Diskuze: Platinumsoftware - nábor

Volná diskuze Platinumsoftware - nábor

Avatar
Neaktivní uživatel:

Dobrý den,

Jmenuji se Matěj Štágl, je mi 16 let a jsem zakladatelem Platinumsoftware game studia. V původní sestavě tým vznikl asi před půl rokem a začal pracovat na projektu Littlenightmares, dnes známý jako Alice: shades of the past. Jsme malé, bezrozpočtové a nadšenci tvořené studio, které hledá nové členy. Momentálně jsme tři, v sestavě programátor-všeumělec, grafik, level-designer. Máme stabilní zázemí na naší FB stránce, která má v současnosti téměř 1k fanoušků. Všechny pozice, které Vám zde budou nabídnuty se vztahují k výše uvedenému projektu a případné další spolupráci. Projekt je ve fázi vývoje asi 6 měsíců, má ca. 20 000 řádků kódu. Má funkční jádro a návrh. Z referencí můžeme nabídnout čerstvě navázanou spolupráci s týmem Fiolasoft a studim TOX. Detaily i ukázky z projektu najdete na https://www.facebook.com/…regamestudio
U všech pozic kromě jiného požadujeme věk 15+, znalost technologie GIT (GitHUb nebo Bitbucket) a Skype (hlavní komunikační prostředek). V případě zajmu mi napište zprávu sem či na FB stránku.

Programátor:

Požadujeme:

  • Velmi dobrá znalost GML
  • Výhodou znalost C#, C++, Javy, Pascalu nebo Pythonu.
  • Výhodou znalost OpenGL shaderů.
  • Aspoň základní znalost HTML,CSS3 (výhodou JS+JQ, PHP, MySQL)
  • Rychlé učení a aktivita

Náplň práce:

  • Psaní funkcí a kódu obecně pro hru, práce s .dll knihovnami, popřípadě jejich psaní. Optimalizace a drobné úpravy jádra hry.

Level designer

Požadujeme:

  • Znalost GML
  • Zkušenosti s level designem (nejlépe doložitelné ukázkovým projektem)
  • Velmi dobrá komunikace, kreativita, aktivita.

Náplň práce:

  • Tvorba herních úrovní, editace již hotových a jejich testování.

Game designer

Požadujeme:

  • Dobrá znalost GML
  • Dlouhodobé zkušenosti s game designem

Náplň práce:

  • Úprava a tvorba herních mechanik, spolupráce s level designerem. Implementace příběhové linie.

Zvukař

Požadujeme:

  • Znalost práce se zvukovými soubory, jejich editováním.
  • Dobrá znalost programu Audacity, či jeho ekvivalentu.
  • Výhodou znalost GML

Náplň práce:

  • Ozvučení hry, podíl na tvorbě herní atmosféry.

Nabízíme:

  • Zkušenost s tvorbou projektu v týmu.
  • Jméno v kreditech.
  • V případě, že by hra byla distribuována jako komerční (není to plánováno), adekvátní % zisk.
  • Přátelskou atmosféru v malém studiu.
  • Týmové 'sociální' akce (lolko a další ptákoviny :) )
  • Prohloubení znalosti GML, či jiných dovedností.
Odpovědět  -2 1.4.2015 16:06
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Michal Žůrek (misaz):

požadujeme

... o milion odrážek níž ...

nabízíme

... v podstatě nic ...

Nahoru Odpovědět  +5 1.4.2015 16:12
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
tomasmanhal
Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
tomasmanhal:

Já si zase nemyslím, že je to tak špatná cesta. Každé herní studio muselo nějak začít a kdoví, třeba o nich ještě někdy uslyšíme.

