GoT- The Last Hope

GoT- The Last Hope

Hra vyžaduje k instalaci připojení k internetu (pro povinné stažení PATCHe nutného pro běh hry.). Finálová (opatchová) verze hry má +- 300MB.

"Noc přichází a má hlídka začíná. Neskončí dokud nezemřu. Nepojmu ženu, nebudu vlastnit žádnou půdu, nevychovám děti. Nebudu nosit korunu ani nezískám slávu. Budu žít a zemřu na svém stanovišti. Jsem mečem v temnotě. Jsem strážce na zdi. Jsem štít, který střeží říše mužů. Obětuji svůj život a čest noční hlídce, pro dnešní noc, i všechny noci které přijdou." - Tak zní přísaha bratrů Noční Hlídky

UPOZORNĚNÍ I: Hra NEOBSAHUJE ani obsahovat nebude žádné spoilery k aktuální HBO sérii Hra o Trůny. Hra může obsahovat odkazy na sérii Píseň Ledu a Ohně jako: Názvy lokací, formálních uskupení a charakterů. Pokud bude nutné použití spoileru v propagačních textech jako je tento článek, bude na tuto skutečnost předem upozorněno.

UPOZORNĚNÍ II: Hra není oficiálně schválená jakoukoli autoritou. Jedná se čistě o fan-base hru.

Game Of Thrones: The Last Hope

Hra se odehrává 300 let po událostech původní série G.R.R Martina (respektive po událostech za zdí "SPOILER ALERT" Po porážce Mance Nájezdníka Stannisem Baratheonem "SPOILER ALERT").

Za zdí se rodí nová hrozba. Magie žije na Westerosu po několik století již jen v bájích. Ale jak pak tedy vysvětlit všechny ty záhady jenž se dějí za zdí? Již několik průzkumníků se nevrátilo z výprav a ti kteří se vrátili vypráví strašlivé příběhy o tom, co se za zdí skrývá. Může zeď odolat něčemu, co nikdo živý nikdy neviděl? Budou bratři Noční Hlídky natolik odvážní, aby bránili Sedm království před samotnou smrtí? Uvidíme.

Hra bude obsahovat několik alternativních konců, určených na základě hráčovo rozhodnutí během hry.

Ve hře se podíváte do několika naprosto rozdílných oblastí. Od zasněženého severu a zdi přes Královo Přístaviště, až po písčitá moře Dorne.

Při vašem putování prozkoumáte detailní 3D svět Westerosu a dozvíte se zajímavosti díky integraci WIKI detailně popisující místa a postavy na které během svého putování narazíte.

Dodatečné info:

O mně:

Jsem 16ti letý student SSŠVT na Proseku obor programování.

V Unity programuji již téměř 4 roky. Předtím jsem se věnoval především tvorbě webových stránek. Jakékoli nápady, návrhy, tipy, triky atd. atd. velice rád uvítám. Pokud byste měli zájem o spolupráci pište na mail pospile@gmail.com (V tuto chvíli je již celý tým do soutěže obsazen). Na spolupráci se můžeme domluvit do budoucna. Do týmu se může dostat kdokoli s alespoň trochou talentu na IT (zvukař, grafik, designér).

O týmu:

Tým pojmenovaný Reinolde se již druhým rokem zabývá tvorbou her a webových stránek (na portfoliu se v tuto chvíli pracuje). Naší největší chloubou je v tuto chvíli systém UGDS (viz níže). V týmu je v tuto chvíli 5 lidí:

  • pospile - CEO týmu, programátor, designer a hodně amatérský grafik.
  • rokamis - grafik, designér, návrhář
  • kratifi - grafik, programátor

//Zbytek týmu nepodílející se na hře:

  • Honzis - grafik, programátor
  • Black - designér, 2D grafik
  • Občasná výpomoc externistů

O UGDS:

UGDS == Ultimate Game Developer System. UGDS je námi naprogramovaný systém který zprostředkuje Unity designérům a lidem s vizí, jenž nemají talent (nebo se teprve učí) programování v Unity.

Systém obsahuje:

  • Vizuální skriptování (Což je hodně silné slovo, v podstatě se jedná jen o skládání bloků pro poskytnutí požadované reakce systému.)
  • Správu nastavení, proměnných, překladů a GUI v reálném čase ve vizuálním prostředí.
  • Vizuální tvorbu GUI
  • Pathfinding (Realtime navigaci v prostředí naprogramovanou a integrovanou přímo pro UGDS)
  • Dabing, překlady atp...
  • Dynamické změny počasí

Systém UGDS se dá popsat jako ultimátní nadstavba pro Unity (V podstatě engine v enginu) který je ve vývoji již více než 15 měsíců (Reálně je to již přes 19 měsíců, ale po 4 měsících vývoje byl celý projekt restartován a přepsán od základů do dnešní podoby). Na UGDS pracují všichni členové týmu včetně několika externistů jenž nám se systémem pomáhají.

