Diskuze: Jde to v Javě udělat?(důležité)

Volná diskuze Jde to v Javě udělat?(důležité)

Avatar
zikako
Neregistrovaný
Avatar
zikako:

Jde toto udělat v javě? http://www.youtube.com/watch?…
doporučíte na to framework? Bude stačit lwjgl?
Mám s tím velké plány.(Prozradím jen FPS combat a to je jen špetka) Vím, že to je dlouhá cesta.
A jesti ano: Donutíte mě se učit +4 hodiny denně a možná budu slavný(Podle mne. protože jestli to dokážu, tak to bude trhák. Díky :-)
opravdu mi dáte naději :-)

 
Odpovědět 20.2.2014 21:53
Avatar
Odpovídá na zikako
Vojtěch Pospíchal:

Proč to dělat tak složitě? Pokud by jsi použil nějaký herní engine, měl by jsi to mnohem méně složité, multiplatformní atd....

 
Nahoru Odpovědět  ±0 20.2.2014 21:57
Avatar
zikako
Neregistrovaný
Avatar
zikako:

dejte mu někdo i-- za mne..
Protože chci doopravdy programovat ;) a to mi nějaké pos*ané unity či game maker nedovolí ;)a java je taky multiplatformní(li­nux,win a nevím co dál) ale stačí to..

 
Nahoru Odpovědět 20.2.2014 21:58
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Michal Žůrek (misaz):

ale jdi si prosím tě s těma multiplatformními frameworky někam, výsledky z jsou otřesné už podle doby splashscreen.

Nahoru Odpovědět  +1 20.2.2014 22:01
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Odpovídá na zikako
Michal Žůrek (misaz):

Určitě to půjde, začni a uvidíš. Docela si věříš a to je fajn.

Nahoru Odpovědět  +1 20.2.2014 22:03
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Odpovídá na zikako
Jakub Šárník:

V unity se doopravdy programuje. A enginy nejsou jen klikačky, mnoho jich nemá ani grafické rozhraní jako unity.

 
Nahoru Odpovědět  +1 20.2.2014 22:04
Avatar
Odpovídá na zikako
Luboš Běhounek (Satik):

Jakýkoliv Java OpenGL framework, co umí 3D, to zvládne.
Jinak takhle jednoduchý engine by se dal napsat i bez OpenGL, jen přes softwarové renderování (ale bylo by s tím více práce a běželo by to pomaleji) - však i starý Might and Magic VII bylo možné spustit i bez 3D karty se softwarovým rendererem, hrával jsem ho ještě na procesoru Cyrixu 200 MHz :D

Nahoru Odpovědět 20.2.2014 22:07
:)
Avatar
zikako
Neregistrovaný
Avatar
zikako:

Satik,Misaz moc vám všem děkuji. Zítra se vrhnu na učení.
A ostatní: Unity si strčte do kapsy :D
C# nedělám a javascript vážně není pravé programování.
Satik: No já chci udělat takové retro-mega fps rpg v této grafice.. vlastně chci zanechat jen grafiku a ty vojáky.
Takže díky :-)

 
Nahoru Odpovědět 20.2.2014 22:09
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na zikako
Petr Nymsa:

Tak zase pozor. Napsat vedle sebe Game Maker a Unity je asi jako napsat kolo a Ferrarri. Pokud potřebuješ vytvořit něco většího je zbytečné začínat úplně na nule -> proto vznikly, vznikají a vylepšují se tyto enginy. Asi ne jen tak pro srandu jsou jejich licence někdy hodně drahé.

Když začneš od nuly strávíš nad tím mnohem více času, ale mnohem více se naučíš, budeš vědět co vše se ti tam přesně děje, jak to funguje apod. A třeba v Unity se také programuje a hodně :) -> není to klikačka

Nahoru Odpovědět  +2 20.2.2014 22:10
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
zikako
Neregistrovaný
Avatar
zikako:

Zirko: To ano, vím. Ale můj mozek potřebuje prostě úplnou volnost a eclipse IDE :D . Já už jsem s Javou prostě spojený. A od nuly chci začít právě proto jak jsi psal.

 
Nahoru Odpovědět 20.2.2014 22:14
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Vojtěch Pospíchal:

Pokud ti přijde, že je kupříkladu Unity otřesné, chci vidět, jak dokážeš naprogramovat hru lépe, efektivněji kupříkladu v Javě... Za odpoledne toho stihnu víc a kvalitněji než ty za rok... Programátor nemá být otrok, ale člověk s vizí... A jenom slovo o tom že tě engine omezuje a vytáhnu zdrojáky od pluginů který píšu! Mimochodem má nová hra nemá Splash Screen vůbec a má instantní load do menu... (Pokud má hra k dispozici alespoň 1GB ram, jinak tam je zhruba 2 vteřinová Splash....)

 
Nahoru Odpovědět  +2 20.2.2014 22:58
Avatar
Odpovídá na zikako
Vojtěch Pospíchal:

Mimochodem tvá arogance hraničí s debilito*. Jak si můžeš dovolit postavit vedle sebe Unity a Game Maker? Jak můžeš říct že se v Unity neprogramuje? Viděl jsi jej někdy? Neberu ti tvou milovanou Javu. Jen jsem se tě otázal zda-li jsi o Engine přemýšlel...

