Diskuze: Jaký jazyk?

Volná diskuze Jaký jazyk?

Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Juraj Mlich:

Dobrý deň. Chcel by som sa opýtať aký jazyk zvoliť pri tvorbe 2D hry. Som začiatočník a chcel by som sa to naučiť. C# z časti ovládam. Mám si zvoliť C#, Javu, C++, C alebo pracovať s nieakým frameworkom? Ďakujem

Odpovědět 18.4.2013 18:50
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
David
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
David:

pokud umíš C# tak použi XNA(MonoGame). C++ pokud neumíš tak určitě ne protože je složitější a na 2D není potřebné. Stačí C# nebo JAVA.

Nahoru Odpovědět 18.4.2013 19:01
Nic néni nemožné!
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
Lukáš Hruda (Luckin):

2D hry jdou psát v podstatě v čemkoliv, takže asi jazyk který umíš nejlépe.

 
Nahoru Odpovědět  +3 18.4.2013 19:04
Avatar
exyi
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David
exyi:

s tou Javou je potíž, že když budeš chtít dělat něco náročnějšího (třeba dělat něco v 3D) tak to bude hodně pomalé, ale na tetris to stačí.

 
Nahoru Odpovědět 19.4.2013 5:45
Avatar
Honza Bittner
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět  +1 19.4.2013 7:21
Ptejte se mě na cokoli na https://github.com/HoBi/ama a followujte mě na Twitteru https://twitter.com/tenhobi. :-)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na exyi
David Čápka:

Java je rychlá dost, je v ní hodně her a taky hodně špatně napsaných, pomalých programů, kvůli kterým si lidé myslí, že je pomalá.

Nahoru Odpovědět  +2 19.4.2013 8:33
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
exyi
Redaktor
Avatar
Odpovídá na David Čápka
exyi:

OK, ale nenarazil jsem zatim na moc programu o kterych bych vedel ze jsou v Jave, co by byly svizne

 
Nahoru Odpovědět 19.4.2013 15:41
Avatar
Kit
Redaktor
Avatar
Odpovídá na exyi
Kit:

Narazil jsem na zdrojáky známých, ale hodně špatně napsaných programů. Proto byly pomalé.

Nahoru Odpovědět 19.4.2013 15:49
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Homo
Člen
Avatar
Odpovídá na exyi
Homo:

Vsak o hodne programu ani nezjistis ze pouzivaji javu protoze jsou zabalene a pouzivaji hotspot.
Jinak na 3D ma java wrapper na OpenGL a to dokonce 2, JOGL a LWJGL. Rychle je to dost. Jediny co tam srazi rychlost je volani toho OpenGL, protoze u C++ to jde primo kdezto u javy to jeste musi jit pres JNI. Ale kdyz si co nejvic veci nahazes do graficke pameti a pak to jen volas tak vykon se docela blizi cistemu c++.

Nahoru Odpovědět  +3 19.4.2013 15:50
1010011 1000101 1011000
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 9.