Stádium vývoje:

V tuto chvíli se celý projekt nachází na začátku vývoje, tuto soutěž bereme jako možnost předvést naší technologii. Co se týče prostředí, je valná většina hotová, z předešlých a budoucích projektů. Kompletně hotové je severské prostředí (Zeď, a menší vesnička) část hlavního města a oblast pouště na jihu. Doufáme, že ve finále dokážeme zrealizovat alespoň 10-15 minut hratelnosti. Už v demu chceme mít implementované tyto nejdůležitější prvky:

  • Kompletní 3D prostředí
  • Příběh
  • Ovládání, ukládání, načítání, GUI
  • Wiki Westerosu (kontinent na kterém se sága Písně Ledu a Ohně odehrává)
  • Alternativní konce podle rozhodnutí které hráč v průběhu udělá
  • Dabing hry v ČJ a AJ!
  • Titulky v dalších jazycích (Přinejmenším přes Google Translator :D Znáte to, proč to tam nedat když můžete.)

Vzhledem k tomu, že všechny popsané featury jsou již díky UGDS implementované, tým se může plně soustředit na příběh a design.

Vývojářský deníček:

Celý vývoj se pokusíme zdokumentovat, aby měli naši fanoušci přehled o tom, jak zhruba vypadá práce s UGDS a Unity. Z důvodu průtahů se schvalováním aktualizace článku bude tento deník veden jako vlákno ve fóru nikoli jako aktualizace tohoto článku. Odkaz na deník: DENÍK

Doufáme, že se vám bude hra líbit a že stihneme ukuchtit hratelnou verzi do deadlinu.

Jen tak na závěr ještě k platformám, na kterých bude hra dostupná.

Platformy:

PC: ANO - Hlavní platforma - Dostupná bude jak 32 tak 64bit verze. Minimální podporovaná verze OS je : Windows Vista (Windows XP může fungovat, jeho funkčnost ale není garantovaná{Hodně záleží na výkonu hardware})

MAC: ANO - Stejné podmínky jako pro PC (Nikdo z týmu nevlastní MAC, proto není garantována plná funkčnost - absence testování).

LINUX: ANO - Opět stejné jako PC. Testování zajištěno.

Mobilní platformy: Pravděpodobně ne. Grafika se kterou se v tuto chvíli pracuje je na mobilní zařízení příliš složitá. Pravděpodobně bude vypuštěna málo náročná lokace jako demo (Pouze pro Android {S jistou pravděpodobností i na WinPhone}).

Konzole: Ultimátním cílem našeho týmu je dostat šanci tvořit hry na Next-Gen konzole. Tento cíl je ovšem pravděpodobně v nedohlednu. A proto s verzemi pro konzole nepočítejte.

WEB: Hra je v tuto chvíli příliš náročná pro 100% funkčnost na webu. Pokud ovšem Unity Tech. uvede v rozumném termínu WebGL technologii, pravděpodobně se portu na web dočkáme.

Grafika v tuto chvíli ještě není finální, spíž počítejte se snížením než zvýšením. Optimalizovat jsme ještě ani nezačali.

Galerie:

Hlavní hrdina.....
Centrum přístavního města
Centrum města v noci může být nebezpečné…
Žhavé pouště Dorne nejsou zrovna hostinným místem..
Ve hře nebudeme pouze na pevnině Westerosu…
Zeď je mocnou stavbou… Bude to ale stačit?
I na zdi si budeme moci užít trochu srandy…

Dostupnost:

Hra bude pravděpodobně rozdělena na kapitoly. První kapitolu bude zdarma a oficiálně k vydána dle pravidel soutěže tj: 30.9 2014. Dle výsledků soutěže bude rozhodnuto, zda má smysl vést vývoj dál. Doufám, že si všichni hru užijete ;) Co největší zábavu při hraní The Hope vám přeje celý tým Reinolde!

Hra má zaregistrovanou vlastní doménu: www.thehopegame.com na které postupem času přibude nějaký materiál. Každá nová informace ale bude přednostě uveřejněna ve vývojářském deníku zde na ITnetwork : X.

Za celý tým Reinolde díky že jste dočetli až sem! Pospile

Hodnocení porotců

Hra byla vytvořena do soutěže GeekWork 2014.

