Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Adam "Nero" Chudomel:29.1.2014 18:12

Ahoj komunito devbooku,

razím si cestu přes Skyrim, a najednou mě napadne že by byl dobrý multiplayer,
v tu chvíli nastupuje strýček google, který mi vyjevil tajemství -
existuje už pre-order oficiálního Multiplayeru, koukám, koukám a koukám a poté
jsem si všiml něčeho hrozného -

PC RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS

Operating System: Windows 7 64-bit or Windows 8 64-bit
Processor: Quad Core 2.3GHz or equivalent processor
Memory: 4GB System RAM
Hard Disk Space: 60GB free HDD space
Video Card: Direct X 11 compliant video card with 2GB of RAM (NVIDIA® GeForce® 560 Ti / ATI Radeon™ 6950 or better)
Sound: DirectX compatible sound card

60GB? Cože? Pouze 64-bit systémy? WAT?! To je větší než všechny 4 základní díly Assasins creedu dohromady... Co si myslíte o těch nárocích na hardware vy? Má smysl to kupovat i když všechny nároky splnuji?

Editováno 29.1.2014 18:14
Odpovědět
29.1.2014 18:12
Nihil est, aut totum licet consistere
Avatar
Jan Vargovský
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Adam "Nero" Chudomel
Jan Vargovský:29.1.2014 20:01

Když jsi hráč, tak to nejsou žádné extra nároky.

 
Nahoru Odpovědět
29.1.2014 20:01
Avatar
Adam "Nero" Chudomel:30.1.2014 13:10

Ale 60GB ... není to trochu přemrštěné?

Nahoru Odpovědět
30.1.2014 13:10
Nihil est, aut totum licet consistere
Avatar
Odpovídá na Adam "Nero" Chudomel
Michal Žůrek - misaz:30.1.2014 13:11

v době TB disků ani ne.

 
Nahoru Odpovědět
30.1.2014 13:11
Avatar
Adam "Nero" Chudomel:30.1.2014 13:13

Na můj disk se to vejde bez problému ale oproti ostatním hrám je to trošku přehnané ...

Nahoru Odpovědět
30.1.2014 13:13
Nihil est, aut totum licet consistere
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na Adam "Nero" Chudomel
:30.1.2014 15:20

To je na 100% fake a ty si naletěl, protože Skyrim multiplayer mít nebude, alespoň ne oficiální

 
Nahoru Odpovědět
30.1.2014 15:20
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na Adam "Nero" Chudomel
:30.1.2014 15:22

A i kdyby nebyl officiální nevím,proč by potřeboval 60GB, protože mapa + předměty + vše ostatní už ve hře jsou a takovéto mody nezabírají více, než několik Gigabajtů.

 
Nahoru Odpovědět
30.1.2014 15:22
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na Adam "Nero" Chudomel
:30.1.2014 15:28

A ještě něco, ty nároky jsou na Skyrim hodně přemrštěné, ani MP by je takhle nezvedl, zvlášť ne oficiální.

PS: Možná si narazil na TES: Online, což ale Skyrimem sdílí jen svět a hra to bude úplně jiná, takové wowko v TES kabátku. A TES: Online má několika násobně nižší nároky, než ty co tu popisuješ, takže si z tebe asi někdo slušně vystřelil :D

Editováno 30.1.2014 15:29
 
Nahoru Odpovědět
30.1.2014 15:28
Avatar
Juraj Mlich
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
Juraj Mlich:30.1.2014 15:40

Myslím, že myslel the elder scrolls online :)

 
Nahoru Odpovědět
30.1.2014 15:40
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na Juraj Mlich
:30.1.2014 15:50

Možná že ano, ale jak sem psal výše, ta hra se Skyrimem sdílí jen universum a v hardwarových požadavcích na hru nikde nevidím 60GB:

http://www.game-debate.com/games/index.php?…

A ještě k tomu x64 systému není potřeba, vývojáři spíš myslí na budoucnost, protože to bude potřeba více jak 4GB RAM, tak takhle nenápadně uživatele popostrkují, aby měli na čem stavět v budoucnu

 
Nahoru Odpovědět
30.1.2014 15:50
Avatar
Odpovídá na
Adam "Nero" Chudomel:4.2.2014 16:32

http://elderscrollsonline.info/…requirements

http://doupe.zive.cz/…ve-pozadavky

btw. jsi slepý je to tam HDD - 60 GB

Editováno 4.2.2014 16:34
Nahoru Odpovědět
4.2.2014 16:32
Nihil est, aut totum licet consistere
Avatar
Aleyo
Člen
Avatar
Aleyo:4.2.2014 17:27

