Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Zdeněk Pavlátka:12.3.2014 9:11

Zdravím všechny, potřeboval bych poradit jak na seo optimalizace. Můžete sem napsat pár rad, nebo odkaz na nějaké dobré stránky.

Odpovědět
12.3.2014 9:11
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Rostislav Křídlo:12.3.2014 9:15

Dodrzovat standarty html5

Nahoru Odpovědět
12.3.2014 9:15
MiracleSoft! www.miraclesoft.com
Avatar
Odpovídá na Rostislav Křídlo
Zdeněk Pavlátka:12.3.2014 9:27

Tos mi toho řekl...

Nahoru Odpovědět
12.3.2014 9:27
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
Petr Nymsa
Tvůrce
Avatar
Nahoru Odpovědět
12.3.2014 9:32
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
David Hartinger:12.3.2014 9:55

Klíčová slova a obsah, hodně obsahu. O ničem jiném to není.

Nahoru Odpovědět
12.3.2014 9:55
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
mkub
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
mkub:14.3.2014 12:07

dodrzovat standardy, nepouzivat na navigaciu flash, javascript,VBS, korektne definovat hlavicku spolu aj s metainformaciami (vratane s klucovymi slovami a popisom,), titulkom a hlavne obsah, ako aj vyhladavace takisto spracuvaju znacky nadpisov, nepouzivat sklryty text,lebo skryty text degraduje hodnotenie SEO

 
Nahoru Odpovědět
14.3.2014 12:07
Avatar
jerabina
Člen
Avatar
jerabina:14.3.2014 21:10

Ahoj!
Tady ti nastíním pár pravidel:

1) KLÍČOVÁ SLOVA:

1. Klíčové slovo/slova v URL - vyhledávače přitom dávají větší váhu slovům v doméně, než slovům v adrese za doménou.
2. Klíčové slovo/slova ve značce title - optimální délka 10-70 znaků.
3. Klíčové slovo/slova ve značce meta typu description - do 200 znaků.
4. Klíčové slovo/slova ve značce meta typu keword - nepoužívat více než 10 slov. Jinak důležité, žádné slovo nepoužívat v meta značkách 2x!
5. Určitě to s klíčovými slovy nepřehánět, maximálně v poměru 10% oproti ostatnímu textu, pokud bude více, prohlížece to mohou považovat za spam a stránku penalizovat.
6. Určitě dávejte klíčová slova do nadpisů h1, h2, h3 ale jak říkám, přiměřeně.
7. Občas se vyplatí klíčová slova zvýraznit značkami b, u, strong, a fontem.

2) SPRÁVNOST KÓDU:

Určitě dbejte na dodržování správnosti kódu, indexovací roboti mají rádi přehledný a správný kód. Proto VALIDNÍ KÓD!

3) SITEMAPS:

I když se to nezdá, indexovací roboti mají rádi, když mají takto ulehčenou práci. Najdou všechny stránky, které potřebují a rychle je zaindexují.
Dejte indexovacím robotům vědět, že máte SITEMAPS tím, že do souboru robots.txt, který vytvoříte v adresáři vašeho webu, zapíšete
Sitemap: http://www.domena.cz/…Ksitemap.xml (SITEMAPS je většinou ve formátu xml)

4) NAVIGACE:

1. Zkontrolujte, zda jsou všechny vaše odkazy na stránkách funkční.
2. Použijte logickou stromovou strukturu, snažte se, aby bylo možné dostat se na každou stránku maximálně na 2 kliky.
3. Nezapomínejte na vnitřní odkazování, zvlášť jestli je stránka nějak hlouběji zanořená.
4. Hlídejte, kam odkazujete, pokud budete odkazovat na nekvalitní, podvodné, spam či podobné weby, budete u prohlížečů neoblíbení(zvlášť google).
5. Text jako odkaz - je dobré být co nejpopisnější, vyhněte se obratům typu klikněte sem apod. apod.
6. Nemíchejte odkazy, pokud jeden den odkazují na určitou stránku a druhý den na jinou, je to špatné.
7. Zkontrolujte, jestli stránky, na které odkazujete jsou funkční, toto chce pravidelně kontrolovat.
8. Nepřehánějte to s externími odkazy(zvlášť google to nemá rád)
9. Délka odkazů by neměla překročit horní hranici 2000 znaků.

