Avatar
Merry
Člen
Avatar
Merry:

Ahoj, potřeboval bych poradit jak importovat nějaká objekt z Blenderu do SharpGL. Nevíte někdo jak? Už jsi s tím hraji 4 dny a vůbec mi to nejde. Jestli s tím má někdo zkušenosti tak poraďte prosím. Díky :-)

Odpovědět 31.12.2013 0:39
Jste dobří jen v tom, co vás baví.
Avatar
Juraj Mlich
Redaktor
Avatar
Nahoru Odpovědět 31.12.2013 0:59
Vždy je lepšie učiť sa z cudzích chýb, než z vlastných chýb.
Avatar
Merry
Člen
Avatar
Merry:

Přece není možný aby to nešlo, kromě toho že si udělam svojí vlastní utilitku na to. Protože laik jako já to nemá šanci udělat. Někdo kdo by mi pomohl? Nebo ví někdo jak an to? jinak nemusí to být blender, cokoliv jiného pouze chci někde vymodelovat budovu, a pak je exportovat jen. Fyziku a tak už si v c# udelam.

Nahoru Odpovědět 31.12.2013 14:19
Jste dobří jen v tom, co vás baví.
Avatar
Odpovídá na Merry
Michal Doubek (HAPPY DAY):

Utilit k importu/exportu k blenderu je hodně. já mám třeba v Three.js. tak se podívej na internet a něco najdeš

Nahoru Odpovědět 11.1.2014 10:33
Svoboda tvé pěsti končí na špičce mého nosu
Avatar
hanpari
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Merry
hanpari:

Ahoj, a v čem je problém? Blender umí exportovat do *.obj, což je formát, který sharpgl podporuje.

Pokud jen nevíš jak na to, tak napiš, do jakého formátu chceš exportovat. Některé exportní moduly jsou schované v addonech a musíš si je spustit.

 
Nahoru Odpovědět 13.2.2014 16:39
Avatar
Merry
Člen
Avatar
Merry:

SharpGL umí vykreslit obj formát?
Tam je nato něco předpřipraveného?
Já potřebuji jak obj (model) tak i .mtl (což je otexturováni daného modelu)
Myslíš že to jde?

Editováno 18.3.2014 12:58
Nahoru Odpovědět 18.3.2014 12:56
Jste dobří jen v tom, co vás baví.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 6 zpráv z 6.