Programátorská soutěž GeekWork 2014
  • David Čápka (9 bodů): Hra vypadá velmi, velmi zajímavě. Bohužel je naprosto neotestovaná a ačkoli jsem se velmi snažil a také komunikoval s autorským týmem, nakonec se mi stejně nepodařilo si ji rozumně zahrát. Bodů dávám nakonec 9, protože to muselo dát neskutečnou práci, doufám, že se problémy vyřeší a hru si pořádně zahrajeme.
  • nessandy (7 bodů): Hodnocení bude doplněno.
  • Honza Bittner (6 bodů): Grafika sice pěkná – krom menu, které je odfláklé. Ve hře jsem však vůbec nepochopil co mám či mohu dělat... Krom chození jsem tedy nic extra dělat nemohl.
  • Daniel Vítek (4 body): Grafika velmi pěkná, jen jsem nepochopil příběh, nedostal jsem se dál než k sebrání květiny. Menu ve hře nefunguje při probíhajícím rozhovoru. V nastavení jsem našel nějakou zmínku o dabingu, který mi nefunguje.

Stažení

Stažení: Hru si můžete stáhnout zde


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2014.

 

  Aktivity (1)

Hru pro vás napsal Vojtěch Pospíchal
Avatar
Autor se už přes 4 a půl roku věnuje programování převážně v jazyce C# a Unity Script za pomocí herního enginu Unity. Má také zkušenosti s Javou a webovými technologiemi.

Jak se ti líbí článek?
Celkem (6 hlasů) :
55555


 



 

 

Komentáře
Zobrazit starší komentáře (15)

Avatar
Vojtěch Pospíchal:

To mi povídej. 3D je zlo. Na můj vkus je na něj třeba až moc matematiky a grafickýho citu. Jinak si toho moc nevymodeluješ. Ale když máš na tu špinavou práci dobrý lidi, výsledky za to sakra stojí.

 
Odpovědět 30.8.2014 9:01
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
vodacek:

jinak to vypadá pěkně ale co nevypadá pěkně v unity

 
Odpovědět 30.8.2014 9:58
Avatar
Odpovídá na vodacek
Vojtěch Pospíchal:

Díky :) Uvidíme jak se to bude hrát že? Na dnešek mám na nástěnce hrátky s fyzikou.... Tak doufám, že se to zase nerozsype jako když jsme dělali na ukládání :D Drž mi palce.

 
Odpovědět 30.8.2014 10:18
Avatar
vodacek
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Vojtěch Pospíchal
vodacek:

o tom jak nějaká změna může vše rozbít a pak se to týden dává dohromady bych ted mohl čerstvě vyprávět, žéé Luboš Běhounek (Satik)

 
Odpovědět  +2 30.8.2014 10:20
Avatar
Vojtěch Hegr
Redaktor
Avatar
Vojtěch Hegr:

Hra vypadá úžasně ! (y) Těším se až si zahraji,jsem velkej fanda GoT :3

Odpovědět 27.9.2014 23:03
Kdyby monitor opaloval byl by z Hegra Negr
Avatar
MadaraCZech
Redaktor
Avatar
MadaraCZech:

Vždyť to město není vaše, viděl jsem ho ke stažení.

 
Odpovědět 28.9.2014 15:11
Avatar
Vojtěch Pospíchal:

Bohužel nemám čas teď řešit pokusy o poškození ostatních soutěžících. Ale aby jsi byl v klidu. Veškerý content v našich hrách je buď vytvořen našimi artisty, nebo jej používáme plně dle licenčních podmínek a ujednání.

 
Odpovědět  +1 28.9.2014 15:44
Avatar
Samuel Illo
Redaktor
Avatar
Samuel Illo :

Nechcem byt zly ale po par krokoch som sa prepadol pod mapu a neviem čo dalej :D

Odpovědět 8.10.2014 13:23
www.samuelillo.com; lamka02sk(zavináč)samuelillo.com, www.point.samuelillo.com, www.csgorig.eu
Avatar
 
Odpovědět 7.3.2015 15:07
Avatar
Odpovídá na Daniel Bernátek
Vojtěch Pospíchal:

Je to čistě experiment a definitivně nejzabugovanější hra kterou jsem kdy dělal. Musíte to brát tak, že v 5-6 lidech prostě nejde vytvořit hru takových rozměrů a ambicí. Možná se k ní za pár měsíců vrátím, teď je ale ve stádiu uložení na Githubu odsouzená k zapomnění.

 
Odpovědět 7.3.2015 16:17
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 10 zpráv z 25. Zobrazit vše