Já si myslím že to jsou normální požadavky pro kvalitní hru

 
Nahoru Odpovědět
4.2.2014 17:27
Avatar
Jan Vargovský
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Aleyo
Jan Vargovský:4.2.2014 18:14

Normální zase nevím, ale na 30+GB hry už jsem si zvykl, proč to nezvýšit trošku :D

 
Nahoru Odpovědět
4.2.2014 18:14
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na Adam "Nero" Chudomel
:5.2.2014 15:41

Okej,aspoň, že si to podložil, ale nemyslím si, že hra bude takhle velká hned od začátku, protože má mít víc datadisků, než wowko. Takže toto je podle mě přibližně výsledná velikost se všemi datadisky. A stejně jak výše psal Michal Žůrek - misaz v době TB disků to zas problém není.

 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 15:41
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na Adam "Nero" Chudomel
:5.2.2014 15:44

Jo a ještě něco nahoře píšeš procesor čtyřájdro a o tom není zmínka ani na jednom odkazu. Jsou tam pouze dvoujádro, nebo při doporučenejch přímo Core 2 Duo

Editováno 5.2.2014 15:45
 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 15:44
Avatar
Odpovídá na
Vojtěch Pospíchal:5.2.2014 15:54

Já teda nevím, ale s tím, že u mě je standard na discích +-5 TB a volných mám na každém disku maximálně 300 GB už je to poměrně znatelný - mít či nemít 60 GB.

 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 15:54
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
:5.2.2014 16:46

To možná ano, ale pokud by si chtěl, tak si těch 60 GB vyšetříš. Nevím kolik dat skladuješ, ale určitě se najdou i taková s menší prioritou pro tebe, nebo s tím,že když je budeš potřebovat tak si je znovu stáhneš. On třeba i Steam s místem nešetří (Portal 2 (12 GB), Red Orchestra 2 (22 GB), L4D2 (12 GB) jo využil jsem tu vánoční akci :)) Tak už pak vcelku neřešíš kolik místa jednotlivá hra zabírá. Zkrátka chceš jí hrát, tak si to místo najdi, vadí ti, že zabírá tolik místa? Nikdo tě v nenutí ji hrát. A když jsou tyto parametry nastaveny vývojáři, tak se můžeš dohadovat jak dlouho chceš, ale na velikosti hry to nic nezmění. :D :D

 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 16:46
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
GunSpawn:5.2.2014 17:45

Ono jde hlavně o to, že ta hra sama o sobě má asi 1/3 velikost, někdy i méně. Zbytek jsou soubory protipirátské ochrany. Funguje to tak, že část kódu hry se neustále ptá, jestli tam ty soubory jsou. Pokud ne, hra se ukončí chybovou hláškou. A velký jsou proto,aby se zamezilo distribuci po internetu. Bohužel nejvíc na to doplatí zase uživatel, který tu hru má legálně. Navíc crackeři, kteří rozumí assambleru, tak dokážou přes příkazy pro CPU tu část kódu najít a odstranit. To ale umí jen elita crackerů.

Nahoru Odpovědět
5.2.2014 17:45
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na
Old Account:5.2.2014 18:11

Omyl, zdielaju tiez herny engine, teda spolupracuju aj s Bethesdou --> to vyvracia tvoje tvrdenie, ze ESO nema nic spolocne so Skyrimom.

Nahoru Odpovědět
5.2.2014 18:11
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek - misaz
Neaktivní uživatel:5.2.2014 18:13

data mě tolik nepřekvapují (i přes to že existují mnohem menší hry) ale jestli JEN 64 Bitů tak to už překvapivé je

o hře Skyrim nic nevím takže netuším jestli má/nemá MultiPlayer

Nahoru Odpovědět
5.2.2014 18:13
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na Adam "Nero" Chudomel
Old Account:5.2.2014 18:24

Treba este dodat, ze ide iba o odporucene vlastnosti, teda, nikde nie je zmienene, ze by nebolo mozne hru spustit aj na x86.