5) Linkbuilding - odkazy na váš web

Toto je jedno z nejdůležitějších témat, co se týče SEO optimalizace.
Budujte si linku zpětných odkazů na jiných webech. Jedná se o to, že čím víc webů bude mít ve svém kódu url adresu na váš web, tím lépe(zdáte se důvěryhodnější). Pro to se používají různé 1-2 stránkové weby(minisites), registrace do katalogů(dnes ne již tak účinná, ale pořád to jsou zpětné odkazy), partnerské weby na kterých máte zakoupeno zobrazení vaší url adresy či to máte jako výměnu, různá diskuzní fóra, odborné weby, blogy apod.
Samozřejmě si také můžete zakoupit balík zpětných odkazů ...

Pro získání url odkazů na váš web můžete využít i rafinovanějších metod, jedná se např. o:

1. Různé online nástroje a prográmky, které v sobě obsahují url adresu na váš web a který si lidé mohou zabudovat do svého. Jedná se např. o různé minichaty, počasí, měření rychlosti internetu apod. apod.
2. Dejte na svůj web, či parnerský web různé soutěže, kvízy, testy, průzkumy, které následně lidí mohou dát na svůj web(samozřejmě s vaší url adresou)
3. Pokud najdete nějakou skulinu na trhu, můžete toho také využít. Jedná se o to, že jako první napíšete o určitém tématu a lidé vás brzo začnou citovat a odkazovat na vás na různých fórech, diskuzích, blogách apod.

Chci ještě poznamenat, že čím větší page rank má web, ze kterého se na vás odkazuje, tím to je pro vás lepší. Tudíž je lepší když na vás odkazuje web www.alza.cz než web www.pepanovak123456.8fan.cz.

6) PPC REKLAMA:

Toto je trochu komplexnější, zde odkážu na: http://cs.wikipedia.org/…liknut%C3%AD

7) COPYWRITING:

Čtivý a poutavý text s vhodným obsahem klíčových slov je nejlepší reklama.

To je asi to hlavní, pokud jsem na něco zapomněl, určitě mě doplňte.

Nahoru Odpovědět
14.3.2014 21:10
Když tě všechno zradilo, pomůže ti kladivo!
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na jerabina
David Hartinger:14.3.2014 21:21

Není to špatné, ale je tam pár chyb. Na prvním místě je obsah. Máš obsah, máš návštěvnost. Nemáš obsah, nemáš návštěvnost. To je základní pravidlo, web bez kvalitního obsahu nikdy nebude mít dobré SEO.

Zvýrazněním značkou b nedocílíš vůbec ničeho. Jestli máš nebo nemáš validní kód je úplně jedno. Katalogy jsou nebezpečné, v dnešní době tě za registraci naopak penalizují. Úplně jsi vynechal sociální sítě.

Editováno 14.3.2014 21:21
Nahoru Odpovědět
14.3.2014 21:21
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
jerabina
Člen
Avatar
jerabina:14.3.2014 21:24

Ano, obsah je nejdůležitější. Jak to mám seřazené, tak to není podle důležitosti, ale podle toho jak mi to přišlo na jazyk.
Spěchal jsem, takže jsem pár věcí vynechal, ale za vynechání sociálních sítí se cítím opravdu trapně :/

Nahoru Odpovědět
14.3.2014 21:24
Když tě všechno zradilo, pomůže ti kladivo!
Avatar
Neaktivní uživatel:14.3.2014 23:35

Někdy se stává že pro dané zaměření webu není možné napsat hodně obsahu.
Tam už pak podle mě je jediné řešení a tím je PPC reklama.

Jinak, je nejdůležitější obsah, a asi zpětné odkazy (soc. sítě, výměna odkazu s partnerskými weby atd...), samostatné KW podle mě už moc velkou roli nehrají .

Četl jsem o tom dost článku, koukal videa, ale taky je možné že jsem pochopil něco špatně a pletu se :D

Editováno 14.3.2014 23:36
Nahoru Odpovědět
14.3.2014 23:35
Neaktivní uživatelský účet
Avatar
Ľuboš Čurgó
Tvůrce
Avatar
Ľuboš Čurgó:15.3.2014 1:26

Google nebere keywords do uvahy v rankingu uz dlhu dobu, najdolezitejsi je imho obsah, navstevnost, cisty kod a linky ktore odkazuju na stranku.

