Diskuze: Canvas 3D
Tvůrce
Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Na tohle bych asi použil JSON, viděl jsem ale i načítání *.dae modelů z Blenderu. Co používáš za framework? Pro tohle se dost hodí THREE.js, který už má implementované některé loadery a celkově zjednodušuje práci s WebGL.
Aha, být tebou, zkusil bych použít nějaký framework (tím spíš kdybych to pro někoho dělal). Sám jsem zkoušel základní JavaScriptovou implementaci WebGL, ale bylo to neefektivní. Spousta věcí se stále opakovala, nic to za mě neřešilo a všechno jsem si musel napsat sám. Proto jsem sáhl po velmi jednoduchém frameworku THREE.js, který jen poskytuje lepší rozhraní a některé věci řeší za tebe. Je to ale v podstatě pár tříd, žádný obrovský engine. Kdybych měl takový projekt, programoval bych hlavně hru, ne framework. Jde tak dosáhnout lepšího výsledku za méně času. Taky bych se nebál testování (ano i v javascriptu - např. Jasmine vypadá pěkně), ale to je na delší povídání.
Pořád to neřeší mou otázku... Jak seznam vertexů, informace o skupinách, texturách atd. dostat do Canvasu? Nebo mám použít určitý typ souboru?
No právě že řeší Např. tahle třída umí načítat modely ve formátu JSON, převádí je na vertexy a objekty, které pak vykresluje https://github.com/…SONLoader.js Velice pěkný příklad použití je tady: http://samslab.tumblr.com/…odel-loading
Zobrazeno 6 zpráv z 6.