Nahoru Odpovědět
5.2.2014 18:24
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar

Člen
Avatar
:5.2.2014 18:37

Byly doby, kdy jsem spustil Sims 3 (minimální, ne doporučené požadavky dual-core 2,2 GhZ procesor - to zatím stačí :) ) na Intel Pentium M 740 (single-core 1,73 GhZ). Takže zkus a uvidíš :)

 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 18:37
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
:5.2.2014 18:45

Ona protipirátská ochrana už se dnes tolik neřeší jako před několika lety. A u MMO to platí dvojnásobně, protože už samo to, že hráči se přihlašují na servery vývojářů, tím se to vyřeší samo. A fanouškovské emulátory serverů jsou většinou několik let za těmi oficiálními viz. World of Warcraft.

 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 18:45
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na Old Account
:5.2.2014 18:54

Na to si přišel zase kde? ESO online využívá Hero engine stejně jako Star Wars The old republic a TES V: Skyrim využívá Creation Engine

http://elderscrollsonline.info/…-game-engine
http://elderscrolls.wikia.com/…ation_Engine

 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 18:54
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
GunSpawn:5.2.2014 19:17

To by ses divil, jak moc se řeší. Akorát už to média, tolik nerozmazávaj. Viz nutnost být online v SimCity nebo v Xbox One.

Nahoru Odpovědět
5.2.2014 19:17
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
:5.2.2014 19:31

V Simcity to vzniklo protože se zase nějací páni v EA rozhodli, že prostě nechtějí, aby si jejich hru zahrali i piráti, kteří si tu hru stejně nekoupí. Když hra vyšla bylo řečeno, že hraje navržena čisté pro online režim a v offline režimu by prostě nefungovala. Rok se s rokem sešel a páni v EA si řekli už jsme na tom dost vydělali a teď vydáme offile režim, aby se ta hra dala konečně hrát. To byl zářený příklad toho, jak ti dneska všechny velký korporace lžou do očí. A to ještě nemluvím o tom, že hra první týden po vydání nešla hrát a běží skrz tu strašnou kopii Steamu, které se řiká Origin.

A Xbone (Jasně, protože tohle je oficiální zkratka) zářnej příklad toho, jak je v poslední době v Microsoftu pěkenej bordel. Za další to není konzole určená primárně pro Evropský trh, ale pro Americký. A koho štve, že to v ČR výjde až na konci roku? Když tu máme PCčka. Jo a k tý ochraně, no zkrátka si řekli, že když maj velký únik peněz na kradených licencích Windowsů, tak si alespoň ten Xbone (protože můžu) zabezpečej.

Editováno 5.2.2014 19:33
 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 19:31
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
:5.2.2014 19:31

Double post!

Editováno 5.2.2014 19:32
 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 19:31
Avatar

Člen
Avatar
:5.2.2014 19:38

Ještě přidávám video, který názorně ukazuje, jak to v EA chodí:
http://www.videacesky.cz/…v-ea-uprimni
:D :D

 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 19:38
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
GunSpawn:5.2.2014 19:45

Reálné video, bohužel.

Nahoru Odpovědět
5.2.2014 19:45
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
GunSpawn:5.2.2014 19:47

Některé firmy už to neřeší viz Project Red a jejich Zaklínač, ale některé stále mají DRM ochranu nebo něco podobnýho.

Nahoru Odpovědět
5.2.2014 19:47
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
:5.2.2014 19:49

Jo, a ještě víc k pláči je to, když vidíš, že čím dál více vývojářů, kteří se kdysi dali považovat za opravdu kvalitní k tomuto modelu také přecházejí. Např Ubisoft se sérii Assassins Creed, kde nebýt námořní části ve 4 díle asi by už další nevznikl, nebo by to byla podobná ***** jako Battlefield 3 a 4.

 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 19:49
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
:5.2.2014 19:51

Jo přesně, podle mě je CD projekt a jejich GOG.com nejlepší herní studio, co se týče přístupu k fanouškům a možná i všeho ostatního.

GOG.com (v)(v)

Editováno 5.2.2014 19:51
 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 19:51
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
GunSpawn:5.2.2014 19:52

Ano, to je opravdu k pláči. Jim jde jen o peníze. Jenže je spousta blbců, kteří si to stejně koupí:(.

Nahoru Odpovědět
5.2.2014 19:52
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
GunSpawn:5.2.2014 19:54

Souhlas, GOG.com je jedna z nejlepších internetových služeb.

