GTA a dalsi hry tohoto typu

jak rikal Kit samozrejme myslim oddelene tymy ;)

Editováno 26.7.2013 10:15
Nahoru Odpovědět  -1 26.7.2013 10:15
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Homo
Člen
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Homo:

Jenze vsechny 3 hry co jsi vyjmenoval nemaji nic spolecneho, mozna jen to ze jsou to hry.

Nahoru Odpovědět  +1 26.7.2013 10:21
1010011 1000101 1011000
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 19 zpráv z 19.