Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Bambus64:

Už je to nějaký ten pátek co jsem se rozhodl pro úplně nový projekt v Cry Enginu který by dříve nebo později by jste si mohli zahrát :)

Jednalo by se o to že přijedete na tajemný ostrov uprostřed oceanu v bouřce a uprostřed noci a na pláži před vámi stojí tajemný les a vám nezbývá nic jiného než se tam vydat. K vydění budou staré vesničky, rujny či spousty dalších věcí :)

Již brzy přidám nějaké hratelné demo a hra bude pouze pro Devbook :) Už mám hotovou malou část a přikladám screenshot :)

 
Odpovědět 6.2.2014 22:06
Avatar
Michal Vašíček
Tým ITnetwork
Avatar
Michal Vašíček:

Vypadá to dobře, samozřejme only for windows, že?

Nahoru Odpovědět 6.2.2014 22:09
Příspěvek může obsahovat stopy arašídů, sarkasmu a sóji.
Avatar
Bambus64-mobile
Neregistrovaný
Avatar
Bambus64-mobile:

Pro Windows určitě protože pro mě byl už i oříšek jak udělat aby si zahráli i lidé na windows :D

 
Nahoru Odpovědět 6.2.2014 22:18
Avatar
Odpovídá na Bambus64
Vojtěch Pospíchal:

Na úrovni Next-Gen? Není to trochu moc velký target takhle ze začátku? V kolika lidech na tom děláš, jak dlouho?

 
Nahoru Odpovědět  +1 6.2.2014 22:20
Avatar
Jurajs
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Jurajs:

Ani ne pokud nedělá nové modely a nepíše úplně od začátku kód hry v C++ :)

 
Nahoru Odpovědět 6.2.2014 22:29
Avatar
Jurajs
Člen
Avatar
Jurajs:

A ještě mám dotaz co máte proti Windows? To všichni ujíždíte na Linuxu? :D :D

 
Nahoru Odpovědět  -2 6.2.2014 22:32
Avatar
Bambus64-mobile
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Bambus64-mobile:

Stavím to na mém předešlém projektu kde jsem si jenom vymodeloval ostrov a dneska jsem přidal chatrnou vegetaci. Dělám na to sám když se večer nudím. Navíc grafika se rovná ke hrám z konzolí. Screenshot je pořízen z Very High grafiky (configu)

 
Nahoru Odpovědět 6.2.2014 22:33
Avatar
Bambus64-mobile
Neregistrovaný
Avatar
Bambus64-mobile:

Zítra večer vám se hodím první hratelnou verzi tak se nedivte že to nebude nějak extra.

Pokud máte linux, je mi líto :/ a taky si připravte nejaký lepší počítač protože já mám 50 fps na low a má sestava:
Intel core i5 3570k 4Ghz
8 GB RAM 1333mhz
Msi nvidia gtx 660 2GB

 
Nahoru Odpovědět 6.2.2014 22:39
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Bambus64-mobile
Jan Vargovský:

Tak si chvilku optimalizuj a pak tu dej normální verzi :D

 
Nahoru Odpovědět 6.2.2014 22:41
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Odpovídá na Jan Vargovský
Bambus64:

Aha takže pěknou hru by měli rozjet na kancelářském PC? Jinak mě to jede špatně protože mám nějakou trapnou základní desku a taky disk který má 4 tis. otáček :/

 
Nahoru Odpovědět 6.2.2014 22:48
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na Jurajs
Old Account:

Prakticky nema ani ako, pretoze nema pristup k zdrojovym kodom CryEngine - pouziva free SDK.

Nahoru Odpovědět 6.2.2014 22:58
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
DANGIOR
Neregistrovaný
Avatar
DANGIOR:

a ty si jako myslíš, že každý má takové dělo? Hm.. žij v realitě-to si tu zahrají tak 3 lidi,někdo má linux,mac a někdo slabý pc.. prokletý CryEngine..

