Diskuze: Zanoza Modeler - uv maping krychle?

Grafika Grafika a design Zanoza Modeler - uv maping krychle?

Avatar
pepa
Neregistrovaný
Avatar
pepa:

Ahoj, zajímalo by mě, proč v Zanoza Modeleru nejdou
otexturovat uv mapingem všechny stěny krychle?
Vždycky první tři jdou pak už se stěna v uv mapperu neobjeví a nejde nastavovat její rozsah na
dané věci. Mohlo by to být tím, že používám celou krychli a ne jenom 6 fasetů?

 
Odpovědět 13.6.2009 10:53
Avatar
sdraco
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na pepa
sdraco:

O Zanoza modelleru slyším poprvé, nespletl sis adresu? :)

Nahoru Odpovědět 13.6.2009 11:46
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
pepa
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na David Čápka
pepa:

Ne ne. Dám ti adresu zmodeler2.com, pokud by to nefungovalo zkus do googlu: zmodeler. Ale hlavní problém je v tom že jednotlivé povrchy složené třeba ze 2 trojúhelníků otexturovat jdou, ale u krychle vždy vyberu třeba jeden povrch, to jde otexturovat a ten druhej za ním již nejde, protože v okně uv mapper se na ten objekt dá dívat pouze ze strany textury a vždy by se měly objevit vybrané části tělesa a počtvrté když něco vyberu tak se to již neobjeví. No nic krychli budu tvořit pomocí 6 povrchů, které zvláš? otexturuji a pak je dostrkám k sobě aby to vypadalo jako krychle. Mimochodem kde se dá sehnat ta C#?

 
Nahoru Odpovědět 13.6.2009 17:52
Avatar
pepa
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na pepa
pepa:

PS: používám verzi 1.07 a ne 2

 
Nahoru Odpovědět 13.6.2009 17:53
Avatar
sdraco
Tým ITnetwork
Avatar
Odpovídá na pepa
sdraco:

A to se v tom jako mám kvůli tobě učit a instalovat si to? :O Napiš na forum třeba na grafika.cz . C# je součástí Microsoft Visual studia, můžeš si ho koupit nebo stáhnout z torrentu.

Nahoru Odpovědět 13.6.2009 17:58
Miluji svou práci a zdejší komunitu, baví mě se rozvíjet, děkuji každému členovi za to, že zde působí.
Avatar
pepa
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na David Čápka
pepa:

to ne, ale četl jsem článek o bermenovi, že jsi něco do toho tvořil v 3D Studiu 7 a tak jsem se jenom zeptal, protože se v 3DS taky určitě texturuje

 
Nahoru Odpovědět 13.6.2009 19:05
Avatar
pepa
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na pepa
pepa:

Závada odtraněna, nejdříve se musí vymodelovat 2 protější stěny v jednom pohledu pak na ne nanest texturu, a pote jednu z nich zrdcadlit. Při prohození kroků zrdcadlení a texturování není možné daný převrácený povrch v uv mapperu vidět.
Z toho usuzuju že se jedná asi o nějak rozházené vrstvy.

 
Nahoru Odpovědět 13.6.2009 21:57
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 7 zpráv z 7.