Avatar
mara
Člen
Avatar
mara:

Ahojte,
Mám OS Linux a chtěl bych se zeptat, v čem byste mi doporučili dělat základní grafiku pro android aplikace. Nemám s ní žádné zkušenosti. Nevíte někdo o nějakém dobrém návodu, jak se co tvoří a jak přesně se řeší rozdílné rozlišení mobilních telefonů ??
Za každý odkaz a tip moc děkuji

Odpovědět 2.12.2014 14:36
Co na srdci, to na Facebooku
Avatar
Sony Nguyen
Redaktor
Avatar
Odpovídá na mara
Sony Nguyen:

Ahoj,
já to dělám v C++/QML. Snažím se všechny rozměry widgetů a obrázků dělat relativně vůči velikosti obrazovky, takže to všude vypadá zhruba stejně :), jinak na to co nedokážu vykreslit sám, tak používám svg.
Snad pomohlo :)

 
Nahoru Odpovědět 2.12.2014 16:30
Avatar
mara
Člen
Avatar
Odpovídá na Sony Nguyen
mara:

díky moc a v jakém programu tu grafiku děláš ?? nevím, co je na to nejlepší a popřípadě by se mi hodily nějaké ty odkazy na návody. Jo a prosimtě co je to svg ?

Nahoru Odpovědět 2.12.2014 17:54
Co na srdci, to na Facebooku
Avatar
hanpari
Redaktor
Avatar
Odpovídá na mara
hanpari:

Na SVG Inkscape: https://inkscape.org/en/

Na bitmapu můžeš zkusit Krita: https://krita.org/
nebo Gimp: gimp.org

Záleží na stylu práce.

POkud chceš mít všechno v jednom a na linuxu, zkus se mrknout na tohle:
https://ubuntustudio.org/tour/

 
Nahoru Odpovědět 2.12.2014 20:16
Avatar
mara
Člen
Avatar
Odpovídá na hanpari
mara:

díky moc, ale já se v tom zatím nějak nevyznám. Nemáš nějaký odkaz na návod ?? mělo by to být do android aplikace a né nic složitého, jen aby to nebylo úplně holé. Kdyby jsi měl na něco návod, tak bych byl moc rád jinak díky.

Nahoru Odpovědět 2.12.2014 21:22
Co na srdci, to na Facebooku
Avatar
Sony Nguyen
Redaktor
Avatar
Sony Nguyen:

Popravdě, jsem psal svg soubor v poznámkovém bloku :D

 
Nahoru Odpovědět 8.12.2014 21:44
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.