 
Nahoru Odpovědět 6.2.2014 23:04
Avatar
Jan Vargovský
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Bambus64
Jan Vargovský:

Nevím, ale rozjedu všechny hry na ultra ve full hd a nějakou tvoji gamesu rozjedu na low a ani ne na 60+fps? Trošku k smíchu/pláči, nemyslíš?

 
Nahoru Odpovědět 6.2.2014 23:05
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na DANGIOR
Old Account:

CryEngine nie je zly engine, prave naopak, jeden z najlepsich, len ho pouzivaju amateri. CryEngine NIE JE urceny pre amaterov, ale pre herne studia, a nie taketo hocijake hry.

Nahoru Odpovědět  +1 6.2.2014 23:08
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
DANGIOR
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na Old Account
DANGIOR:

Nesouhlasím. Jeho nároky jsou až nechutně vysoké.(projektů v něm)

 
Nahoru Odpovědět 6.2.2014 23:09
Avatar
Michal Vašíček
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Jurajs
Michal Vašíček:

Ne, na Linuxu neujíždím, mám Maca ;) Mohl bych si to spustit ve virtuálních Windowsech (jako druhej systém do Boot Campu nikdy), ale jakmile napsal, co to chce... pokud bys někdy dokázal udělat verzi pro maca a zvládal to Intel Core i5 (model nevím, dual-core, 2,4), 8GB RAM a Intel Iris, zahrál bych si :)

Nahoru Odpovědět 7.2.2014 6:45
Příspěvek může obsahovat stopy arašídů, sarkasmu a sóji.
Avatar
Monarezio
Redaktor
Avatar
Monarezio:

Pokud to děláš v Cry Enginu a chceš nám dát náký demo tak by jsme potřebovali si udělat Cry účet, že? :/

Nahoru Odpovědět 7.2.2014 10:45
First, solve the problem. Then, write the code.
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na DANGIOR
Old Account:

Nesuhlasis, lebo sa nevyznas. Kazdy, kto ma aspon aky taky prehlad, vie, ze nic lepsie ako CryEngine v momentalnej dobe nezozenies (a tiez nenaprogramujes), a je teda jasne, ze musi mat vyssie naroky, ako nejake unity 3D, co sa ale vyrazne odzrkadluje na fungovani hry, shaderoch, grafike celkovej, viz Crysis 3, a ine hry postavene na CryEngine.

Nahoru Odpovědět 7.2.2014 15:42
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
Odpovídá na Old Account
Vojtěch Pospíchal:

Ehm.... Kvalita hry z velké části nezáleží na enginu ale na developerovi. Pokud neumíš dělat 3D modely nebudeš mít hezkou grafiku. Engine to z velké části neovlivní.

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 15:45
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Old Account:

Ale to vsetko funguje len vdaka enginu, bez ktoreho by si ten zaklad nemal. Nikde tu nehovorim, ze modely mozu byt akokolvek zle, a hra bude aj tak s vynikajucou grafikou, hovorim o tom, ze model moze byt zly, ale fungovanie enginu to neovplyvni - shadery budu fungovat rovnako, fyzicke vlastnosti to tiez neovplyvni.

Nahoru Odpovědět 7.2.2014 15:48
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
Odpovídá na Old Account
Vojtěch Pospíchal:

Ale to všechno se dá přeprogramovat. Fyzika, shadery všechno. Teda pokud engine není jenom na dvě věci.

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 15:56
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Old Account:

Ha, ha, ha, ten bol dobry. Rad by som videl, ako by niekto naprogramoval herny engine, ktory by mohol aspon z 1/3 konkurovat CryEngine, pokial si teda myslis, ze to zvladnes, hura do toho, rad by som to videl.

Nahoru Odpovědět  +1 7.2.2014 16:07
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
Odpovídá na Old Account
Vojtěch Pospíchal:

Napsal jsem někde, že zvládnu naprogramovat lepší engine než je CryEngine? Jen říkám, že každá tahle část, se dá v enginu přepsat....... A ano dokážu přepsat fyziku tak, aby fungovala lépe než v CryEnginu (ono to taky není nic těžkého když Crysis {jediná pořádná dokončená hra v CE [alespoň co vím]} fyziku postrádá) není nic co bych nedokázal.

