IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Zdeněk Pavlátka:29.11.2014 12:53

Nevíte o nějaké možnosti, jak v blenderu sloučit body, které jsou hodně blízko u sebe?

Na modelování používám většinou prográmek na tvorbu modelů do gamemakeru. Když ale výsledek vyexportuji do .obj (např. pro úpravu v anim8or nebo blenderu), uloží to ke každému trojúhelníku všechny jeho body a hrany. Pokud na sebe tedy více trojúhelníků navazuje, vytvoří to jejich společné části několikrát. A s tím se pak dost špatně pracuje (a spojovat to ručně je nesmysl).

Odpovědět
29.11.2014 12:53
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Michal Žůrek - misaz:29.11.2014 13:07

Vyzkoušej http://wiki.blender.org/…ics/Deleting úplně na konci.

Akceptované řešení
+20 Zkušeností
+2,50 Kč
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět
29.11.2014 13:07
Avatar
Nahoru Odpovědět
29.11.2014 13:12
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.