 
Nahoru Odpovědět  ±0 20.2.2014 23:03
Avatar
BlugW
Redaktor
Avatar
BlugW:

V Unity pracuje hodně velkých a znamých firem.
Jako příklad v unity byly vytvořeny hry: Bad Piggies, Call of Duty: Strike Team, Darkling, atd...
Takže bych moc neříkal že je unity pos*** :)

Nahoru Odpovědět 21.2.2014 0:30
Pořiď si mac na www.appletrh.cz. Novinky a zajímavosti ze světa Apple na https://www.applemagazin.eu
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
TomBen:

Asi bych ho nechal být a počkal na výsledky, pokud nějaké mít bude. :-) Ostře vyhraněné názory a silná slova bývají známkou duševní nezralosti. Dospělému člověku stačí říct "chci" nebo "nechci" a dál už mluvit není třeba. Pokud zikako chce něco dělat, ať klidně dělá. V této fázi těžko někdo uhodne, jestli pro něj bude jeho volba v konečném důsledku prospěšná. Snaha se cení a můžeme jen doufat, že nevyprchá. Faktem zůstává, že by zikako udělal dobře, kdyby své protivníky v diskuzi odrážel raději argumenty než siláckými řečmi, protože člověk se víc naučí od nesouhlasících než od přikyvovačů. Co se týče videa, tak to vypadá na (možná) roztomilé retro, ale že z toho nebude "trhák" se můžu klidně vsadit. Na tomto poli už bylo totiž předvedeno tolik, že pouhé retro stačit nebude a to ani náhodou. Trhák bude, když si toho pak vůbec někdo všimne, v případě že se to zikakovi podaří dokončit. To neříkám proto, aby toho nechal, ale proto aby si nedělal falešné naděje. Viděl bych to čistě jako dobrý krok k začátkům tvorby her. Použít framework jistě není nutné, ale rychlejší progres s viditelnými výsledky může člověka zachránit před největším nepřítelem veškeré tvorby. Tím je frustrace. Záleží vysloveně na duševní odolnosti vývojáře, kolik toho zvládne než tento stav přijde. A protože v nějaké formě přijde vždycky, je lépe být připraven.

Fuj to jsem se rozepsal. :-)

Nahoru Odpovědět  +6 21.2.2014 3:53
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
zikako
Neregistrovaný
Avatar
zikako:

To mi tu chcete říct, že enginy jsou budoucnost?
Mimochodem tvá arogance hraničí s debilito*. Jak si můžeš dovolit postavit vedle sebe Unity a Game Maker? Nic takového jsem nedělal ;)
A ještě= když unity tak miluješ, tak už ho nevnucuj.

 
Nahoru Odpovědět 21.2.2014 7:21
Avatar
zikako
Neregistrovaný
Avatar
zikako:

pospile:
Za odpoledne toho stihnu víc a kvalitněji než ty za rok...
Nevím jestli je tenhle argument dobrý, nebo špatný. Volím to druhé ;)
Nepřijde mi správné, že v unity už je fps kamera.

 
Nahoru Odpovědět 21.2.2014 7:25
Avatar
zikako
Neregistrovaný
Avatar
zikako:

A samozřejmě více věcí

 
Nahoru Odpovědět 21.2.2014 7:25
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na zikako
Petr Nymsa:

Jak už se říkalo, pokud budeš vytvářet komerční / větší projekt je nesmysl začínat úplně od nuly když existuje už něco hotového (či připraveného). Proč neustále vyvíjet kolo, když můžeš vyrábět auto :)...

Nahoru Odpovědět 21.2.2014 7:37
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Odpovídá na zikako
Vojtěch Pospíchal:

No a co že tam je FPS kamera? (mimochodem kontroler nikoli kamera). Copak on jí někdo používá? Proč ti to vadí? Můžeš jí v klidu ignorovat a NAPROGRAMOVAT si svojí vlastní... A když už posuzuješ mé argumenty, co kdyby jsi k nim připojil i protiargument místo toho aby jsi je jen odsoudil... A kdo tady komu co vnucoval? Na prvopočátku jsem se tě zeptal, zda-li jsi o nějakém engine přemýšlel... To ty jsi začal urážet a znechucovat. Jak už jsem řekl: zůstaň si u Javy... Čím míň arogantních (s odpuštěním) ho*ad se bude pohybovat v komunitě kde jsem i já, tím líp...

 
Nahoru Odpovědět  -1 21.2.2014 8:11
Avatar
Odpovídá na TomBen
Vojtěch Pospíchal:

Potkat ho někde na soukromém chatu atd... tak bych jej schutí jenom ignoroval, ale vzhledem k tomu, že jsme na veřejnosti a jeho tupé názory pak mohou ovlivnit názor nějakého nováčka (a to nikdo nechceme) ignorovat jej teda bohužel nemůžeme...

 
Nahoru Odpovědět  -1 21.2.2014 8:17
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Petr Nymsa:

Myslím že se řeklo už vše. LOCK

Nahoru Odpovědět  +1 21.2.2014 8:26
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Tato diskuze byla označena moderátorem jako nekonstruktivní a myslíme si, že nemá pro veřejnost příliš vysokou hodnotu. Členy můžete samozřejmě stále oslovit soukromě a to formou zpráv nebo chatu.

Zobrazeno 21 zpráv z 21.