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 16:15
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Old Account:

Pokial si myslis, ze dokazes prepisat fyziku, aby fungovala lepsie, nez v CryEngine, potom nevidim nic, co by ti branilo napisat novy, lepsi engine, kedze fyzika v CryEngine je bezpochyb jedna z najpokrocilejsich vobec (Havok si tu vedie tiez dobre). Crysis urcite nie je jedina dobra hra postavena na tomto engine, za zmienku stoja tiez Warface, Aion: The Tower of Eternity, Ryse: Son of Rome, a mnoho inych, je ale tazke diskutovat nad moznostami CryEngine s niekym, kto s nim v zivote nepracoval, a teda nemal sancu spoznat, o co vlastne ide. Tu je zachytena jedna z revolucnych ficuriek, ktore CryEngine ponuka - http://www.youtube.com/watch?…, vela stastia s programovanim obdobnej funkcie.

Nahoru Odpovědět 7.2.2014 16:41
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
Odpovídá na Old Account
Vojtěch Pospíchal:

Na CryEnginu už mám něco málo zkušeností. To že dokážu všechny tyto části přepsat ještě neznamená, že to budu dělat do svého enginu. Mě stačí upravit existující tak, aby mi vyhovoval. Mimochodem ve videu které ukazuješ to z velké části není zásluhou enginu, ale vývojářů a ti samý vývojáři napsali, že vývoj je pozdržen kvůli limitům CE a že vývoj pokračuje v Torque3D.

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 16:53
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Odpovídá na Monarezio
Bambus64:

Boužel na asi první hratelné demo bude zapotřebí CryEngine účet. Myslím že ale u CryEngin 3 SDK není zapotřebí účet, netuším :/

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 17:17
Avatar
Michal Vašíček
Tým ITnetwork
Avatar
Michal Vašíček:

Proč vlastně zrovna CE? Proč ne třeba Unity?

Nahoru Odpovědět  +2 7.2.2014 17:25
Příspěvek může obsahovat stopy arašídů, sarkasmu a sóji.
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Bambus64:

Rozhodl jsem se vymodelovat nový ostrov :) Chtěl bych vymazlit pláže a taky vegetaci :)

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 17:29
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Vašíček
Bambus64:

Protože v CryEngine 3 dalo by se říct že je nejlepší :) A v UNITY 3D mám skill na úrovni -9999999999999%

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 17:33
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Bambus64:
:O
Editováno 7.2.2014 17:35
 
Nahoru Odpovědět  +2 7.2.2014 17:34
Avatar
Henry sandman
Neregistrovaný
Avatar
Henry sandman:

No to je vtipné :`

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 17:37
Avatar
Michal Vašíček
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Bambus64
Michal Vašíček:

Ano, ale hry z něj lezou jen jako .exe :)

Nahoru Odpovědět 7.2.2014 17:39
Příspěvek může obsahovat stopy arašídů, sarkasmu a sóji.
Avatar
Inoue Yūki
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Vašíček
Inoue Yūki:

Nelezou. Máš podporu pro Linux, Mac, Android, iOS, XBOX, atd... :D

Nahoru Odpovědět 7.2.2014 17:42
Avatar
Inoue Yūki
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Vašíček
Inoue Yūki:

Á, pardon. Myslel jsem, že mluvíš o Unity. :D

Nahoru Odpovědět 7.2.2014 17:43
Avatar
Michal Vašíček
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Inoue Yūki
Michal Vašíček:

To vím, že v unity uděláš hru i pro ty sračky s děrovacíma štítkama... ale CE umí prostě jen win :(

Nahoru Odpovědět 7.2.2014 17:44
Příspěvek může obsahovat stopy arašídů, sarkasmu a sóji.
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Odpovídá na Michal Vašíček
Bambus64:

