Polis

Polis

HPF group (jinak známí také jako Mokrá parta) přidávají dvě želízka do ohně a pevně věříme, že se zadaří oba projekty dotáhnout do soutěživé podoby. Unikátní spojení v HPF group nám umožňuje tvořit neméně unikátní hry, které se snaží bourat zaběhnuté hranice. Baví nás dělat jen to, co předtím nebylo. Filosof vkládá do našich her otázky, Programátor je precizně pokládá a Holka se stará o to, aby jste si přitom připadali, jako že jste na místě, kde to máte rádi. Naše hry vás donutí hrát si zase jako malé dítě a přitom po vypnutí vám budou hlodat v hlavě dospělého člověka. Vytvořili jsme farmu na brouky, které chceme nasazovat do hlav lidí okolo, s cílem, aby každý měl oči doširoka otevřené a přemýšlel o světě svou vlastní hlavou. Spokojeni budeme, bude-li trvale stoupat počet otázek, které si naši hráči kladou. Zároveň s tím chceme dělat hry, které přesahují naše hráče. Ať už je to Polis, který nám pomáhá odhalovat zákonitosti odvěkého souboje mezi dobrem a zlem, či Hlubina, která je neméně významná, ale o jejích útrobách vám mnoho povídat nemůžeme (nechceme).

Tým

Tom.aash -- Praktikující psycholog, ortodoxní filosof a opinion leader.

Vodáček -- Že už dobře umíte cizí jazyk se pozná podle toho, že v něm začnete přemýšlet. Vodáček přemýšlí zásadně v C#.

Aniyah -- Má to co my postrádáme. Dívčí mysl, uměleckou ruku a v ústech slovenský jazyk.

Postup

31.1.2013 Aniyah zprovoznila malovací tablet, jsme zachráněni, tablet vydává své plody

3.2.2013 Uživatelské rozhraní se nám nějak rozmáhá z jedné třídy je jich dvacet zhoubná to chodoba

5.2.2013 Hra nám začala konečně pořádně komunikovat s webovou stranou, Ansmak zasílá tikety

6.2.2013 scroluješ, scoluji, scrolujeme tikety

Polis

Ve hře Polis se dostanete do antického řecka. Kamsi na severní hranici do maličkého městečka Polis. Do městečka, za jehož hranicemi již žijí jen barbaři. Poznáte těžký život místních lidí, v němž netušíte komu všemu ještě můžete věřit. Budete těžko volit mezi civilizací a barbarstvím. Mezi zelenou a červenou. Mezi orlem a holubicí.

Znalým napovím, že se jedná o staré dobré vězňovo dilema, převedené do příjemné srozumitelné podoby, hrané online proti stroji i živým hráčům. A neděláme jen revoluci na poli herního konceptu. Hra bude hratelná přes příjemnou grafickou C# XNA 4 (MonoGame) konzoli, ale stejně tak bude možno svůj účet ovládat přes icq, facebook, gtalk, skype či jabber. Výpočetní online jádro je psané především v jazyce AHK.

Jedná se tedy o jakýsi mutant, nejlépe popsaný jako nepřímo ovládanou logickou strategii. Z určitých pohledů velmi omezenou a přitom neobvykle svobodnou.

Status:

ahk jádro -- 75%

xna prohlížeč -- 10%

PHP skladiště -- 25%


Galerie

Hra byla vytvořena v roce 2013.

 

  Aktivity (1)

Hru pro vás napsal vodacek
Avatar
Vodáček dělá že umí C#, naplno se již pět let angažuje v projektu ŽvB. Nyní studuje na FEI Upa informatiku, ikdyž si připadá spíš na ekonomice. Není mu také cizí PHP a SQL. Naopak cizí mu je Java a Python.

Jak se ti líbí článek?
Celkem (1 hlasů) :
4444 4


 



 

 

Komentáře

Avatar
Skubin
Redaktor
Avatar
Skubin:

To vypadá velmy pěkně :) Jak dlouho na tom pracujete ??? :)

Odpovědět 10.2.2013 20:48
Bože proměň mě ve svíčku ... Já sice shořím, ale dám světlo ostatním ...
Avatar
Skubin
Redaktor
Avatar
Skubin:

Sakra :D *Velmi :D

Odpovědět 10.2.2013 21:34
Bože proměň mě ve svíčku ... Já sice shořím, ale dám světlo ostatním ...
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.