 
Nahoru Odpovědět
15.3.2014 1:26
Avatar
mkub
Tvůrce
Avatar
mkub:15.3.2014 2:55

myslim, ze by sa tu hodil aj clanok o SEO ;)

 
Nahoru Odpovědět
15.3.2014 2:55
Avatar
jerabina
Člen
Avatar
jerabina:15.3.2014 10:41

Pokud by byl zájem tak si můžu oprášit svoje znalosti a udělat ho - pro mě to problém není.

Nahoru Odpovědět
15.3.2014 10:41
Když tě všechno zradilo, pomůže ti kladivo!
Avatar
Odpovídá na jerabina
Zdeněk Pavlátka:15.3.2014 10:44

To bys mohl, docela by se mi to hodilo.

Nahoru Odpovědět
15.3.2014 10:44
Kolik jazyků umíš, tolikrát jsi programátor.
Avatar
mkub
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na jerabina
mkub:16.3.2014 1:38

podla mna by aj bol zaujem o SEO

 
Nahoru Odpovědět
16.3.2014 1:38
Avatar
Matej Sladek
Člen
Avatar
 
Nahoru Odpovědět
16.3.2014 1:43
Avatar
cmaja
Člen
Avatar
cmaja:24.3.2014 20:39

Určitě se přimlouvám k článku o SEO, je to dost zajímavé téma. Já jsem se snažil SEO optimalizaci ušít přímo na míru vyhledávači Google, takže jsem přes nástroje pro webmástery používal všechny jejich rady.

Nahoru Odpovědět
24.3.2014 20:39
"Jen dvě věci jsou nekonečné - vesmír a lidská hloupost. Tím prvním si ovšem nejsem tak jist" ALBERT EINSTEIN
Avatar
e1921302
Člen
Avatar
e1921302:17.4.2014 16:52

Muzu doporucit nasledujici text z dilny google:
<a href="https:/­/static.google­usercontent.com/me­dia/www.google­.cz/cs/cz/intl/cs/web­masters/docs/se­arch-engine-optimization-starter-guide-cs.pdf">SEO starter guide</a>

 
Nahoru Odpovědět
17.4.2014 16:52
Avatar
Marek Foršt
Člen
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Marek Foršt:30.1.2019 17:30

Ahoj, co se týče SEO, tak jsem nedávno narazil na rozsáhlý článek na webu evisions, zkus na něj mrknout, třeba ti pomůže...:)

 
Nahoru Odpovědět
30.1.2019 17:30
Avatar
Jan Lomek
Člen
Avatar
Jan Lomek:18.9.2019 22:15

Tak já jsem vložil svůj web do rukou specialisty, alespoň co se týče právě SEO. Tady mi vlastně udělali kompletní optimalizaci. A hodně to pomohlo.

 
Nahoru Odpovědět
18.9.2019 22:15
Avatar
Odpovídá na Zdeněk Pavlátka
Lukáš Křehula:19.9.2019 14:17

Mimo to všechno, co už tady bylo řečeno, bych rád podotkl jednu velmi důležitou vlastnost, kterou Google velmi zohledňuje, a to je rychlost webu. Kromě toho má google velmi rád, jestli je stránka i přizpůsobená pro mobily a jestli běží na protokolu HTTPS. Všechny tyhle aspekty dokážou stránku posunout hodně nahoru (přece jenom, ani google nechce klientovi, který je na mobilu na datech s rychlostí 50kB/s, nabídnout stránku, kde obrázky mají 2MB a web by se mu načítal 2 minuty).
Proto je dobré používat lazy loading (google si s tím poradí), všechno co se dá cacheovat, tak cacheovat.
Jak na tom jsi s rychlostí si můžeš vyzkoušet přímo v prohlížeči (v Google Chrome) - otevři si konzoli, a v horní nabídce (možná schované pod menu) najdeš záložku "Audits" - tam si můžeš otestovat, jak si tvoje stránka vede na mobilu a desktopu :)

Jinak další co bych zmínil je určitě čitelná url, správně nastavené přesměrovaní (301), duplicitní stránky označené jako canonical, CTA, odkazování na cizí weby, nastavení lokality, no je toho spoustu.

 
Nahoru Odpovědět
19.9.2019 14:17
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 21 zpráv z 21.