Jinak zajimavý status, proč nesnašíš uživatele next-x? :DD

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 17:44
Avatar
Michal Vašíček
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Bambus64
Michal Vašíček:

Protože pořád básní o svém programovacím jazyku napsaném v batchi - NCC#... Už jsem si facepalmama rozmlátil hlavu :D

Nahoru Odpovědět  +1 7.2.2014 17:58
Příspěvek může obsahovat stopy arašídů, sarkasmu a sóji.
Avatar
Henry sandman
Neregistrovaný
Avatar
Henry sandman:

Můžu ten jazyk vidět? :D prosím :-)

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 18:21
Avatar
Michal Vašíček
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na Henry sandman
Michal Vašíček:

Myslíš NCC#? Myslím, že to tu někde ještě je :)

Nahoru Odpovědět  +1 7.2.2014 18:25
Příspěvek může obsahovat stopy arašídů, sarkasmu a sóji.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Bambus64:

Mám jeden malý problém, pokud hru uložím tak GameSDK od Cry Enginu nahraje pouze vodu takže pro vás nehratelná :/

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 18:29
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Old Account:

Pre boha, samozrejme ze to je zasluha vyvojarov, myslis snad, ze sa nejaky software programuje sam ? Ked uz sme pri Torque, ten ma co dohanat na CE. Este tvrdis, ze mas nieco malo skusenosti v CE, ale tvoje prispevky to vyvracaju. Ja uz teda pracujem nejaky ten piatok na istom MMORPG projekte v CE3, a zatial som nenarazil na ziadne limitovanie.

Nahoru Odpovědět 7.2.2014 19:03
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Bambus64:

Tady máte další screenshot :)

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 19:24
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Bambus64:

:D Nějak se nenahrál :/

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 19:26
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Bambus64:

Tak tady je konečně SC, asi má devbook limit :/

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 19:27
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Odpovídá na Old Account
Bambus64:

Mohl bych se někde podívat na tvé RPG? Nikdy jsem žádné RPGčko do detailu neviděl kromě Kindom D něco :D A moc rád bych se podíval jak vypadá hra z domácího prostředí na profesionalním enginu :)

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 19:30
Avatar
Odpovídá na Old Account
Vojtěch Pospíchal:

Proboha tomu se říká fanboysmus. A to je ono! Je to zásluha vývojářů. To samé jako oni udělali na CE, by se s trochou snahy dalo udělat i v Unity. Řekneš mi něco konkrétního proč by BeamNG, nebo jak se ty závody jmenují nedali udělat v CE ale jiném enginu ne?

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 19:33
Avatar
Odpovídá na Bambus64
Vojtěch Pospíchal:

Všechny 3D modely si děláš sám?

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 19:33
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Bambus64:

Prozatím vychazím z těch co tam jsou ale pokud bude zapotřebí nějaký si vytvořím :)

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 19:38
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Bambus64:

Kdybych je dělal sám, první verze hry by se dočkala světla tak za dva měsíce a jsem ke všemu sám :D

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 19:38
Avatar
Odpovídá na Bambus64
Vojtěch Pospíchal:

A na jaké úrovni si myslíš že 3D grafiku ovládáš? Hodila by se nám pomocná ruka k našemu projektu.

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 19:40
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Bambus64:

Úrověn je na velmi nízke, totou hrou bych chtěl trošku prozkoumat prostředí v Cry Enginu a později bych vytvořil už něco vlastního :/ Jsem začátečník

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 19:41
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Old Account:

Ziadny "fanboysmus" to neni, iba sa zastavam skutocne kvalitneho produktu, a to teda CE je, a mal by si to vediet, pokial si s nim uz pracoval. Hra by sla urcite naprogramovat aj pod inym enginom, nikdy by ale nedosiahla taku kvalitu, a z pravidla ked hovorime o unity (nie ze by to bol zly engine, ale na next-gen hry mu chybaju milove kroky).