Nahoru Odpovědět  +3 1.4.2015 16:20
Kdyby nám dodali k životu zdrojový kód, vše by bylo jednodušší...
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Neaktivní uživatel:

No milion odrážek to je zas trochu přehnané ne? Jsou tady vypsány 4 pozice a pro každou detaily, holt nemáme zájem o začátečníky. Zdejší komunitě už jsem taky trochu pomohl, tak nevím proč jste to vzali takhle. Nejsme ve stádiu kdy profitujeme (doteď jsme vytvářeli freeware a tudíž si nemůžeme dovolit finanční odměnu...) Zkušenosti nejsou nic, je to základ ;)

Nahoru Odpovědět 1.4.2015 16:29
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
MadaraCZech
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
MadaraCZech:

Začátečníci budou ale 90% všech zájemců, protože je to skvělá šance se něco naučit. Jinak nechápu, proč u funkce programátor požadujete GML a základy HTML a CSS. Někdo chce pracovat pouze v GML, protože mu weby nejdou, tak může pracovat na hře, ne ? Co když někdo bude mít zájem, ale neumí HTML a CSS ? Požadavky vypadají jak u inzerátu firmy, která za to bude platit. Zkus ukázat nějaké screeny nebo videa, třeba se někdo najde.

 
Nahoru Odpovědět  +1 1.4.2015 16:40
Avatar
Odpovídá na MadaraCZech
Libor Šimo (libcosenior):

Vsetko co si pisal, ma v prispevku. ;-)

Nahoru Odpovědět 1.4.2015 16:47
Aj tisícmíľová cesta musí začať jednoduchým krokom.
Avatar
Odpovídá na MadaraCZech
Neaktivní uživatel:

V znalosti programování na úrovni jakou požadujeme by měla být i základní znalost s výbavou web codera, nejde přece pouze o jeden jazyk, ale obecné znalosti. Někdo kdo dělá s GML déle (3,4,5 nebo více let) by prostě měl někdy v minulosti zkusit udělat webovku. Jinak čase se od platformy win a android plánujeme přesunout i k html5 exportu (až bude v GMS více odladěný).

Přikládám i pár screenů ze hry.

Díky za koment :)

Nahoru Odpovědět  -1 1.4.2015 16:55
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Odpovídá na Neaktivní uživatel
Michal Žůrek (misaz):

na neplacené pozice ti půjde buďto jenom začátečník, blázen nebo někdo kdo prostě nemá svůj vlastní nápad.

Pokud není začátečník, tak prostě jde k profesionálům, kteří to dělají placeně, protože ví, že v herním průmyslu se točí velké prachy.

Pokud má vlasní nápad, realizuje prioritně něj = na vás nemá čas.

Nahoru Odpovědět  +4 1.4.2015 17:37
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Michal Šmahel (ceskyDJ):

Ano, ale kdyby nabídku podala nějaká velká herní společnost (či jakákoliv jiná velká společnost), vyplatí se ti to i zdarma nebo za nižší peníz. Takové zkušenosti jinde nezískáš a navíc mít v životopisu "Pomoc při realizovaní projektu od MS (když to hodně přeženu)" není rozhodně k zahození.

Nahoru Odpovědět  +1 1.4.2015 18:18
Nejdůležitější je motivace, ovšem musí být doprovázena činy.
Avatar
MadaraCZech
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Šmahel (ceskyDJ)
MadaraCZech:

Tohle bych jako velká společnost nedělal. Nemáš jistotu, že to bude provedeno kvalitně, proto to dělají profesionálové, kteří mají zkušenosti. V projektech jako je tento je největší problém to, že je mnohem větší šance, že projekt skončí. Hodně lidí s tím má zkušenost a o dalších free projektech ani nepřemýšlí. Proto je lepší přijít s něčím, co už se chvíli vyvíjí a má smysl.

 
Nahoru Odpovědět  +2 1.4.2015 18:24
Avatar
Odpovídá na Michal Šmahel (ceskyDJ)
Michal Žůrek (misaz):

a je jejich studio snad megavelká firemní korporace?

Nahoru Odpovědět 1.4.2015 18:29
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Michal Šmahel (ceskyDJ):

Není, jen jsem chtěl uvést opak, který nabízí dobrou nabídku.

Nahoru Odpovědět  +1 1.4.2015 18:48
Nejdůležitější je motivace, ovšem musí být doprovázena činy.
Avatar
Odpovídá na MadaraCZech
Michal Šmahel (ceskyDJ):

Když to máš v krvi a objeví Tě... Pak už jen nesmýš dělat "kraviny". A mít to v krvi znamená umět programovat na velmi vysoké úrovni, znát různé utility, rychle se učit, rychle a působivě myslet, ...

Nahoru Odpovědět  +1 1.4.2015 18:52
Nejdůležitější je motivace, ovšem musí být doprovázena činy.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 13 zpráv z 13.