Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Zdeněk Pavlátka:

Nevíte o nějaké možnosti, jak v blenderu sloučit body, které jsou hodně blízko u sebe?

Na modelování používám většinou prográmek na tvorbu modelů do gamemakeru. Když ale výsledek vyexportuji do .obj (např. pro úpravu v anim8or nebo blenderu), uloží to ke každému trojúhelníku všechny jeho body a hrany. Pokud na sebe tedy více trojúhelníků navazuje, vytvoří to jejich společné části několikrát. A s tím se pak dost špatně pracuje (a spojovat to ručně je nesmysl).

Odpovědět 29.11.2014 12:53
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Michal Žůrek (misaz):

Vyzkoušej http://wiki.blender.org/…ics/Deleting úplně na konci.

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+1 bodů
Řešení problému
Nahoru Odpovědět  +1 29.11.2014 13:07
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Zdeněk Pavlátka
Tým ITnetwork
Avatar
Nahoru Odpovědět 29.11.2014 13:12
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.