Nahoru Odpovědět 7.2.2014 19:58
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
Odpovídá na Old Account
Vojtěch Pospíchal:

Nesmysl. CE není špatný engine, ale je zaměřenou na určitou sféru. Už to, že defaultně má každá hra (pokud si dobře pamatuji) Crysis UI, tomu nasvědčuje. A to že Unity je více Low-Cost, je známé, ale bohužel s tím nic nenadělám. Dokud bude mít free verzi ke které mají přístup amatéři úroveň se nezlepší - bohužel. Ovšem pod taktovkou zkušeného týmu na něm vznikají opravdu skvosty. A nic jako Next-Gen neexistuje. Hry které dnes označují jako Next-Gen jsou grafickou úrovní stále pozadu za High-End PC. Mimochodem taky bych se rád podíval na tvé MMORPG které pomocí CE vytváříš. Nějak se mi nechce věřit že jsi nenarazil na limity. Co jsem někde četl, ještě donedávna byl pro CryEngine problém Open-World.

 
Nahoru Odpovědět  -1 7.2.2014 20:23
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Bambus64:

Myslím si že Open-World u CE je taky problém ale jinak tady je další screenshot :D

 
Nahoru Odpovědět  +1 7.2.2014 20:34
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Bambus64:

Další screenshot pro prezentaci :)

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 21:00
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
Bambus64:

Pro dnešek toho mám dost a končím, udělal jsem dneska pěkný kus práce a zde přikladám dneska poslední screenshot :) Co se týče ostrovu, tak na tom budu dělat ještě nějaký ten pátek ale už vypadá nadějně :)

  • Jinak rád bych ocenil nějaké vyjádření k tomuto projektu :)
 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 21:34
Avatar
TomBen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Bambus64
TomBen:

To chceš vyjádření k těm screenshotům?
Ok. Jsou velké, barevné a CE je určitě zajímavý engine. :D
Tvoje vlastní programování jsem tu nikde neviděl,
takže nevím co k tomu říct víc.
Mám silné pochybnosti o této tvé aktivitě,
ale rád se budu mýlit, když mě přesvědčíš. :-)

Nahoru Odpovědět 7.2.2014 22:39
Za posledních 200 miliónů let se nic zvláštního nestalo, akorát dinosauři vymřeli a opice se naučily programovat.
Avatar
Odpovídá na Bambus64
Vojtěch Pospíchal:

Názor na projekt? Vzal jsi pár defaultních CryEngine propů a složil jsi je dohromady. Na tom nevidím nic převratného.

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 22:41
Avatar
Fugiczek
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na Bambus64
Fugiczek:

Udelal bys 8465132164x lip kdyby jsi psal nejakou horsi 2D hru sam od uplne zacatku za pomoci OpenGL/DirectX, nebo nejakeho frameworku vestaveneho primo v jazyce. Takhle jen klikas a nerozvijis svoje programotorske skilly.

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 22:45
Avatar
Bambus64
Člen
Avatar
Bambus64:

Už jsem to tu někde psal že to skladám z Cry Enginu 3 abych to zkusil

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 22:53
Avatar
Fugiczek
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na Bambus64
Fugiczek:

Kdyz to jen zkousis, tak nevidim duvod tu davat screeny z neceho co nedokoncis. Screeny z CE3 si muze najit kazdy sam na googlu.

 
Nahoru Odpovědět 7.2.2014 22:56
Avatar
Odpovídá na Bambus64
Luboš Běhounek (Satik):

Zatím je to spíš jako by jsi dělal mapy do hry než že bys dělal hru :)

Nahoru Odpovědět  +3 8.2.2014 0:35
:)
Avatar
David Čápka
Tým ITnetwork
Avatar
David Čápka:

Diskuzi zavírám jako nekonstruktivní.

Nahoru Odpovědět 8.2.2014 8:51
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Tato diskuze byla označena moderátorem jako nekonstruktivní a myslíme si, že nemá pro veřejnost příliš vysokou hodnotu. Členy můžete samozřejmě stále oslovit soukromě a to formou zpráv nebo chatu.

Zobrazeno 66 zpráv z 66.