Nahoru Odpovědět
5.2.2014 19:54
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
:5.2.2014 19:56

Jo a když to řekneš lidem, kteří si to koupí, tak tě hned zatracující, jako největšího hatera na světě. Když pak říkají to v RE-Play tomu daly 95%, tak ti musí být jasné, že tady něco smrdí (Tím myslím, že Re-Play, nebo třeba IGN jsou opravdu podplácené proto, aby dávaly větší score)

 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 19:56
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
GunSpawn:5.2.2014 19:59

Někdy si taky říkám. KDyž čtu Level a je tam 5/10 a v RE-Play dají 9/10, tak to je trochu nenormální.A s tím haterem máš pravdu. Prostě ty lidi tomu nerozuměj, nebo ani nechtěj a ještě sypou prachy.

Nahoru Odpovědět
5.2.2014 19:59
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
:5.2.2014 20:03

Jo dneska dají lidi na první reklamu co vidí a věří ji. Jak je řečeno ve videu výše o trochu zlepšíme grafické detaily, uděláme z komára velblouda a trhem miliony.

PS: Jestli čteš Level viděl si všechny díly LevelTV?

 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 20:03
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
GunSpawn:5.2.2014 20:07

Ne, jenom pár.A třeba nechápu, proč bych si kvůli lepší grafice měl kupovat novou FIFU za 1300 Kč.

Editováno 5.2.2014 20:09
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 20:07
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
:5.2.2014 20:13

Protože je tam v názvu 14 a hrát 13 už není dost C{}{}l. A ješte na tebe budou koukat jako by si žil v pravěku. :D :D :D

 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 20:13
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
GunSpawn:5.2.2014 20:16

Radši budu žít v pravěku s Eye of the Beholder, Pac-Manem, Wolfensteinem, DOOMem nebo Quakem, ale budou to hry, který mě baví a pořád je mám rád a vůbec nezáleží na grafice.

Nahoru Odpovědět
5.2.2014 20:16
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
:5.2.2014 20:22

Tak tomu není co vytknout :D

Nejlepší bylo když Dan Vávra (Vývojář Mafie, Kingdome Come: Deliverence), říkal ve Fight Clubu: No mluvili jsme s několika velkýma hlavami herní průmyslu na západě a ty říkaly, že herní průmysl ve střední a východní Evropě je jako v 90 letech v USA (Tím je myšleno přístup vývojářů k fanoušků a náklady na tvorbu her) :D :D

Editováno 5.2.2014 20:23
 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 20:22
Avatar
Old Account
Člen
Avatar
Odpovídá na
Old Account:5.2.2014 20:30

Pozorne citaj, je tam zmienene, ze HeroEngine pouzivali len na prototypy novych veci, ktore by maly byt implementovane do finalnej verzii hry, a verzia s HeroEngine nebude releasnuta, nakolko ide len o akusi Dev-verziu. Vo finalnej verzii bude hra bezat na vlastnom engine, ktory je (udajne) zalozeny prave na Creation Engine.

Nahoru Odpovědět
5.2.2014 20:30
"If you keep your eye on the profit, you’re going to skimp on the product. But if you focus on making really gre...
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
GunSpawn:5.2.2014 20:48

Dan Vávra to je velkej týpek.

Nahoru Odpovědět
5.2.2014 20:48
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na Old Account
:5.2.2014 21:03

Okej, aspoň jsem se něco dozvěděl :)

 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 21:03
Avatar

Člen
Avatar
Odpovídá na GunSpawn
:5.2.2014 21:05

Nejlepší je Pavel Dobrovský, alias hlavní postava Kingdome Come: Deliverence:
https://pbs.twimg.com/…CAAATgx-.png

 
Nahoru Odpovědět
5.2.2014 21:05
Avatar
GunSpawn
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na
GunSpawn:6.2.2014 6:06

Neříkám, že Pavel Dobrovský je špatnej, ale mě je víc sympatickej Dan Vávra.

Nahoru Odpovědět
6.2.2014 6:06
Save early, save often, save everything, everywhere, everytime.
Avatar
Adam "Nero" Chudomel:6.2.2014 11:10

Moc řešíme hry na programátorské síti ... chtělo By to udělat samostatnou položku pro hry btw. to pomalu i pro wordpress

Nahoru Odpovědět
6.2.2014 11:10
Nihil est, aut totum licet consistere
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 47 zpráv z 47.